verkeerde maar grappige uitspraken
+39
marjoleinnn
Filoria
Jasmine
strawberry
Pineco
Mida4you
_Jet
loesje
koNijntje
L!ND@
Fiwen
Twellie
Jelin
Nana
kwebbeltje
Parel
Dolphinne
Barbabella
Razz
maiadebij
Tania
Niene
Novalee
Printje
Star007
Catwoman79
Parisienne
PapillonRose
Darius
NoMercy
kwak
Slakje
Juutjepetuutje
Muppetje
Laurientje
Manderijn
Floor
Tiana
Flower_L
43 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: verkeerde maar grappige uitspraken
Hahaha geweldig!
C zegt altijd 'maakt geen erg' een combinatie van maakt niet uit en is niet erg.Geeft niks word bij haar dan ook ' geeft geen erg '
Ook is een bodywarmer heel lang een boddyrammer geweest. En een verwarming een verrammening.
C zegt altijd 'maakt geen erg' een combinatie van maakt niet uit en is niet erg.Geeft niks word bij haar dan ook ' geeft geen erg '
Ook is een bodywarmer heel lang een boddyrammer geweest. En een verwarming een verrammening.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Haha, wat eeen leuke creatieve kinderen hebben we toch allemaal als ik dit lees
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
J. heeft geen dekbed maar een "toedek". Komt denk ik altijd omdat ik zeg dat ik hem lekker toe ga dekken als hij gaat liggen. Ik heb al een paar keer gezegd dat het toch echt dekbed heet maar hij gelooft me niet.
Hij zegt altijd als we aan het stoeien zijn "hou me los!" en "ik laat je vast!"
Hij zegt altijd als we aan het stoeien zijn "hou me los!" en "ik laat je vast!"
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
J vertelde trots aan oma dat ze nieuwe slipjes heeft (slippers)
Mijn broertje zei vroeger altijd 'Lellie' ipv Nellie tegen mijn moeder. Hij was hier niet van af te brengen. Totdat er een wielrenner op tv was die echt 'Lellie' heette, toen zei mijn broertje 'hee die heet ook Nellie!!'.
Mijn broertje zei vroeger altijd 'Lellie' ipv Nellie tegen mijn moeder. Hij was hier niet van af te brengen. Totdat er een wielrenner op tv was die echt 'Lellie' heette, toen zei mijn broertje 'hee die heet ook Nellie!!'.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
S. noemt een vuilniswagen een poepauto
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Mijn zoon noemde smeerkaas altijd kiekaas, de prullebak was een bongebak en knijpfruit noemde hij hijhuit. maar dat gaat nu inmiddels goed
Het enige wat nu nog vaak mis gaat is rijstewafel. Hij kwam thuis van de oppas, mam mag ik een rijstafel. Ik dacht dat hij daar aan chinees had gezeten maar het ging dus om de rijstewafel
Het enige wat nu nog vaak mis gaat is rijstewafel. Hij kwam thuis van de oppas, mam mag ik een rijstafel. Ik dacht dat hij daar aan chinees had gezeten maar het ging dus om de rijstewafel
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Als er hier iets mis gaat zeg mijn zoontje: Mama, dat geeft niet uit (combi van geeft niet en maakt niet uit)
Een grasmaaier blijft een Masmaaier
Een koe een toe
Een grasmaaier blijft een Masmaaier
Een koe een toe
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Juutjepetuutje schreef:Mijn zoontje zei een tijdje ipv dikkie dik: dikke pik. Ik schaamde me rot als hij dat in de winkel ofzo zei.
Schuddebuikend lig ik op bed! Fantastisch!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Het zoontje van mijn schoonzus die zegt ik vind het neuk ipv leuk.
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Mijn dochter zegt tegen borsten 'boena's'.
Mijn zoontje heeft het over 'aanwissers' als hij de ruitenwisser bedoeld. En op het kdv speelt hij graag in de 'pokkehoek'.
Mijn zoontje heeft het over 'aanwissers' als hij de ruitenwisser bedoeld. En op het kdv speelt hij graag in de 'pokkehoek'.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Barbabella schreef:Mijn zoon noemde smeerkaas altijd kiekaas, de prullebak was een bongebak en knijpfruit noemde hij hijhuit. maar dat gaat nu inmiddels goed
Hier is knijpfruit een zakketoetje.
Gast- Gast
Mijn dochter zegt bullenpak ipv prullenbak. En de autogordel is een rits. En ze eet graag koffertjes, poffertjes dus.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Dipsy van de Teletubbies noemt ze bipsie.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
J noemt sinaasappelsap 'snapsap', haar Hello Kitty onderbroekjes zijn 'Ho Titti Boeke' en een zacht broodjes is een 'opa Ad bootje' (omdat mijn vader die altijd eet)
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ook een creatieve: D. noemt een harmonicabus (je weet wel...zo'n lange) een twee-achter-elkaar-bus
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
volgens mijn broers woonde mijn tante vroeger in een stapelhuis -> flat dus
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
onze trap noemt hij klote trap ipv grote trap . we kwamen er bij toeval achter want een grote boom is ook een klote boom hihi hij kan nog geen gr zeggen.
vruchtenhagel noemt hij muisjes hihi
vruchtenhagel noemt hij muisjes hihi
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Pas noemde S een borstel een haarkammer (nu zegt ze meestal wel gewoon kam of borstel) en een tandenborstel blijft ze een tandenpoetser noemen.
Verder spreekt ze de g nauwelijks uit, maar daar maakt ze f van. Ik zet hem in mijn hoofd gelijk om, maar ik kan me voorstellen dat anderen denken waar heeft ze het over. Zo zit ze op de frond, doet ze de deur dift en zat er pas een fat in de wef! Pas zei mijn broer: doe de deur maar dift. S: nee dift!!! Mijn broer: ja dat zeg ik dift. S: nee dift!!! Mijn broer: deed je hem dicht? S: ja! Dus ze hoort het wel wanneer een ander het fout zegt Ze kan hem zelf gewoon niet uitspreken!
Verder spreekt ze de g nauwelijks uit, maar daar maakt ze f van. Ik zet hem in mijn hoofd gelijk om, maar ik kan me voorstellen dat anderen denken waar heeft ze het over. Zo zit ze op de frond, doet ze de deur dift en zat er pas een fat in de wef! Pas zei mijn broer: doe de deur maar dift. S: nee dift!!! Mijn broer: ja dat zeg ik dift. S: nee dift!!! Mijn broer: deed je hem dicht? S: ja! Dus ze hoort het wel wanneer een ander het fout zegt Ze kan hem zelf gewoon niet uitspreken!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Brokkiki ( broccoli )
Ponsbot ( spongebot )
Sesemastraat ( sesamstraat )
Zo zijn er nog genoeg dingen maar kan er even niet opkomen
Ponsbot ( spongebot )
Sesemastraat ( sesamstraat )
Zo zijn er nog genoeg dingen maar kan er even niet opkomen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Als ze wil schrijven zegt ze dat ze wil penneren. Heeft lang geduurd voordat ik die begreep!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Dit topic is hilarisch
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
En als de jongste zegt dat de tijger krult, dan bedoeld hij dat de tijger brult. Maar goed, hij flippert ook met zijn ogen i.p.v knipperen.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Hahahaha mandarijn.
Hier is trouwens de ah, de kleine karretjeswinkel volgens R.
Hier is trouwens de ah, de kleine karretjeswinkel volgens R.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
_Jet schreef:Pas noemde S een borstel een haarkammer (nu zegt ze meestal wel gewoon kam of borstel) en een tandenborstel blijft ze een tandenpoetser noemen.
Oh, dat laatste deed mijn broer ook altijd bij onze oudste, daar kon ze echt niet tegen Ze heeft de k heel lang als een t uitgesproken, maar kon er niet tegen als wij dat ook deden en ging ons dan heel geïrriteerd corrigeren ;-) Verder kan ik me echt al heel weinig meer herinneren van gekke woorden die ze gebruikte. Inmiddels praat ze alweer zolang 'gewoon' dat ik het allemaal vergeten ben Ze denkt wel dat overal een winkel voor bestaat. Van de week was er bijvoorbeeld geen plakband meer en zei ze dat ik dat dan maar moest gaan halen in de plakbandwinkel
Maar het blijft een leuk topic dit!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Grappige ouder-uitspraken
» Leuke uitspraken!
» Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..
» Leuke uitspraken?
» Irritante uitspraken
» Leuke uitspraken!
» Bevallingsverhalen, maar dan de grappige dingen..
» Leuke uitspraken?
» Irritante uitspraken
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: