Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

... Het eerste wat in je opkomt?

+44
Ragazza
Ibbeltje
Shisha
Silver
Fortissimo
Caramba
Pitufo
sterremaan
rapa nui
Alex
Shy
Joli86
Stuiterbal
Sanne
Snirp
Mida4you
Cato
Ilovethe90s
kwebbeltje
Roza
Razz
Romee
Luce
Bazinga
Suus
June
VeryCherry
Bosjesvrouw
Manderijn
PeperMunt
Kowalski
Taeda
Esperanza
Caroow
Caro
Parisienne
Rose
Gympie
Lady Starstruck
Antibes
Burn
Marin
Rush
Nyx
48 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

... Het eerste wat in je opkomt? - Pagina 3 Empty Re: ... Het eerste wat in je opkomt?

Bericht  Pitufo di 23 apr 2013 - 18:14

Ik ben zoooo hard toe aan vakantie, maar moet nog anderhalve week.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

... Het eerste wat in je opkomt? - Pagina 3 Empty Re: ... Het eerste wat in je opkomt?

Bericht  Antibes di 23 apr 2013 - 18:20

Das een makkelijke: ik wil slaaaaaaaaapen!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Caramba di 23 apr 2013 - 20:14

Burn schreef:Wie gaat er mee naar Nick&Simon? ... Het eerste wat in je opkomt? - Pagina 3 281626781

Wanneer en waar is dat?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Burn di 23 apr 2013 - 20:20

Caramba schreef:
Burn schreef:Wie gaat er mee naar Nick&Simon? ... Het eerste wat in je opkomt? - Pagina 3 281626781

Wanneer en waar is dat?
Zaterdag hier bij mij in het dorp! ... Het eerste wat in je opkomt? - Pagina 3 561177

Laatst aangepast door Burn op wo 24 apr 2013 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Fortissimo di 23 apr 2013 - 20:30

Kak.. weer een lange dag stage.. en moet vrijdag gewoon weer Cry IK WIL NIET MEEEHEEER!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Caramba di 23 apr 2013 - 20:44

Burn schreef:
Caramba schreef:

Wanneer en waar is dat?
Zaterdag hier bij mij in het dorp! ... Het eerste wat in je opkomt? - Pagina 3 561177

Website niet quoten..

Leek me anders wel leuk, maar heb verjaardag. En opzich niet echt naast de deur.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 21:03

Lekker weertje!

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 23 apr 2013 - 21:13

Antibes schreef:Das een makkelijke: ik wil slaaaaaaaaapen!

Jezus, om kwart over 7 opgestaan en gedoucht (terwijl ik ziek ben), omdat de klusjesman om 8:00 mijn gordijnen op zou komen hangen..... IS HIJ ER GEWOON NU NOG STEEDS NIET! :O pale :nopompom:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  VeryCherry di 23 apr 2013 - 21:14

Alles komt goed.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 21:43

Zal ik online gaan shoppen? O nee, ik wil sparen.

Gast
Gast

Bericht  sterremaan di 23 apr 2013 - 21:49

Burn veel plezier, bij Nick en Simon.

Ai Antibes dat is minder zeker nu je ziek bent.

Bij mij komt nu op, ik heb mega zin in vanmiddag. (Heb een zusjes middag, mijn zusje onder die onder mij komt is zwanger en we gaan haar buik gipsen). We gaan het erg gezellig maken!!!!.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Bericht  VeryCherry di 23 apr 2013 - 22:04

Dát klinkt leuk Sterremaan, ik ben benieuwd naar het resultaat Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sterremaan di 23 apr 2013 - 22:18

@ VC anders ik wel. Het is voor mij ook het idee van zusjes onder elkaar, en na een zware en nog steeds moeilijke periode iets leuks doen. En ben dan ook erg nieuwsgierig hoe haar buik eruit ziet. Want heb haar ook al een poosje niet gezien. Dus heb er mega veel zin in. De kleine momentjes waar ik zo ontzettend naar uit kan kijken. Sorry voor de topic vervuiling, maar dit is wat vanmorgen in mij op. Het gevoel van intents genieten!!!
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Caramba di 23 apr 2013 - 22:22

Wat zal ik eens uitvreten?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry di 23 apr 2013 - 22:25

sterremaan schreef:@ VC anders ik wel. Het is voor mij ook het idee van zusjes onder elkaar, en na een zware en nog steeds moeilijke periode iets leuks doen. En ben dan ook erg nieuwsgierig hoe haar buik eruit ziet. Want heb haar ook al een poosje niet gezien. Dus heb er mega veel zin in. De kleine momentjes waar ik zo ontzettend naar uit kan kijken. Sorry voor de topic vervuiling, maar dit is wat vanmorgen in mij op. Het gevoel van intents genieten!!!

Hoe komt je er nou bij dat je het topic vervuild joh? Da's helemaal nergens voor nodig smile Wanneer is je zusje uitgerekend?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Silver di 23 apr 2013 - 22:34

Zonnetjeeeeee! ... Het eerste wat in je opkomt? - Pagina 3 281626781 sunny
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Shisha di 23 apr 2013 - 22:37

Wat zullen we eens gaan eten vanavond?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  sterremaan di 23 apr 2013 - 23:00

VeryCherry schreef:
sterremaan schreef:@ VC anders ik wel. Het is voor mij ook het idee van zusjes onder elkaar, en na een zware en nog steeds moeilijke periode iets leuks doen. En ben dan ook erg nieuwsgierig hoe haar buik eruit ziet. Want heb haar ook al een poosje niet gezien. Dus heb er mega veel zin in. De kleine momentjes waar ik zo ontzettend naar uit kan kijken. Sorry voor de topic vervuiling, maar dit is wat vanmorgen in mij op. Het gevoel van intents genieten!!!

Hoe komt je er nou bij dat je het topic vervuild joh? Da's helemaal nergens voor nodig smile Wanneer is je zusje uitgerekend?

Nou, mijn antwoord was wat langer op wat ik dacht, haha maar ik denk altijd heel veel hihi. Maar ze is 13 juli uitgerekend. Weet ook wat het word. En dan word ik voor de derde keer tante. Een hele trotse tante. Ik heb al twee nichtjes, echt dotjes maar vooral de oudste is nu 4 lijkt onwijs veel op mij, op uiterlijk en innerlijk. En als ze hier komt, dan kruipt ze meteen bij het bed op, met haar knutsel spullen. En kunnen we ons uren vermaken. Ik hou ook schriftjes voor ze bij. Met, leuke teksten die ze gezegd hebben, kinder rijmpjes. Korte verhalen. Foto s plaatjes, speciale briefjes, die ze dan ook uit een envelopje moet halen. En zo probeer ik dan toch betrokken en een beetje deel uit te maken van hun leven. Is erg leuk om te doen. Ben gek op kinderen,
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  sterremaan di 23 apr 2013 - 23:11

Shisha schreef:Wat zullen we eens gaan eten vanavond?

Een wraptaart?. Met kleine garnaaltjes, of gehakt echt heerlijk en binnen 20 minuten klaar. En smullen maar.

Ingrediënten:
Milde salsa saus,
Garnalen of gehakt
Roerbakgroenten (Italiaans).
Geraspte kaas 20 plus
Ronde tortilla
Koriander

Gooi de roerbak groenten, in de pan. Daarbij de garnalen. Als, je met gehakt werkt eerst gehakt rillen, en dan de roerbakgroenten. De milde salsa saus, verwarm de oven voor hete lucht 180 graden gewone oven 200 graden. Pak een bakblik leg er een tortilla blad op, dan ruim wat vanuit de pan erop leggen volgende tortilla blad weer wat uit de pan. Weer tortilla blad, en de hoeveelheid uit de pan. Dan kaas erover heen. Plaats het in de oven en dan 15 minuten wachten, wel in de gaten houden. In de tussentijd kun je eventueel een salade maken. En hoppa je maaltijd is klaar en strooi er op het laatst koriander overheen. Bon a petit.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Ibbeltje di 23 apr 2013 - 23:28

Lekker genieten smile Was hangt buiten, deur staat open, heb net fruitsalade op. Heerlijk vrij zijn en dan zo'n weer sunny
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Ragazza di 23 apr 2013 - 23:29

Werken tot 5 uur Cry en dat met zulk fantastisch weer! Maar morgen lekker vrij.

Enn.. na vandaag nog 6 daagjes werken en dan op vakantie naar Kreta! ... Het eerste wat in je opkomt? - Pagina 3 281626781
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  VeryCherry di 23 apr 2013 - 23:47

sterremaan schreef:
VeryCherry schreef:

Hoe komt je er nou bij dat je het topic vervuild joh? Da's helemaal nergens voor nodig ... Het eerste wat in je opkomt? - Pagina 3 561177 Wanneer is je zusje uitgerekend?

Nou, mijn antwoord was wat langer op wat ik dacht, haha maar ik denk altijd heel veel hihi. Maar ze is 13 juli uitgerekend. Weet ook wat het word. En dan word ik voor de derde keer tante. Een hele trotse tante. Ik heb al twee nichtjes, echt dotjes maar vooral de oudste is nu 4 lijkt onwijs veel op mij, op uiterlijk en innerlijk. En als ze hier komt, dan kruipt ze meteen bij het bed op, met haar knutsel spullen. En kunnen we ons uren vermaken. Ik hou ook schriftjes voor ze bij. Met, leuke teksten die ze gezegd hebben, kinder rijmpjes. Korte verhalen. Foto s plaatjes, speciale briefjes, die ze dan ook uit een envelopje moet halen. En zo probeer ik dan toch betrokken en een beetje deel uit te maken van hun leven. Is erg leuk om te doen. Ben gek op kinderen,

Whahaha, dat geeft toch helemaal niet smile Oh 13 juli is al snel zeg! Ik wil ook tante worden, maar dat gaat nog heel lang duren. Ik weet wel dat ik me helemaal suf ga haken Wink
Wat een lief en leuk idee zeg, zulke briefjes Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn wo 24 apr 2013 - 0:01

sterremaan schreef:Burn veel plezier, bij Nick en Simon.
Als ik ga..
Een vriendin laat me stikken dus k moet alleen.. :nopompom:

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  June wo 24 apr 2013 - 0:05

Waarom gaat ze niet mee dan?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  sterremaan wo 24 apr 2013 - 0:15

He burn wat jammer Sad. Wat vervelend van je vriendin. Heb je geen andere vriendin die mee kan?. Of iemand van hier, hier zijn echt wel Nick en Simon fans. Als jij het leuk vind zou ik het je niet laten ontnemen. Natuurlijk is het leuker met een vriendin, maar weet dat, de mensen die daar zijn. Het ook leuk vinden. Wie weet doe je er leuke contacten op. Ik hoop dat ze toch mee kan. Dus ik duim voor je
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: