Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En wat was dan het leukste cadeau?

+23
Bliss
Toet
Mizz_S
_Lacey_
Lotus
Dennenappel
Roxi3
Raindrop
Polly
Pien
Kathi
Sterre
Zwerver
studiebol
loura
Mari
Sweety
Inge
Guus
minoessepoes
Jeanette
Mida4you
Blond
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Guus di 22 feb 2011 - 1:59

_Chance schreef:
Goochempie schreef:
_Chance schreef:Drie jaar geleden toen ik stage liep op Curacao was ik halverwege jarig. Ik kreeg toen van de vriendinnen met wie ik toen daar was een schilderijtje van een lokale kunstenares. Die hangt nog steeds op mn kamer, ben er nog elke dag blij mee.

En verder mijn Pandora armband en mijn Guess horloge.

Nina Sanchez?

mijn leukste cadeau: pareloorbellen van mijn vriend, zomaar. Ik was er een kwijt en hij vond dat ze bij me hoorde dus had zomaar nieuwe voor me gekocht I love you

ohw en een tent! voor onze eerste vakantie samen Very Happy (zo'n 'werptent' die je niet hoeft op te zetten, heerlijk!)

Ja!
Als ik over 3 maanden weer terug ga koop ik nog zo'n schilderijtje!

Zijn leuk!

ik heb hier een redelijk grote ChiChi staan van mijn collega's daar waar ik nogsteeds vrolijk van wordt Very Happy
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Sterre di 22 feb 2011 - 2:12

Toen ik 8 werd kreeg ik een parkietje van mijn ouders. Daar was ik destijds heel gelukkig mee

Oh en vorig jaar met Kerst kreeg ik van mijn ouders alle filmpjes van vroeger op DVD. Ze hadden toen nog zo'n filmapparaat waarvan je de filmpjes zonder geluid opnam en op de muur moest afspelen. Gelukkig hebben we nu voor die banden zijn vergaan ze op DVD. Ik had ze al jaren niet gezien, zo leuk! Dat is me echt dierbaar.

Verder heb ik een heleboel leuke cadeau's gekregen van mijn ouders, vriend, exen en vriend(inn)en. Ik ben best snel tevreden smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Kathi di 22 feb 2011 - 2:20

De mooiste/leukste cadeaus zijn de laptop die ik heb gekregen van m'n ouders en de ring die ik van m'n vriendje kreeg.
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Pien di 22 feb 2011 - 2:30

toen wij een rotjaar achter de rug hadden waarin het met mijn man slechter ging, kregen we van mijn schoonfamilie een kleine vakantie aangeboden! compleet verzorgd, 5 dagen Duitsland incl zakgeld!
Dat was echt een mega cadeau....

Verder ben ik nog altijd blij met de cadeaus die we kregen toen we gingen samenwonen en daarna verhuizen, namelijk;
- wasmachine
- droger
- vriezer
en toen we gingen verhuizen kregen we ook nog eens:
- gasfornius
- koel vries combinatie
- de gehele bovenverdieping op mijn ouders kosten laten bekleden met vloerbedekking

Verder is een cadeau wat heilig is voor mij een gouden ketting die van mijn overleden oma is geweest. Die kreeg ik symbolisch van mijn opa toen ik 18 werd.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 4:50

Darcy schreef:Ik weet nog dat mijn broertje en ik als kind een keer meegenomen werden naar Toys R Us en daar iets mochten uitzoeken :shock: Dat was echt de allercoolste dag ooit Very Happy

Ik heb nog steeds die kriebels als ik een Bart Smit binnen loop Very Happy Vroeger mochten wij altijd iets uitzoeken als we naar de tandarts of iets anders 'engs' waren geweest of je diploma van 't één of ander haalde.... En die opwinding en enthousiasme van tóen.. Kan ik nog heel goed bij mezelf oproepen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Polly di 22 feb 2011 - 5:13

Toen ik na 7 maanden thuis kwam (ik was overigens al jaren het huis uit) liep ik mijn kamer in, en die was als verrassing helemaal verbouwd door mijn ouders en broer. Helemaal naar mijn smaak ingericht én met een tweepersoonsbed.
"We willen natuurlijk wel dat je je thuis voelt als je weer eens hier bent."
Zó lief!! I love you
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Raindrop di 22 feb 2011 - 5:15

Mijn katje I love you
En verder heb ik laatst een hele mooie ring gekregen van vriendlief!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Roxi3 di 22 feb 2011 - 5:50

Met stipt op 1 mijn lieve katje, die heb ik van mijn beste vriendin gehad.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Dennenappel di 22 feb 2011 - 6:29

Mijn hond voor mijn verjaardag, die inmiddels helaas alweer een paar jaar geleden is overleden.

Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Lotus di 22 feb 2011 - 6:35

Een rondreis door Schotland, die ik van mijn moeder kreeg.

En achteraf ben ik ook heel erg blij met het armbandje dat ik van mijn vader heb gekregen voor mijn 12e verjaardag. Vond het eerst niet zo leuk, maar sinds hij overleden is, hecht ik er veel waarde aan.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Zwerver di 22 feb 2011 - 6:39

Oja, mijn hondje ook!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  _Lacey_ di 22 feb 2011 - 7:00

Van de Sint lang, heel lang geleden: Een Flik Flak horloge en rolschaatsen.
Voor mijn 21e verjaardag: een ring.
Vorig jaar voor mijn verjaardag: een vliegles

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Polly di 22 feb 2011 - 7:19

_Lacey_ schreef:Van de Sint lang, heel lang geleden: Een Flik Flak horloge en rolschaatsen.
Voor mijn 21e verjaardag: een ring.
Vorig jaar voor mijn verjaardag: een vliegles

Heb ik ook een keer voor mijn verjaardag gekregen! Was heel leuk, alleen jammer dat mijn broertje moest overgeven waardoor m'n vader en ik ook misselijk in het vliegtuig zaten. Bah!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Mizz_S di 22 feb 2011 - 7:22

Pff, vind ik wel erg moeilijk, ik heb zoveel mooie kado's gekregen. Van vroeger kan ik me niet echt in t bijzonder iets herinneren.
Afgelopen jaar hadden mn vriend en ik zeven jaar en toen kreeg ik een verrassingsuitje, gingen we naar een superchic hotel met een hele mooie kamer, en de dag erna kreeg ik mn verlovingsring... Dat staat wel bovenaan denk ik. Verder een zilveren ketting met sterretje, van mn vriend gekregen toen we pas kort wat hadden en ik draag 'm bijna dagelijks.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  _Lacey_ di 22 feb 2011 - 7:35

Polly schreef:
_Lacey_ schreef:Vorig jaar voor mijn verjaardag: een vliegles

Heb ik ook een keer voor mijn verjaardag gekregen! Was heel leuk, alleen jammer dat mijn broertje moest overgeven waardoor m'n vader en ik ook misselijk in het vliegtuig zaten. Bah!
Hahaha! Ik had mijn vader meegenomen en hij vertelde dat, toen we weer eenmaal op de grond stonden, zijn maag ook wel even een zakker had gemaakt. Aan mijn vliegkunsten heeft het niet gelegen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Polly di 22 feb 2011 - 7:57

_Lacey_ schreef:
Polly schreef:
_Lacey_ schreef:Vorig jaar voor mijn verjaardag: een vliegles

Heb ik ook een keer voor mijn verjaardag gekregen! Was heel leuk, alleen jammer dat mijn broertje moest overgeven waardoor m'n vader en ik ook misselijk in het vliegtuig zaten. Bah!
Hahaha! Ik had mijn vader meegenomen en hij vertelde dat, toen we weer eenmaal op de grond stonden, zijn maag ook wel even een zakker had gemaakt. Aan mijn vliegkunsten heeft het niet gelegen.

Very Happy

Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Toet di 22 feb 2011 - 8:04

Mijn tweede auto, omdat mijn eerste auto zo snel kapot ging en mijn vader dat zielig vond, ik had daar heel hard voor gewerkt.
Mijn zus kreeg haar tweede auto ook kado van ons pap, ze dacht dat hij blufte toen hij dat zei en kocht een auto van 150 euro. Ik kreeg er een van 600. Vond ik super lief van em.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 9:09

Mijn zusje (het allerbraafste meisje dat ik ken) en haar man hadden voor mijn verjaardag het straatnaambord gejat van de straat waar wij opgegroeid zijn. Vooral het hele verhaal erom heen haha, geweldig. Het was het gaafste kado dat ik ooit kreeg smile. Beetje illegaal wel :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Bliss di 22 feb 2011 - 9:16

Ehhhm, even denken... Leuke cadeaus vond ik toch wel:
- tripje naar Londen van en met mn vader (voor mn afstuderen)
- horloge van Esprit van mn moeder (samen met haar uitgezocht, ook voor mn afstuderen)
- rijlessen
- geld Very Happy (komt altijd van pas > speciaal het geld van mn ouders voor mijn laatste verjaardag, heb daar mn 2e tattoo van laten zetten)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Sarah1985 di 22 feb 2011 - 9:23

Van mijn ouders een mooie ketting met een harthanger omdat ik zoveel voor hun deed toen mijn vader in het ziekenhuis lag

En op mijn verjaardag kon mijn vader niet komen omdat hij in het revalidatiecentrum lag. En hij kon niet goed praten, maar toch belde die mij op om 7 uur sochtend om mij te feliciteren dat vond ik zo mooi kado
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Caresses di 22 feb 2011 - 10:17

Weekendje Parijs.

Mijn mooiste cadeau als kind: walkman + casettebandje van de bsb, wat was ik daar blij mee zeg!

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:27

Een D.E.P.T. tas van een vriendje toen ik 20 was. Met 2 hele mooie mantelpakken van Dept in de tas.
Van een andere ex een Swarovski set, een ring, collier en armband. Toen het uit was en ik het toch niet meer droeg (ervoor al niet) heb ik er nog een mooi prijsje voor kunnen krijgen op Marktplaats Twisted Evil
Van mijn huidige vriend mijn ring. En een bos prachtige rozen toen we net verkering hadden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:31

Een gouden ring met diamantjes van mijn ex vriendje die ik nu nog steeds draag, en een Tommy Hilfiger tas, van een ander ex vriendje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:32

Oh en de gameboy natuurlijk! Ik had hem echt niet verwacht, mijn moeder was een alleenstaande moeder en we hadden het niet breed. Had ze gespaard voor een gameboy. Krijg er bijna nog tranen van in mijn ogen. En andere kindjes uit de klas met gewoon een papa en mama waren jaloers op mij, want hun ouders vonden het een te duur cadeau. Dat vond ik toen wel cool nerd

Ik was helemaal in extase toen ik hem uitpakte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:33

Hahaha, wat leuk en lief Jen!

Ik weet ook nog heel goed dat ik oorringetjes kreeg van m`n broer.. Ik was toen 7/8 en m`n broer een stoere vent van 21/22.. Ik had al gaatjes en m`n broer ging een ringetje halen voor in z`n eigen oor. Toen hij thuiskwam had hij voor mij 2 mooie zilveren ringetjes mee.. Ik heb ze nog steeds.. I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat was dan het leukste cadeau? - Pagina 2 Empty Re: En wat was dan het leukste cadeau?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum