Ik heb HET nog nooit gedaan
+52
Puggle
Derpy
Mida4you
Liz
Punk'd
Shisha
Rizzo
Sorella
Balloon
silly-one
Didi
mzcharlotte
Kannibaal
Bay
SoGood
Rush
Yare
iloverocknroll1984
Manderijn
SuzieQ
ijsjemeisje
Pannetoet
Sent
Nyx
Chocolate Cookie
PeperMunt
Tania
Kowalski
Marin
Lady Starstruck
ExpressoB
Bliss
Middleme
vlinder-2011
Kaboutertje
Arwyn
Niekske
May
Guusje
Jilke
Burn
Caramba
Bolleke
xxjojootjexx
GeKKiE
Capt'n Zero
SDL
Atelier Madame
SarahKey
Filoria
Siem
Ilovethe90s
56 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ik heb HET nog nooit gedaan
Ik vind het ook erg ongeloofwaardig overkomen. Zoveel dingen en opmerkingen waarvan ik dacht : yeah right
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Artemis schreef:Eerlijk gezegd geloof ik maar weinig van dat programma....
Die Avithal komt over alsof ze het voor een weddenschap doet ofzo, en dat stel waarbij hij zegt 'ik mag niet, en ik wil d'r eigenlijk aan alle kanten openscheuren...' Als je zo gelovig bent dat je geen seks voor het huwelijk wilt ga je ook niet samenwonen volgens mij, dat mag dan namelijk meestal ook niet.
Jammer, ik had gehoopt op een beetje een leuk en realistisch programma, en ze hebben er een soort freakshow van gemaakt.
Dit zei ik gister ook nog tegen mijn vriend.
In de meeste gevallen ga je dan vanuit huis trouwen en vaak moet je vriend/vriendin ook nog eens maagd zijn.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Dat gelovige stel inderdaad, dat meisje nam ik echt niet serieus en die jongen al helemaal niet, met zijn opmerking over het "uit elkaar scheuren" .
En die Fruitella inderdaad hahaha! OMG
En die Fruitella inderdaad hahaha! OMG
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Bah, dat gelovige stel dat zogenaamd geen seks heeft voor 't huwelijk, maar eigenlijk 'weet hij alles goed te vinden' en kleineert hij haar door te zeggen dat 'alles weer voelt zoals toen híj 15 was'. Ja, lekker dan! Wat een l*l en hoe gelijkwaardig is je relatie dan? En dat ze wel samenwonen en bij elkaar in bed slapen en wat 'voelen'. Doe het dan óf wel óf niet, dat er tussen gehang, maar dan wel trots zeggen 'wij wachten tot na het huwelijk' , hoe schijnheilig wil je het maken?
Gast- Gast
En die 20-jarige........... ze doet net alsof iedereen met blond haar instant hoerig is en de verkeerde types aantrekt, wat een bullshit! Ik vind 20 trouwens ook geen gekke leeftijd om nog maagd te zijn.
Gast- Gast
Nou ook ik heb met verbazing gekeken..
Dat meisje: ja met blond haar zien ze me alleen als lustobject.. Uhm ja natuurlijk en met zo'n neppe pruik op nemen ze je serieus..
En die man, dat huis, totaal sfeerloos en dan gourmetten.. Beetje gezellig aankleden en wat kaarsjes of iets zou het niet minder van worden...
Dat meisje: ja met blond haar zien ze me alleen als lustobject.. Uhm ja natuurlijk en met zo'n neppe pruik op nemen ze je serieus..
En die man, dat huis, totaal sfeerloos en dan gourmetten.. Beetje gezellig aankleden en wat kaarsjes of iets zou het niet minder van worden...
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
OmG, die Boy!
Als ik haar was, zou ik gillend wegrennen.. Hoewel het aanzoek wel weer lief was.
Marc is wel echt een hork hoor.. Date valt van het paard en hij maakt zich druk om het paard..
Die relatiecoach oid vond ik ook wel wat apart hoor, ook niet echt een type waarvan ik denk dat ze veel dates heeft gehad oid. Koppelen aan een meisje van 19 terwijl hij 48 is vond ik ook niet helemaal gepast eigenlijk.
Oh en die opmerking over vissen! 'Ja, dat is echt wat voor mannen hoor'. Ik heb toch echt meerdere vriendinnen die vissen hartstikke leuk vinden.
Als ik haar was, zou ik gillend wegrennen.. Hoewel het aanzoek wel weer lief was.
Marc is wel echt een hork hoor.. Date valt van het paard en hij maakt zich druk om het paard..
Die relatiecoach oid vond ik ook wel wat apart hoor, ook niet echt een type waarvan ik denk dat ze veel dates heeft gehad oid. Koppelen aan een meisje van 19 terwijl hij 48 is vond ik ook niet helemaal gepast eigenlijk.
Oh en die opmerking over vissen! 'Ja, dat is echt wat voor mannen hoor'. Ik heb toch echt meerdere vriendinnen die vissen hartstikke leuk vinden.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ja die therapeute inderdaad. Net als met die poppen, als die man verder een leuk huis had zou ik die poppen niet erg vinden.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Arwyn schreef:OmG, die Boy!
Volgens mij was die date 30.. Maarrem, wat een hork inderdaad..
En voor de rest, nep of niet, ik vind het wel grappig
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Aaarghh ik zit het nu terug te kijken met plaatsvervangende schaamte Vooral bij die 48-jarige man, wat erg! Dat huis is sowieso te lelijk en wat ie uitkraamt is ook niet fraai. Die Boy vind ik ook een lompe boer zeg, dat zeg je toch niet tegen je gelovige vriendin. En die Avithal komt idd ook niet echt geloofwaardig over.
Overigens was ik ook 20 toen ik werd ontmaagd en vind dat nog niet eens zo shocking (ben overal een laatbloeier mee).
Overigens was ik ook 20 toen ik werd ontmaagd en vind dat nog niet eens zo shocking (ben overal een laatbloeier mee).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Het stel gaat echt trouwen en zij is inderdaad nog maagd en dit stel is zeker niet fake. Sommige dingen moeten ze wel doen maar dat is met alle programma's. Uit zeer betrouwbare bron ...
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hahaha ja die 48 jarige man. Ik lag in een deuk om Artemis haar post. Want ik dacht precies hetzelfde met die Fruitella. En die date van hem was echt nog een jonge meid zeg. En die Avithal kwam ook niet echt geloofwaardig over. Maagd zijn op je 20ste is helemaal niet erg,
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ooooh die kerel, waar hebben ze die gevonden!? Dit moet nep zijn, dit is te geniaal grappig. Bij de moeder van je date aankomen en zeggen "Til jij dat krat en die emmer met bloemen even naar binnen en dek de tafel even met die flesjes saus". MY GOD. Hoe bestaat dit?!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dit kan inderdaad niet waar zijn zeg! Dat zij hem nog steeds leuk vindt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Maar ik vond die moeder ook een verschrikking zeg Je zal het als schoonmoeder hebben.
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Maar ik vond die moeder ook een verschrikking zeg Je zal het als schoonmoeder hebben.
Ja echt gezellig tiepje. Maar ik gaf haar wel groot gelijk dat ze hem niet zo galant vond.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha ja en dan ook nog vragen of zij even de tafel dekt. Terwijl ze volgens mij niet eens mocht mee eten.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Marin schreef:Lady Starstruck schreef:Maar ik vond die moeder ook een verschrikking zeg Je zal het als schoonmoeder hebben.
Ja echt gezellig tiepje. Maar ik gaf haar wel groot gelijk dat ze hem niet zo galant vond.
Haha ja erg he. Ik zou dat echt nooit durven vragen als ik zo ergens voor het eerst bij iemand ben.
Lady Starstruck- Ratel
Rare acties van Marc inderdaad, als hij zo tegen iedereen doet is het ook wel weer logisch dat hij nog niemand gevonden heeft.
En die beddenwinkel ... we lopen nu even naar onze beddenafdeling, daar hebben we 2 bedden staan. Ik dacht nog: wat voor zaak is dat? Toen zag ik ineens dat het de kringloopwinkel was. Prima hoor maar die beeldje konden echt niet .
Volgens mij zag je in het voorstukje voor volgende keer dat ze op haar slaapkamer samen zitten te gourmetten?
En die beddenwinkel ... we lopen nu even naar onze beddenafdeling, daar hebben we 2 bedden staan. Ik dacht nog: wat voor zaak is dat? Toen zag ik ineens dat het de kringloopwinkel was. Prima hoor maar die beeldje konden echt niet .
Volgens mij zag je in het voorstukje voor volgende keer dat ze op haar slaapkamer samen zitten te gourmetten?
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Waar hebben ze die man vandaan? Hij had zich ook niet eens geschoren dus echt zijn best doet hij ook niet.
En inderdaad dat hij die moeder durft te vragen of zij de tafel even dekt.. hahaha dat zou ik niet eens durven laat staan dat het in mij op zou komen. Mafketel.
En inderdaad dat hij die moeder durft te vragen of zij de tafel even dekt.. hahaha dat zou ik niet eens durven laat staan dat het in mij op zou komen. Mafketel.
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Ilovethe90s schreef:Rare acties van Marc inderdaad, als hij zo tegen iedereen doet is het ook wel weer logisch dat hij nog niemand gevonden heeft.
Jaaa hahaha in de kringloopwinkel, opzich niks mis mee maar ik zou daar dus echt mijn bed niet vandaan willen.
Dan nog liever Ikea, voor hetzelfde geld een schoon en nieuw matras.
PeperMunt- Fluisteraar
Ik kwam dit tegen: http://glamora.ma/2013/05/bewijs_maagdenshow_rtl5_is_fak.html
Beetje jammer, het leuke is er zo wel af.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Chocolate Cookie schreef:Ik kwam dit tegen: http://glamora.ma/2013/05/bewijs_maagdenshow_rtl5_is_fak.html
Die reacties eronder zeggen dat het bericht noget waar is.
Maar het zou mij niet verbazen als een groot deel opgezet is.
PeperMunt- Fluisteraar
Ik kon niet slapen, dus ik heb het vannacht maar even gekeken en ik vind het maar een vreemd programma.
Waarom moet het er zo dik bovenop liggen dat ze maagd zijn? Prima, dat het programma draait om het feit dat ze het nog nooit hebben gedaan, maar op het moment dat het programma werd gemaakt, wisten alleen vrienden (en misschien die zelfs nog niet) dat ze maagd zijn/waren. Waarom tijdens de eerste paar zinnen melden dat ze maagd zijn? Wat is daar de meerwaarde van? En hoezo moet het één of andere rare race worden om ontmaagd te worden? Het programma had in mijn ogen beter 'De-wie-helpt-mij-van-mijn-maagdelijkheid-af-show' kunnen heten.
Ik had een ander soort programma verwacht en vind stiekem dat Ewout hier de plank toch misslaat.
Waarom moet het er zo dik bovenop liggen dat ze maagd zijn? Prima, dat het programma draait om het feit dat ze het nog nooit hebben gedaan, maar op het moment dat het programma werd gemaakt, wisten alleen vrienden (en misschien die zelfs nog niet) dat ze maagd zijn/waren. Waarom tijdens de eerste paar zinnen melden dat ze maagd zijn? Wat is daar de meerwaarde van? En hoezo moet het één of andere rare race worden om ontmaagd te worden? Het programma had in mijn ogen beter 'De-wie-helpt-mij-van-mijn-maagdelijkheid-af-show' kunnen heten.
Ik had een ander soort programma verwacht en vind stiekem dat Ewout hier de plank toch misslaat.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik heb gister EN me bescheurd van het lachen EN met rode konen op de bank gezeten uit plaatsvervangende schaamte.
Sent- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 34
Registratiedatum : 19-04-12
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb het gedaan...
» Ow, wat heb ik gedaan?!
» Ik heb het gedaan...!!!!!!!
» Wat heb je vandaag gedaan?
» Bod gedaan, zenuwslopend..
» Ow, wat heb ik gedaan?!