Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag
+54
ekiaam87
Lejow
Exogenesis
Fortissimo
June
Sorrento
GeKKiE
Carra
Elliot
Pandora
Blair
Shopaholic
Suus
Sunshine
Luce
Aziraphale
schuddebuikje
Middleme
Alex
dolfijn1982
nina
Prosecco
Caramba
JD
La Senza
SarahKey
Famke
Lady4
Jeanette
Marin
Kiekeboe
Kowalski
Leine
Roza
Reva
Antibes
Bay
SDL
Lady Starstruck
Blond
Snoopy
Rush
Poubelle
Punk'd
Sterre
Bazinga
Mees
Shisha
Taeda
Sea of Trees
Bliss
Burn
Caroow
claudiaveronique
58 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Volgens mij heb ik een bekende forumster gespot vandaag
EDC schreef:Silver gisteren! Ben bij dr op de thee geweest!
Dat is vals spelen, dat is niet spotten
Gast- Gast
PinkCoelho schreef:Ik heb Sea of Trees vorige week gezien
Volgens mij heb ik haar al een paar keer gespot, maar dat komt omdat ik in de stad werk waar zij woont. Heb altijd zo'n haast dus aanspreken komt er nooit van.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Oe, dan wordt mijn nieuwe doel dus jou spotten? Geen idee hoe je eruit ziet maar goed, ik ben nu steeds in de stad waar SoT woont...Babydoll schreef:PinkCoelho schreef:Ik heb Sea of Trees vorige week gezien
Volgens mij heb ik haar al een paar keer gespot, maar dat komt omdat ik in de stad werk waar zij woont. Heb altijd zo'n haast dus aanspreken komt er nooit van.
Gast- Gast
Aaah jammer! Keertje terrassen?Babydoll schreef:PinkCoelho schreef:Ik heb Sea of Trees vorige week gezien
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea of Trees schreef:Aaah jammer! Keertje terrassen?Babydoll schreef:PinkCoelho schreef:Ik heb Sea of Trees vorige week gezien
Ja, gaan we zeker doen!
@PinkCoelho, nog nooit fotos van mij gezien op 't forum?? Zal weer eens wat plaatsen. Mij zul je alleen niet zo vaak zien in die stad, dan moet het toevallig op het station zijn (hoef alleen over te steken om naar mijn werk te gaan.)
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Volgens mij heb ik gisteren op de Vrijmarkt in U ook 2 forummers gespot. Een weet ik zeker, dat was Prosecco En volgens mij zag ik nog geen 2 minuten later VC. Maar die zag mij niet en door de drukte was aanspreken echt onmogelijk.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Sterre schreef:Volgens mij heb ik gisteren op de Vrijmarkt in U ook 2 forummers gespot. Een weet ik zeker, dat was Prosecco En volgens mij zag ik nog geen 2 minuten later VC. Maar die zag mij niet en door de drukte was aanspreken echt onmogelijk.
Dat klopt ja, was lekker druk he!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik spot Sarah1985 regelmatig en Lady4 spot ik regelmatig in mijn facebook timeline
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Huh? Zondag? Was zondag ook bij haarEDC schreef:Silver gisteren! Ben bij dr op de thee geweest!
Ben de eerste keer wel langs Rush haar huis gereden, verschrikkelijk om, terug weg snelweg, binnen 20 minuten thuis, ja heb misschien iets te snel gereden
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik spot nooit een forummer, jammer!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Caramba schreef:Huh? Zondag? Was zondag ook bij haarEDC schreef:Silver gisteren! Ben bij dr op de thee geweest!
Ben de eerste keer wel langs Rush haar huis gereden, verschrikkelijk om, terug weg snelweg, binnen 20 minuten thuis, ja heb misschien iets te snel gereden
Wij waren in alde leije en op terug weg een plasstop en bakkie thee en daarna naar huis naar de meiden. Nog voordat de visite er was hoor.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ahaaa!EDC schreef:Caramba schreef:Huh? Zondag? Was zondag ook bij haarEDC schreef:Silver gisteren! Ben bij dr op de thee geweest!
Wij waren in alde leije en op terug weg een plasstop en bakkie thee en daarna naar huis naar de meiden. Nog voordat de visite er was hoor.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Binnenkort kom ik weer die kant op haha
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik denk dat ik vandaag Marin gezien heb bij de Rollende Keukens. Ik keek haar aan in het voorbijgaan en dacht; hey die ken ik, maar ik kon het niet gelijk plaatsen. Ik keek nog wel achterom, maar het was zooo druk, dus ik weet het niet zeker.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ze was daar wel, zag ik net op FB.
Ik was er ook eventjes, maar wow wat was het druk zeg!
Vorig jaar 2 dagen geweest en toen was het echt veel rustiger!
Ik was er ook eventjes, maar wow wat was het druk zeg!
Vorig jaar 2 dagen geweest en toen was het echt veel rustiger!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Carra schreef:Ik denk dat ik vandaag Marin gezien heb bij de Rollende Keukens. Ik keek haar aan in het voorbijgaan en dacht; hey die ken ik, maar ik kon het niet gelijk plaatsen. Ik keek nog wel achterom, maar het was zooo druk, dus ik weet het niet zeker.
Ha wat grappig! Ja, ik was daar gisteren, was echt leuk! 's Middags ging het nog wel, maar 's avonds was het echt ZO druk! Niet normaal meer. Wanneer was jij er?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik heb het zusje van een forummer weleens gezien, volgens mij is/was ze zelfs het vriendinnetje van een oud-studiegenoot van me. Geinig.
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Marin schreef:Carra schreef:Ik denk dat ik vandaag Marin gezien heb bij de Rollende Keukens. Ik keek haar aan in het voorbijgaan en dacht; hey die ken ik, maar ik kon het niet gelijk plaatsen. Ik keek nog wel achterom, maar het was zooo druk, dus ik weet het niet zeker.
Ha wat grappig! Ja, ik was daar gisteren, was echt leuk! 's Middags ging het nog wel, maar 's avonds was het echt ZO druk! Niet normaal meer. Wanneer was jij er?
Ik was er rond half 5. Vond het erg leuk. En lekker eten. Maar dan was je het dus toch. Wat ben je klein in het echt. :-)
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Marin schreef:Carra schreef:Ik denk dat ik vandaag Marin gezien heb bij de Rollende Keukens. Ik keek haar aan in het voorbijgaan en dacht; hey die ken ik, maar ik kon het niet gelijk plaatsen. Ik keek nog wel achterom, maar het was zooo druk, dus ik weet het niet zeker.
Ik was er rond half 5. Vond het erg leuk. En lekker eten. Maar dan was je het dus toch. Wat ben je klein in het echt. :-)
Marin- Lady Post-a-lot
Carra is een reus in het echt en heel slank. Ik heb even tien minuten bij moeten komen van het feit dat ze geen 1.65m. was.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Hahaha. Ja en ik ben dus wel 1.65
Grappig hoe die perceptie zo anders kan zijn he.
M'n vriend is mij ook altijd kwijt in grote groepen of in de supermarkt ofzo. Ik steek niet boven de rijen uit
M'n vriend is mij ook altijd kwijt in grote groepen of in de supermarkt ofzo. Ik steek niet boven de rijen uit
Marin- Lady Post-a-lot
Best grappig eigenlijk, ik ben 1,63 en voel me toch best wel vaak best groot
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik zie het ook alleen op foto's en dan denk ik oeps ik ben klein.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Hahaha. Ja en ik ben dus wel 1.65
Hoewel mijn vriend en ik beiden wel groot zijn, hebben we hiervoor een fluitje Echt onwijs handig!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Fortissimo schreef:Marin schreef:Hahaha. Ja en ik ben dus wel 1.65
Hoewel mijn vriend en ik beiden wel groot zijn, hebben we hiervoor een fluitje Echt onwijs handig!
Dat meen je?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Welke forumster verdient dat extra beetje 'lovin' vandaag?
» TGR gespot, wie heb jij gespot?
» Princess gespot?
» Heb jij jezelf al gespot?
» Forummer gespot
» TGR gespot, wie heb jij gespot?
» Princess gespot?
» Heb jij jezelf al gespot?
» Forummer gespot
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: