Eerste dag in groep 3
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eerste dag in groep 3
Ik ben even heel heel heel heel heel heel trots, want ik heb vanmorgen mijn zoon weggebracht naar school, voor het eerst in groep drie. Hij vond het zo spannend en was zo trots!
Zijn beste vriendje woont hier in de straat en zit ook bij hem in de klas, en ze hadden gisteren tijdens het spelen al afgesproken dat ze naast elkaar zouden gaan zitten als ze zelf een plek mochten kiezen. Nu kwamen ze binnen en de juf had al bepaald wie waar zat, maar.... ze zaten naast elkaar! Dus twee jongetjes helemaal blij. Elke seconde kwam er een nieuwe ontdekking bij, dat hun tafeltje een laatje had, dat ze een schriftje met een potloodje kregen, dat er een ander schoolbord hing (smartboard), en elke nieuwe ontdekking was spannend en leuk
Ik ben zo benieuwd naar wat hij vanmiddag allemaal te vertellen heeft
Zijn beste vriendje woont hier in de straat en zit ook bij hem in de klas, en ze hadden gisteren tijdens het spelen al afgesproken dat ze naast elkaar zouden gaan zitten als ze zelf een plek mochten kiezen. Nu kwamen ze binnen en de juf had al bepaald wie waar zat, maar.... ze zaten naast elkaar! Dus twee jongetjes helemaal blij. Elke seconde kwam er een nieuwe ontdekking bij, dat hun tafeltje een laatje had, dat ze een schriftje met een potloodje kregen, dat er een ander schoolbord hing (smartboard), en elke nieuwe ontdekking was spannend en leuk
Ik ben zo benieuwd naar wat hij vanmiddag allemaal te vertellen heeft
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Eerste dag in groep 3
Weet je, ik kan nog helemaal zelf de kriebels voelen toen ik zelf in groep 3 zat, en dezelfde kriebels had ik toen ik juf werd van groep3. Het is zo leuk!
Nog een paar maand en jij kunt je laten voorlezen!
Nog een paar maand en jij kunt je laten voorlezen!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ow wat gaaf! Door je verhaal voel ik de kriebels van het spannende, onbekende gewoon helemaal!
Ben reuze benieuwd hoe je zoontje het heeft, hij zal wel de grootste verhalen hebben straks...
Ben reuze benieuwd hoe je zoontje het heeft, hij zal wel de grootste verhalen hebben straks...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Leuk he! Ik vond het ook zo tof! Mijn kleine manneke achter zo'n tafeltje!
Je gaat zien dat ze nu echte elke week weer met iets anders komen. Het gaat zo hard!
G begint volgende week in groep 4 en het spelen is nu echt helemaal klaar. Ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden.
Je gaat zien dat ze nu echte elke week weer met iets anders komen. Het gaat zo hard!
G begint volgende week in groep 4 en het spelen is nu echt helemaal klaar. Ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaaa super! Het was een beetje een introductiedagje en hij vond het allemaal erg spannend en leuk en hij heeft alweer helemaal zin in morgen.
Hij had een briefje voor me geschreven: 'Jij bent de lifste mama' hoe schattig is dat?
Hij had een briefje voor me geschreven: 'Jij bent de lifste mama' hoe schattig is dat?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Afscheidscadeau groep kdv en traktatie nieuwe groep
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Autostoel groep 1
» Jij in een groep
» Groep 1
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Autostoel groep 1
» Jij in een groep
» Groep 1
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: