Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En wat was dan het leukste cadeau?

+23
Bliss
Toet
Mizz_S
_Lacey_
Lotus
Dennenappel
Roxi3
Raindrop
Polly
Pien
Kathi
Sterre
Zwerver
studiebol
loura
Mari
Sweety
Inge
Guus
minoessepoes
Jeanette
Mida4you
Blond
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:48

300 euro shopping money!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:56

Mijn kat voor mijn verjaardag vorig jaar.. En dit jaar het complete Blond Stamppotservies, vind ik ook wel errug leuk! Moet nog een weekje wachten dan krijg ik 't Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Polly di 22 feb 2011 - 11:10

Jen_ schreef:Oh en de gameboy natuurlijk! Ik had hem echt niet verwacht, mijn moeder was een alleenstaande moeder en we hadden het niet breed. Had ze gespaard voor een gameboy. Krijg er bijna nog tranen van in mijn ogen. En andere kindjes uit de klas met gewoon een papa en mama waren jaloers op mij, want hun ouders vonden het een te duur cadeau. Dat vond ik toen wel cool nerd

Ik was helemaal in extase toen ik hem uitpakte!

Wat lief! I love you
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 11:14

Er zijn zoveel mooie cadeaus te bedenken. Ik vind het namelijk altijd fijn, mits het ook leuk is, om cadeaus te krijgen. Het zit hem soms in iets heel kleins en dat vind ik altijd het mooiste om te krijgen, omdat het rechtstreeks vanuit het hart gegeven word.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 11:46

_Donnaa schreef:Hahaha, wat leuk en lief Jen!

Ik weet ook nog heel goed dat ik oorringetjes kreeg van m`n broer.. Ik was toen 7/8 en m`n broer een stoere vent van 21/22.. Ik had al gaatjes en m`n broer ging een ringetje halen voor in z`n eigen oor. Toen hij thuiskwam had hij voor mij 2 mooie zilveren ringetjes mee.. Ik heb ze nog steeds.. I love you

Dat vind ik echt gaaf! Ik kreeg van m'n broer vorig jaar kerst een boekenbon. Heel simpel :P Maar we zouden niet echt aan cadeaus doen dat jaar en toen kwam hij daar opeens mee aan! Zat toen serieus met open mond omdat ik 't niet had verwacht en 't uit hemzelf kwam zeg maar. Shocking....

*Edit; als kind kan ik trouwens nog heel veel coole cadeaus herinneren; een stepje, van m'n moeder. Iedereen uit de klas had er al één maar mijn vader vond ze onzin en te duur en zo... En toen kreeg ik 'm van mam en niet zomaar één.... Maar de allermooiste, een blauwe! Supermoooii... En ik kreeg van mam m'n wenkbrauwpiercing..


Laatst aangepast door Trisha op di 22 feb 2011 - 11:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Yzma di 22 feb 2011 - 11:48

Het leukste laatste cadeau dat ik heb gekregen is dit schilderijtje:
En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 IMG_1442
In het restaurant waar ik werk, hangen allemaal koeienschilderijen van de kunstenares. Normaal zag ik haar regelmatig als ze schilderijen kwam verwisselen en dan vertelde ik haar steeds dat ik die schilderijen zo leuk vond. (De leukste had ik zelf een naam gegeven en als er dan gasten geinteresseerd waren, vertelde ik er ook altijd dat ze wel al een naam had, haha... ) In ieder geval... had haar een paar keer gemist en toen er weer nieuwe koeien hingen, had ik haar een mailtje gestuurd, dat ze weer geweldig lief waren.

Toen kreeg ik een mailtje van haar terug dat ze het zo leuk vond, dat ik altijd zo enthousisast was, ook tegen de kopers. En daarom wilde ze me een schilderijtje geven. Dit schilderijtje hing al in het restaurant, en ik had daarvoor al tegen mijn collega's gezegd dat ik die echt lief vond. Toen ze vroeg of ik deze wilde hebben, was dat sowieso al een verrassing dat ze me iets wilde geven, dat had ik echt niet verwacht. Maar omdat ik deze koe al zo leuk vond, was ik er natuurlijk nog blijer mee.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 12:09

mijn kat smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 20:44

Ja lief he Donnaa?! En een skatebike, daar denk ik ineens aan. Vond ik ook geweldig!

Zo'n ding was dat, kennen jullie die nog?
En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 Klein%20Skatebike

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 1:38

Van mijn ouders: mijn bedelarmband voor mijn 23ste verjaardag en de kinderwagen (deden ze samen met schoonouders)
Van mijn vriend: als verrassing een weekend Disneyland Parijs.
Van mijn schoonouders: de wasmachine en koelkast toen we gingen samenwonen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Jules wo 23 feb 2011 - 3:10

Mijn mooiste cadeau is de laptop die ik van mijn ouders kreeg voor m'n 18e verjaardag + diploma. Ik maak er nog elke dag dankbaar gebruik van Very Happy
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 3 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum