Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag

+54
ekiaam87
Lejow
Exogenesis
Fortissimo
June
Sorrento
GeKKiE
Carra
Elliot
Pandora
Blair
Shopaholic
Suus
Sunshine
Luce
Aziraphale
schuddebuikje
Middleme
Alex
dolfijn1982
nina
Prosecco
Caramba
JD
La Senza
SarahKey
Famke
Lady4
Jeanette
Marin
Kiekeboe
Kowalski
Leine
Roza
Reva
Antibes
Bay
SDL
Lady Starstruck
Blond
Snoopy
Rush
Poubelle
Punk'd
Sterre
Bazinga
Mees
Shisha
Taeda
Sea of Trees
Bliss
Burn
Caroow
claudiaveronique
58 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag - Pagina 7 Empty Re: Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag

Bericht  Milamber di 13 aug 2013 - 9:26

Ik heb zaterdagavond in de C1000 Exogenesis gespot. Wel toevallig want ik ben maar een paar keer per jaar in NL en al helemaal niet vaak in de C1000. Nu moet ik wel zeggen dat ik haar man ken en daarom wist dat het Exo was.
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag - Pagina 7 Empty Re: Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag

Bericht  Burn wo 14 aug 2013 - 5:07

Das dan helemaal toevallig Milamber! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Caroow wo 14 aug 2013 - 5:09

Milamber schreef:Ik heb zaterdagavond in de C1000 Exogenesis gespot. Wel toevallig want ik ben maar een paar keer per jaar in NL en al helemaal niet vaak in de C1000. Nu moet ik wel zeggen dat ik haar man ken en daarom wist dat het Exo was.
Wat deed je in S? Of was Exo niet bij de C100 in S?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Exogenesis wo 14 aug 2013 - 5:15

Milamber schreef:Ik heb zaterdagavond in de C1000 Exogenesis gespot. Wel toevallig want ik ben maar een paar keer per jaar in NL en al helemaal niet vaak in de C1000. Nu moet ik wel zeggen dat ik haar man ken en daarom wist dat het Exo was.
 Ah, was jij dat! E. begroette je, maar ik kende je niet. Jij woont in Duitsland toch? Je initialen zijn M.B. toch? Very Happy
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Milamber wo 14 aug 2013 - 6:01

Klopt ik was bij de C1000 in S. Even wat spullen inslaan die je hier in Duitsland niet krijgen kan, hagelslag en zo. En inderdaad mijn initialen waren M.B, inmiddels getrouwd dus M.F. nu.
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Milamber wo 14 aug 2013 - 6:02

Caroow schreef:
Wat deed je in S? Of was Exo niet bij de C100 in S?
 Mijn ouders wonen in de buurt van S. Ze wonen in hetzelfd dorp als de ouders van de man van Exo.
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Exogenesis wo 14 aug 2013 - 6:17

Haha, wel toevallig hoor Very Happy  En ik liep je straal voorbij, want ik ken je gezicht niet.
Ik vroeg dus net ook pas aan E. wie je was. Hij herinnerde het zich nog en noemde je meisjesnaam.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Caroow wo 14 aug 2013 - 6:19

Vandaar Milamber! Ik was nieuwsgierig, ik woon ook in S smile 
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: