Vies probleempje...
+12
Sterre
Caroow
Siem
Rush
Laurientje
Bliss
Esperanza
Paper Crown
Balloon
Blond
Carra
Tania
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vies probleempje...
Ik zou er niets van zeggen. Simpelweg omdat ik niet geloof dat het blijft hangen in de wasmachine en jouw was er niet bij hoeft. En wat wil je ermee bereiken dat hij zijn ondergoed niet meer wast?
Daarnaast zou het ook kunnen (al denk ik van niet) dat hij misschien een medisch/darmprobleem heeft waardoor hij er niets aan kan doen en dat zou toch knap lullig dan zijn.
Daarnaast zou het ook kunnen (al denk ik van niet) dat hij misschien een medisch/darmprobleem heeft waardoor hij er niets aan kan doen en dat zou toch knap lullig dan zijn.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Ik snap hem trouwens ook niet dat hij z`n boxers zo open en bloot neer legt. Als hij dat een beetje discreet had aangepakt, had jij het nooit gezien en geweten. Je wilt toch niet dat iemand je remsporen ziet?
Moeilijk om over te beginnen inderdaad.
Moeilijk om over te beginnen inderdaad.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb dat wel lange tijd gehad helaas. Dus ik zorgde dat ik 'ongelukjes' op de hand voor was, of in ieder geval m`n ondergoed niet open en bloot liet liggen.Billy schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Gadverderrie wat een viespeuk! Maar als hij ze zo open neer legt dan weet hij toch dat jij het kan zien? Dan zou ik gewoon zorgen dat je tegelijk met hem bij zo'n vieze onderbroek staat en dan vraag je of dat nog wel schoon wordt en breng je het gesprek naar het feit dat jij het ranzig vindt om na hem te wassen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Zou het al schelen als je niet meer tegen zijn vuile ondergoed aan hoeft te kijken? Ik geloof ook niet dat je er iets van krijgt als hij zijn wasje draait voor jouw wasje, maar ik zou het ontzettend goor vinden als mijn huisgenoot overal ranzige onderbroeken liet slingeren. Ook al is het op zijn kamer, hij laat jou daar blijkbaar binnen of hij laat zijn deur openstaan zonder eerst essentiele dingen op te ruimen. Het lijkt me heel legitiem om te vragen of hij dat beter wil opruimen.
Als je er niet meer zo mee wordt geconfronteerd vergeet je hopelijk dat zijn was niet zo schoon is
Als je er niet meer zo mee wordt geconfronteerd vergeet je hopelijk dat zijn was niet zo schoon is
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Daar ben ik het mee eens en dat zou ik ook gewoon netjes vragen of hij daar in het vervolg op wil letten Maar iemand opdragen dat hij zijn kont beter moet afvegen vind ik echt te ver gaan.Rush schreef:Ik heb dat wel lange tijd gehad helaas. Dus ik zorgde dat ik 'ongelukjes' op de hand voor was, of in ieder geval m`n ondergoed niet open en bloot liet liggen.Billy schreef:
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
No worries, ik wil hem helemaal niet kwetsen, dus zal nooit zeggen dat hij z'n kont (beter) moet afvegen. Vind dat in geen enkel geval gepast.
@Sterre: ja, zijn was ligt voor de badkamer wat aan zijn slaapkamer grenst. Ik kan vragen of hij zijn was wat beter wil opruimen en denk dat ik het er vooralsnog op zal gooien dat ik er anders niet goed langs kan lopen ivm de spiegel ernaast en de kast waar mijn jurkjes hangen. Het blijft ongemakkelijk voelen om hem op z'n vuile boxershorts aan te spreken, want hij zal dat rot vinden te horen; zo goed ken ik hem wel.
@Sterre: ja, zijn was ligt voor de badkamer wat aan zijn slaapkamer grenst. Ik kan vragen of hij zijn was wat beter wil opruimen en denk dat ik het er vooralsnog op zal gooien dat ik er anders niet goed langs kan lopen ivm de spiegel ernaast en de kast waar mijn jurkjes hangen. Het blijft ongemakkelijk voelen om hem op z'n vuile boxershorts aan te spreken, want hij zal dat rot vinden te horen; zo goed ken ik hem wel.
Gast- Gast
Vragen om zijn vieze was een beetje op te ruimen zal bij hem misschien het kwartje ook wel doen vallen dat jij dan ook zijn boxershorts hebt zien liggen. Lijkt me een goed plan.
Rush- Lady Post-a-lot
Ah, bah! Als 'madam smetvrees' hier zou ik ook niet graag mijn was meer in die wasmachine doen. Als hij zijn boxers gewoon zo op de grond pleurt, zou je er dan geen briefje bij kunnen doen dat je dit niet meer wil zien. Of staat dat gek?
Gast- Gast
G, oef lastig probleem, zeker als je zijn was zo aantreft,
Misschien zou je het kunnen brengen van, go luister x, ik moerttoch even wat kwijt. De laatste tijd merk ik dat vaak wasgoed van jou bij de badkamerdeur ligt, en hierdoor heb ik een aantal dingen gezien, waar ik persoonlijk best wat moeite mee heb. Is het volgende, jou was ligt daar open en bloot, is het misschien een idee dat je het in een wasmand stopt en dan meeneemt om te wassen. En ik trof een aantal keren toch behoorlijke vieze kleding aan, waarbij ik denk ik moet daarna mijn was draaien. Hoe zou jij dat persoonlijk vinden als ik dat zou doen?.
Ja dan kan hij heel wat antwoorden geven van,
Waar bemoei jij je mee.
Is toch mijn was
Ik zou jou ondergoed echt wel eens willen zien.
Ik kan deze jongen natuurlijk niet peilen. Maar dan zou je kunnen zeggen. Nu kun je hier wel grappig over doen, maar ik voel mij er erg ongemakkelijk bij. En het is denk ik toch belangrijk om in gezamenlijke ruimtes op hygiëne te letten ivm ziektes of ongedierte
Als je niets zegt ga je je nog meer ergeren, En dadelijk ontploft bij jou de bon, op een moment dat jij het niet zou willen. Of je zegt het wel heel bot.
Succes, want lijkt mij echt een heel moeilijk dillema,
Misschien zou je het kunnen brengen van, go luister x, ik moerttoch even wat kwijt. De laatste tijd merk ik dat vaak wasgoed van jou bij de badkamerdeur ligt, en hierdoor heb ik een aantal dingen gezien, waar ik persoonlijk best wat moeite mee heb. Is het volgende, jou was ligt daar open en bloot, is het misschien een idee dat je het in een wasmand stopt en dan meeneemt om te wassen. En ik trof een aantal keren toch behoorlijke vieze kleding aan, waarbij ik denk ik moet daarna mijn was draaien. Hoe zou jij dat persoonlijk vinden als ik dat zou doen?.
Ja dan kan hij heel wat antwoorden geven van,
Waar bemoei jij je mee.
Is toch mijn was
Ik zou jou ondergoed echt wel eens willen zien.
Ik kan deze jongen natuurlijk niet peilen. Maar dan zou je kunnen zeggen. Nu kun je hier wel grappig over doen, maar ik voel mij er erg ongemakkelijk bij. En het is denk ik toch belangrijk om in gezamenlijke ruimtes op hygiëne te letten ivm ziektes of ongedierte
Als je niets zegt ga je je nog meer ergeren, En dadelijk ontploft bij jou de bon, op een moment dat jij het niet zou willen. Of je zegt het wel heel bot.
Succes, want lijkt mij echt een heel moeilijk dillema,
Wat een lieve, uitgebreide reactie Sterremaan. Heel erg bedankt! De constructie van dit huis is 'vervelend', doordat de badkamer aan zijn slaapkamer grenst en ik daar dus doorheen moet. Hij heeft een wasmand, maar die zat altijd ramvol, waardoor hij het dus op de grond 'gooit'. Ik ben best wel een mietje wat dit betreft -ontwijk liever confrontaties- dus ga eerst proberen om te zeggen dat ik er amper langs kan om bij de spiegel en mijn kast te komen. Als ik namelijk begin over ongedierte et cetera et cetera, weet hij ook dat ik doel op zijn boxershorts, want een spijkerbroek, shirt of trui is nooit zo vies bij hem en aangezien het een gevoelige man is, wil ik hem niet onzeker maken; dat is hij al van zichzelf. Nogmaals dank!
Gast- Gast
HAHAHAHA
Nee ik heb geen tips of nuttige opmerkingen, maar..
HAHAHAHA!
HAHAHAHA!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:HAHAHAHA
HAHAHAHA!
Trutje!!!!
Gast- Gast
Blijft grappig Ik heb OP voor de derde keer gelezen nu en 't blijft grappig!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik zou het ook echt vies vinden hoor, ookal zal die poep waarschijnlijk wel verdwijnen in die machine. Wel lastig als je die machine moet delen. Ik weet niet of en hoe ik het zou zeggen of oplossen maar ik zou niet met plezier mijn was in die machine gooien.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Guattari schreef:Tania schreef:Ik snap de gedachte wel maar ik gooi zelf ook vieze ondergepoepte kleding van mn kinderen in de wasmachine en daarna mijn eigen kleding. En op mijn werk ook regelmatig hele vieze onderbroeken en andere kledingstukken en daarna gewoon weer de andere kleding. De andere was daarna komt er gewoon lekker ruikend en schoon uit.
Maar dit is toch iets geheel anders? Het zijn jouw kinderen en ook al is poep nooit lekker, toch lijkt het me van je eigen kinderen minder ranzig dan van een huisgenoot. Op je werk was je je eigen kleding toch ook niet? Ik vind het een wezenlijk verschil, in beide gevallen, met wat ik omschreef. Wij zijn huisgenoten, niets meer of minder. Je eigen kind die over je heen spuugt is toch ook 'anders' dan een kindje van een ander dat veel verder bij je vandaan staat? Voor mij gaat dit iig wel op.
Het gaat nog verder. Het verschil tussen je eigen kind dat over je heen kotst of een volwassen kennis.
Het ter sprake brengen zou ik niet doen denk Ik.
Ik schaal niet dat hij het Zelf niet ziet of geen probleem vindt.
Gast- Gast
Ik zal haast geneigd zijn om die ranzige boxer in een emmer met sopje in de badkamer te zetten.
Wellicht gaat er dan een lichtje bij hem branden.
Wel een dirty job
Wellicht gaat er dan een lichtje bij hem branden.
Wel een dirty job
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» HTC probleempje
» pc probleempje
» Probleempje en ik schaam me
» klein probleempje
» probleempje laptop