wasmachine kapot, op zoek naar een andere maar welke
+5
Lady4
Zeester
TukTuk
Zwerver
Sarah1985
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
wasmachine kapot, op zoek naar een andere maar welke
Onze wasmachine is bijna stuk hij maakt erg veel lawaai en centrifugeert niet meer goed dus zijn we op zoek naar een andere. Maar ja welke is zoveel keuze.
We hebben nu een whirlpool op zich prima ding geweest heeft het 7jaar gedaan
We willen wel een wasmachine met een klokje erop zodat je kan zien hoe lang de was nog duurt
Een grote trommel 6 kg of meer
En max 500 euro
We hebben nu een whirlpool op zich prima ding geweest heeft het 7jaar gedaan
We willen wel een wasmachine met een klokje erop zodat je kan zien hoe lang de was nog duurt
Een grote trommel 6 kg of meer
En max 500 euro
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: wasmachine kapot, op zoek naar een andere maar welke
ons is geadviseerd om op zoek te gaan naar een AEG, Bosch of een miele. De rest kan best goed wezen, maar je kan ook pech ermee hebben.
Wij hadden hiervoor een indesit van 7 jaar oud.
Wij hadden hiervoor een indesit van 7 jaar oud.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was ook aan het rondkijken voor een nieuwe wasmachine een hier het advies gekregen voor een Samsung.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een Candy.
Nog nooit van het merk gehoord maar mijn schoonouders doen al tig jaar ermee en dus kregen wij ook een Candy en tot nu toe doet ie het prima!
Nog nooit van het merk gehoord maar mijn schoonouders doen al tig jaar ermee en dus kregen wij ook een Candy en tot nu toe doet ie het prima!
Gast- Gast
Wij hebben een Bosch. Nog niet erg lang, maar ik ben er erg blij mee!
Hij heeft een functie waarop je kunt zien hoelang hij nog bezig is en er past 7 kg in.
Volgens mij is deze nu in de aanbieding bij expert voor €549,-
Hij heeft een functie waarop je kunt zien hoelang hij nog bezig is en er past 7 kg in.
Volgens mij is deze nu in de aanbieding bij expert voor €549,-
Zeester- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb al zes een Indesit. B-merk, maar nog nooit problemen mee gehad. Mijn zusje heeft een Bosch en die is vorig jaar in brand gevlogen. Gelukkig was ze thuis..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wij hebben een AEG, die het al ruim 5 jaar perfect doet, en intensief gebruikt wordt. Nog geen problemem mee gehad.
Gast- Gast
Ik heb altijd een Bosch (van Duitse maak) gehad. De eerste was tweedehands en weet dus niet precies hoe oud die is geworden. De tweede doen we nu bijna twee jaar mee en geeft aan hoe lang hij moet, kan piepen als hij klaar is en je kan ook een timer (in uren) instellen, zodat hij pas over x uur gaat draaien.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Miele Bosch of aeg dat zijn wel de wasmachine merken. Mijn ouders hebben al ik weet niet hoe lang een Miele en dat ding heeft heel wat te verduren gehad. Een paar jaar lang iedere dag een sportwas. Nu is dat een keer in de week van een heel team plus wat door de week nog door ons zelf gebruikt word. Elke dag staat die eigenlijk wel aan. Mijn vriend heeft een tweedehands Bosch van een opkoper is ook een prima ding. Kregen er zelfs nog 3 maand garantie bij. Ding komt ook uit Duitsland, daar kopen mensen schijnbaar veel op afbetaling en als ze het dan niet kunnen betalen word het weer opgehaald.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Miele Bosch of aeg dat zijn wel de wasmachine merken. Mijn ouders hebben al ik weet niet hoe lang een Miele en dat ding heeft heel wat te verduren gehad. Een paar jaar lang iedere dag een sportwas. Nu is dat een keer in de week van een heel team plus wat door de week nog door ons zelf gebruikt word. Elke dag staat die eigenlijk wel aan. Mijn vriend heeft een tweedehands Bosch van een opkoper is ook een prima ding. Kregen er zelfs nog 3 maand garantie bij. Ding komt ook uit Duitsland, daar kopen mensen schijnbaar veel op afbetaling en als ze het dan niet kunnen betalen word het weer opgehaald.
Miele is idd hét merk. Mijn ouders hebben 20 jaar met hun vorige Miele gedaan. Toen een Bauknecht gekocht, dat ding moest in 4 jaar tijd 2 of 3x gerepareerd worden en heeft de 5 jaar nog niet eens gehaald. Nu hebben ze weer een Miele gekocht.
Je betaald er wel meer voor, maar hij werkt wel langer.
En dan is het een keuze die je maakt, betaal je 400 euro voor een wasmachine die misschien 3/4/5/6/7 jaar werkt, of betaal je 800 tot 1200 euro voor een wasmachine die de 20 jaar kan halen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik heb sinds kort pas een wasmachine. Een AEG 7kg, timer, klokje en als je er maar 3 t-shirtjes in gooit verbruikt 'ie ook minder.
Ik ben er tot nu toe heel erg tevreden mee.
Hij ligt iets boven je budget, ik heb er ongeveer 600 eruo voor betaald.
Ik ben er tot nu toe heel erg tevreden mee.
Hij ligt iets boven je budget, ik heb er ongeveer 600 eruo voor betaald.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wij hebben sinds een paar maanden ook een nieuwe, een Samsung met trommel van 7 kg. Kostte ons denk 600 euro maar hij is echt geweldig!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek en zoek maar kan niet vinden..
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Wasmachine is op, maar er komt een nieuwe aan.
» Spoedje: welke wasmachine?
» Verhuizen naar een andere provincie
» Ik zoek en zoek, maar kan niet vinden!
» Wasmachine is op, maar er komt een nieuwe aan.
» Spoedje: welke wasmachine?
» Verhuizen naar een andere provincie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: