Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nog een (lavendel) jurkjes topic!

+5
Melis_je
Elliot
Marin
Sugarfall
Lonely Goatherd
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! - Pagina 2 Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Gast ma 22 apr 2013 - 5:38

Harrison schreef:Ohhh ik vind lavendel zo lelijk! Haha sorry! Ik vind die jurkjes die SF plaatst wel erg leuk smile, die passen wel bij jou!

Ik hou ook niet van lavendel, dus kijk ik sowieso al anders naar de jurkjes. Die SF plaatste vind ik dan ook het mooist, maar geen gezicht als je niet mooi gebruind bent. Ik vind het al snel een beetje oma-achtig lijken qua kleur.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! - Pagina 2 Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Bliss ma 22 apr 2013 - 8:24

Guattari schreef:
Harrison schreef:Ohhh ik vind lavendel zo lelijk! Haha sorry! Ik vind die jurkjes die SF plaatst wel erg leuk En nog een (lavendel) jurkjes topic! - Pagina 2 561177, die passen wel bij jou!

Ik hou ook niet van lavendel, dus kijk ik sowieso al anders naar de jurkjes. Die SF plaatste vind ik dan ook het mooist, maar geen gezicht als je niet mooi gebruind bent. Ik vind het al snel een beetje oma-achtig lijken qua kleur.

Ik vind het ook een lelijke kleur! Maar de jurkjes zelf zijn wel leuk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Elliot ma 22 apr 2013 - 8:30

Bliss schreef:
Guattari schreef:
Harrison schreef:Ohhh ik vind lavendel zo lelijk! Haha sorry! Ik vind die jurkjes die SF plaatst wel erg leuk En nog een (lavendel) jurkjes topic! - Pagina 2 561177, die passen wel bij jou!

Ik vind het ook een lelijke kleur! Maar de jurkjes zelf zijn wel leuk.

Mij staat het altijd wel goed, als ik dat zelf mag zeggen Wink

Het is trouwens verder voor Marin niet echt een keuze natuurlijk, al zou zij de kleur ook verschrikkelijk vinden, ze zal toch een jurk in die kleur moeten kiezen..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Lavendel ma 22 apr 2013 - 8:43

Harrison schreef:Ohhh ik vind lavendel zo lelijk!

:nopompom:
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss ma 22 apr 2013 - 8:44

Lavendel schreef:

En nog een (lavendel) jurkjes topic! - Pagina 2 1270000679
lol!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Marin ma 22 apr 2013 - 9:06

Haha ja ik moet wel in deze kleur een jurkje kiezen, want het is me opgedragen door de bruid. Maar gelukkig vind ik het wel een hele mooie kleur!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 22 apr 2013 - 21:05

Ga je trouwen Elliot?

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 22 apr 2013 - 21:05

Ze bedoelt voor de bruiloft van een vriendinnetje Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 22 apr 2013 - 21:07

Marin schreef:Ze bedoelt voor de bruiloft van een vriendinnetje Wink
Oh, omdat ze zei 'mijn bruiloft' ik dacht al, dat wist ik helemaal niet! Maar een bruiloft van een vriendin is ook leuk smile

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 22 apr 2013 - 21:19

Haha ja, nee ze had van de week ook een topic over jurkjes voor bruiloft geopend, dus daar refereerde ze aan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Toet ma 22 apr 2013 - 21:30

Lavendel schreef:

Haha Very Happy

Ik heb ook helemaal niks met lavendel. Het stinkt ook.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jeanette ma 22 apr 2013 - 21:31

En nog een (lavendel) jurkjes topic! - Pagina 2 782083-0041?$productoverwiev2_2$
http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/jarlo-782/yvette-maxi-dress-782083-41/

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Marin ma 22 apr 2013 - 21:33

Toet schreef:
Lavendel schreef:

Haha Very Happy

Ik heb ook helemaal niks met lavendel. Het stinkt ook.

Haha jullie zijn gek.
Lavendel ruikt ook zooo lekker. Ik denk zelfs dat m'n toekomstige bruidsboeketje lavendel er in krijgt smile

Jeanette, ik vind lang niet zo leuk. Ik ben zelf heel klein, dus ik lijk dan net een opera zangeres in een maxi dress, sorry :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot za 27 apr 2013 - 22:54

Carrie schreef:Ga je trouwen Elliot?
Wow ik zie dit nu pas! Ik ga wel trouwen ja, maar dat duurt nog even.. En het is nog niet 'officieel'. Maar ik doelde inderdaad op de bruiloft van mijn vriendin. Het staat er een beetje gek zie ik nu.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: