hoe facebook op prive zetten
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
hoe facebook op prive zetten
ik heb het idee dat die van mij op openbaar staat.
Ik heb hem gezet op alleen vrienden, maar is dat dan genoeg??
zou iemand die niet bevriend is met mij op facebook anders eens willen kijken.....
Ik heb sinds kort nieuw werk en heb geen zin dat ze op mijn facebook gaan kijken
Ik heb hem gezet op alleen vrienden, maar is dat dan genoeg??
zou iemand die niet bevriend is met mij op facebook anders eens willen kijken.....
Ik heb sinds kort nieuw werk en heb geen zin dat ze op mijn facebook gaan kijken
ForeverLove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11
Re: hoe facebook op prive zetten
Als je links boven bij FB kijkt zie je een soort slotje staan (naast je naam) en dan in dat drop down menuutje staat: Who can see my stuff? (ik gebruik FB in het Engels en weet niet hoe letterlijk het vertaalt is naar het NL, maar je wordt er vast wel wijs uit). Als je daarop klikt, zie je weer dit staan:
What do other people see on my Timeline?
View As
En als je daar op klikt, kan je zien hoe andere mensen jouw profiel zien, d.w.z. mensen die jij niet als vriend hebt, dus je ziet wat je wel en niet openbaar hebt staan. Je kunt dan daarna zelf in de privacy settings aanpassen wat je wel of niet zou willen laten zien.
View As
En als je daar op klikt, kan je zien hoe andere mensen jouw profiel zien, d.w.z. mensen die jij niet als vriend hebt, dus je ziet wat je wel en niet openbaar hebt staan. Je kunt dan daarna zelf in de privacy settings aanpassen wat je wel of niet zou willen laten zien.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Als je links boven bij FB kijkt zie je een soort slotje staan (naast je naam) en dan in dat drop down menuutje staat: Who can see my stuff? (ik gebruik FB in het Engels en weet niet hoe letterlijk het vertaalt is naar het NL, maar je wordt er vast wel wijs uit). Als je daarop klikt, zie je weer dit staan:
View As
ja dan kan je dus alles gewoon zien Marin,
maar heb geen idee hoe je dat moet veranderen bij settings....
ForeverLove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11
Ik weet ook niet precies waar en hoe je alles aan kunt passen, maar ik weet wel dat je echt stuk voor stuk alles aan kunt passen aan je eigen privacy wensen, dus (sommige) foto's en informatie bijv wel en sommige niet. Bij de privacy settings moet hier meer over staan.
Wat is 'alles' trouwens? Kan je echt elk album in zien en je gehele tijdlijn zien, als je 'm bekijkt zoals een openbaar persoon zou bekijken?
Wat is 'alles' trouwens? Kan je echt elk album in zien en je gehele tijdlijn zien, als je 'm bekijkt zoals een openbaar persoon zou bekijken?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Je kunt bij dat tandwieltje klikken op privacyinstellingen en daar inhoud op vrienden zetten, dan moet je profiel iig prive staan.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Soortgelijke onderwerpen
» Facebookprofiel volledig privé zetten, hoe doe ik dat?
» prive bericht facebook
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
» werk en prive
» prive bericht facebook
» Foto's op facebook zetten van andere mensen...
» Wat sommige mensen allemaal op Facebook zetten...
» werk en prive
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: