Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen?

+45
Steep
Snoes
Carmen_
Esperanza
Ragazza
Marie
kajaka88
nina
Shisha
Fortissimo
Lejow
June
Kreeftje
Bliss
Lot
Kaboutertje
rapa nui
Saga
La Senza
Aagje!
Joli86
loura
Slakje
Poubelle
Stuiterbal
Bosjesvrouw
Pineco
Snirp
Nyx
Blond
Bazinga
Pseudoniem
Lady Starstruck
Fjell
Sea of Trees
Dora
Marin
Kowalski
Aziraphale
Parel
Taeda
Jerry
Ilovethe90s
Puggle
Roza
49 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen?

Bericht  Snoes wo 24 apr 2013 - 23:17

Een vriend van mijn ex noemde mij altijd 'Snoes'. Op het oude Yes-forum in 2006 had ik daarom 'Snoesjeuh' als naam genomen en die heb ik nu verkort naar Snoes.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen? - Pagina 3 Empty Re: Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen?

Bericht  Steep wo 24 apr 2013 - 23:39

Dit is een tijd mijn bijnaam geweest en is een afkorting van mijn naam.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  SarahKey do 25 apr 2013 - 9:41

Mijn forumnaam is afgeleid van Sarah Kay. Een van mijn favo stempels om mee te knutselen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Sea of Trees do 25 apr 2013 - 10:10

SarahKey schreef:Mijn forumnaam is afgeleid van Sarah Kay. Een van mijn favo stempels om mee te knutselen.
Ik wilde je er eigenlijk al op wijzen dat het 'Sarah Kay' was in plaats van 'Key' maar dat had je bewust gedaan dus Wink
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  SarahKey vr 26 apr 2013 - 9:48

Sea of Trees schreef:
SarahKey schreef:Mijn forumnaam is afgeleid van Sarah Kay. Een van mijn favo stempels om mee te knutselen.
Ik wilde je er eigenlijk al op wijzen dat het 'Sarah Kay' was in plaats van 'Key' maar dat had je bewust gedaan dus Wink

Ja Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen? - Pagina 3 561177 Maar Sarah Kay word vaker gegoogeld dan mijn forumnaam.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast vr 26 apr 2013 - 12:40

Er was een meisje in de kroeg met Bertwenkbrauwen en zij werd gedoopt tot het zusje van Bert door mijn ex en zijn vriend. Ze waren nogal dronken en zongen op alle nummers mee maar alleen nog met de woorden 'zusje van Bert'. Ik vond Zusje van Bert wel grappig als forumnaam maar het werd afgekort, vond ik niet leuk. Toen werd het Zusje, zoals mijn zusje me altijd noemt... Aangezien ik haar zus ben is het nu Zus geworden. Heel veel verder inkorten wordt hem niet :P

Gast
Gast

Bericht  TwentySomething vr 26 apr 2013 - 20:38

Zus, wat onaardig!

Ik ben een twintiger, lijkt me duidelijk. Cool
TwentySomething
TwentySomething
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 14
Registratiedatum : 26-04-13

Bericht  Gast vr 26 apr 2013 - 21:37

TwentySomething schreef:Zus, wat onaardig!

Ach ja ze waren dronken en dat meisje liep voorbij. Heeft ze zelf niets van meegekregen hoor...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 apr 2013 - 21:41

Zus schreef:
TwentySomething schreef:Zus, wat onaardig!

Ach ja ze waren dronken en dat meisje liep voorbij. Heeft ze zelf niets van meegekregen hoor...
Haha, ik denk dat we allemaal wel eens zoiets gedaan hebben.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 26 apr 2013 - 21:46

Heel inspiratieloos, gewoon mijn naam, maar op Google krijg je me niet gevonden naar dit forum, dus vind het wel prima zo.laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pannetoet za 27 apr 2013 - 0:54

Mijn ontzettend schattige buurjongetjes roepen altijd 'Pannetoet' als je iets verkeerds doet..vandaar mijn naam :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: