Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen?

+45
Steep
Snoes
Carmen_
Esperanza
Ragazza
Marie
kajaka88
nina
Shisha
Fortissimo
Lejow
June
Kreeftje
Bliss
Lot
Kaboutertje
rapa nui
Saga
La Senza
Aagje!
Joli86
loura
Slakje
Poubelle
Stuiterbal
Bosjesvrouw
Pineco
Snirp
Nyx
Blond
Bazinga
Pseudoniem
Lady Starstruck
Fjell
Sea of Trees
Dora
Marin
Kowalski
Aziraphale
Parel
Taeda
Jerry
Ilovethe90s
Puggle
Roza
49 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen?

Bericht  loura di 23 apr 2013 - 8:40

Loura betekend blond en ik heb blond haar nerd. Ik gebruik deze naam al jaren.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen? - Pagina 2 Empty Re: Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen?

Bericht  Joli86 di 23 apr 2013 - 8:49

4 letters van de voornamen van mijn man en mijzelf, geboren in 86 Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 8:52

Briljant filosoof (vooral i.c.m. Deleuze). Volgens mij kwam ik hier samen op met Ecrits destijds; beiden 'fan' van dit duo.smile

Gast
Gast

Bericht  Aagje! di 23 apr 2013 - 9:09

Ik ben heel nieuwsgierig Wink
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  La Senza di 23 apr 2013 - 9:12

Ik ben fan van de lingerie van La Senza. Voila!
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  Saga di 23 apr 2013 - 9:28

Ik vind Saga een mooie naam, en vond Saga Norén uit The Bridge een leuk personage smile
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  rapa nui di 23 apr 2013 - 9:31

Snirp schreef:Het is mijn achternaam, maar dan achterstevoren Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen? - Pagina 2 561177

Wat leuk, dat had ik er eigenlijk nooit achter gezocht, ik zat me al een paar keer af te vragen wat het nou was.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  rapa nui di 23 apr 2013 - 9:34

Ik had in mijn hoofd dat het een plaats moest zijn waar ik geweest was, ik zat eerst aan bv Samarkand en nog een paar steden te denken maar die bleken al bezet, dus toen deze bestemming maar gekozen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Kaboutertje di 23 apr 2013 - 9:40

Omdat ik zo klein ben smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Marin di 23 apr 2013 - 9:47

Pineco schreef:Een goede vriendin van mij komt uit de buurt van Parijs, waar het "verlan" veel werd gesproken. We noemen elkaar na jaren nog steeds "pineco" (verlan voor "copine" = vriendin). Vandaar Pineco Very Happy

Wat grappig! Een soort Pig Latin maar dan anders. Heel origineel smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lot di 23 apr 2013 - 9:49

Ik wilde een korte naam die voor een persoon gebruikt kan worden en die je ook makkelijk onthoud.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Bliss di 23 apr 2013 - 11:13

Ik wilde een naam die niet afgekort kan worden en vind dit een leuk woord én het is een mooi nummer van één van mn favo bands.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kreeftje di 23 apr 2013 - 12:05

Het is m'n sterrenbeeld, ik werk als een kok dus een kleine hint daar naartoe. En ik vind kreeft ook heel lekker om te eten Yes Baal er alleen wel van dat ik het niet met een hoofdletter heb geschreven hier!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  June di 23 apr 2013 - 12:09

Kreeftje: Dan vraag je toch gewoon in het Moderatortopic of ze er even een hoofdletter van maken.

Ik ben in juni jarig, vandaar de inspiratie voor deze naam. Ik vind het ook een leuke Engelse naam (maar niet om in Nederland te hebben) en het is lekker kort.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 17:38

Ik wilde een naam die bleef hangen, één lettergreep, maar kon niks bedenken. Toen kwam deze naam voorbij op tv, en die vond ik eigenlijk ook wel erg leuk.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 23 apr 2013 - 17:46

Komt van mijn voornaam af, lekker plat gespeld haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pineco di 23 apr 2013 - 19:25

Marin schreef:
Pineco schreef:Een goede vriendin van mij komt uit de buurt van Parijs, waar het "verlan" veel werd gesproken. We noemen elkaar na jaren nog steeds "pineco" (verlan voor "copine" = vriendin). Vandaar Pineco Very Happy

Wat grappig! Een soort Pig Latin maar dan anders. Heel origineel Waarom heb jij voor jouw forumnaam gekozen? - Pagina 2 561177

Ik moest soms echt goed mijn best doen om haar te verstaan, als ze bijvoorbeeld een "têuff" had met haar "mifa" had ze een familiefeest Laughing
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Fortissimo di 23 apr 2013 - 20:26

Een muziekterm. Het betekent zeer luid spelen en aangezien ik dat graag mag doen, past het wel bij mij smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Shisha di 23 apr 2013 - 20:30

Ik wist niks te verzinnen, keek om mij heen en zag toen onze waterpijp uit Egypte staan. En in Egypte noemen ze dat een shisha.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  nina di 23 apr 2013 - 20:32

Ik wilde vanaf jongs af aan al mijn eventuele dochter Nina noemen.
Dat vind ik zo'n mooie naam.

Alleen nu het eigenlijk best wel een populaire naam dus ik twijfel of dit 'm ooit wordt.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kajaka88 di 23 apr 2013 - 20:37

Een oppas kindje van 2 noemde haar zus kaja. Ze kon de echte naam nog niet goed uitspreken. Het klonk altijd erg grappig. Toen ik een nickname nodig had heb ik er kajaka van gemaakt. 88 mijn geboortejaar.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Marie di 23 apr 2013 - 20:38

Het is een verbastering van mijn eigen naam en mijn eerste doopnaam...Verder dezelfde reden als bliss: ik wilde niet dat hij afgekort werd..
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Ragazza di 23 apr 2013 - 23:30

Ik vind het woord ragazza een prachtig Italiaans woord, het bekt lekker Cool Vandaar!
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Esperanza wo 24 apr 2013 - 0:58

Het is een woord dat ik tijdens een taalcursus heb geleerd en ik vond het wel mooi klinken.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Carmen_ wo 24 apr 2013 - 7:25

Lievelingsnaam van vroeger.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: