Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nog een (lavendel) jurkjes topic!

+5
Melis_je
Elliot
Marin
Sugarfall
Lonely Goatherd
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 8:56

Haha hoe vaak ik wel niet anderen geholpen heb met zoeken... En nu heb ik het zelf nodig smile

Een Duits vriendinnetje van me gaat trouwen, en ik ben bridesmaid smile

We mogen zelf onze jurkjes uitzoeken (en betalen Laughing ) zolang het maar lavendelkleurig is.

Nou hou ik zelf meestal van dit soort jurkjes, met mouwtjes/straps en lekker zwierig:

En nog een (lavendel) jurkjes topic! F7e4e91f328d0adfa2661a25a0ade74a

Maar juist daarom vind ik het ook wel eens leuk om iets totaal anders aan te hebben. Iets wat ik zelf nooit bijv. als trouwjurk zou willen, zoals strapless, maar misschien toch best wel eens leuk zou vinden. Haar eigen trouwjurk is one-shoulder, dus dat wil ik niet, dan lijkt het misschien te veel op haar eigen jurk. Maar zoiets strapless met ruches ofzo vind ik ook best wel eens leuk!

En nog een (lavendel) jurkjes topic! 749a11564255c60731015f92c463fa33

Deze jurkjes kan je in allerlei kleuren bestellen, ook in lavendel, had ik al gezien. Maar ik ben nog wel benieuwd naar meer en of jullie met iets leuks kunnen komen! Dus wie wilt mee helpen zoeken naar leuke jurkjes in lavendel kleur?

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Sugarfall zo 21 apr 2013 - 10:07

Wat is je budget?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Lonely Goatherd zo 21 apr 2013 - 14:56

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Lavender-v-neck-knee-length-chiffon-bridesmaid-dresses-with-zipper-up-mw5679-2

http://www.jjshouse.com/A-Line-Princess-Halter-Knee-Length-Chiffon-Bridesmaid-Dress-With-Ruffle-007001816-g1816
En nog een (lavendel) jurkjes topic! 2da904b567ac828344fb47d97c621a08

http://www.jjshouse.com/A-Line-Princess-V-Neck-Knee-Length-Chiffon-Bridesmaid-Dress-With-Ruffle-007004126-g4126
En nog een (lavendel) jurkjes topic! 3ef05fd2ed989bd5b855f27e8b975249

http://www.jjshouse.com/A-Line-Princess-Strapless-Knee-Length-Taffeta-Bridesmaid-Dress-With-Sash-007004106-g4106
En nog een (lavendel) jurkjes topic! 810c3d90004648ee563318968b6f023c

Die laatste site heeft echt enorm veel beschikbaar in lavendel.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Sugarfall zo 21 apr 2013 - 22:36

En nog een (lavendel) jurkjes topic! 29286_PR5240?$pdp_fs418$

(is wel duurder)

En nog een (lavendel) jurkjes topic! 49388_PR5240?$pdp_fs418$

En nog een (lavendel) jurkjes topic! GetImage?clientId=6529&image=hvoo127_0502x01_060078-2

En nog een (lavendel) jurkjes topic! 66737_PR5240?$pdp_fs418$

http://www.modcloth.com/shop/dresses/ooh-la-lavender-dress?SSAID=198698&utm_medium=ad&utm_source=affiliateprogram_sas&utm_campaign=sas_feed&utm_content=198698

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Law67cz-aonel-1

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Axw67vr-aonel-1

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Sweet_lavender_fairy_dress_strapless_bridesmaids_dress_cocktail_dress_39767e59

Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 22:39

Sugarfall schreef:En nog een (lavendel) jurkjes topic! 29286_PR5240?$pdp_fs418$


En nog een (lavendel) jurkjes topic! Sweet_lavender_fairy_dress_strapless_bridesmaids_dress_cocktail_dress_39767e59


Oeh ik vind deze twee echt heel erg leuk!

M'n budget is 100 euro maximaal.

Wist niet dat je bij JCrew tegenwoordig ook kon bestellen en verzenden naar NL. Oei dat is niet goed voor me. Die eerste jurk is daar van he? Ik kon de prijs daarvan niet vinden, maar vrees dat dat degene is die duurder is Sad
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Sugarfall zo 21 apr 2013 - 22:42

Ja, daarom vroeg ik het haha! Die is inderdaad van Jcrew, hij is geloof ik 260 euro silent Ik vind hem zelf ook heel mooi, sowieso hebben ze daar leuke jurkjes, had nog nooit van die winkel gehoord!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 22:46

Ik shopte er in Amerika vaak, maar het is toch best wel heel duur.

Ik vind lavendel zo'n mooie kleur!

LonelyGoatherd: Ja, die laatste site kan je echt super veel bestellen in lavendel. Ik vind jouw laatste optie ook heel mooi, hoewel ik niet zo van taffeta als stof hou.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Elliot zo 21 apr 2013 - 23:05

Sugarfall schreef:


En nog een (lavendel) jurkjes topic! Sweet_lavender_fairy_dress_strapless_bridesmaids_dress_cocktail_dress_39767e59


WAUW! Ik wil deze voor mijn bruiloft in september. Al had ik als eis dat mijn jurk niet strapless zou zijn, haha. Maar deze is echt prachtig! Wat kost 'ie? En waar kan ik 'm bestellen?

Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 23:06

Ik zou zelf ook nooit strapless dragen, maar vind het daarom juist nu wel eens leuk. Vind die ook heel erg mooi.

Als ik op de eigenschappen klik, kom ik op http://www.artfire.com/uploads/product/8/598/80598/4980598/4980598/large/sweet_lavender_fairy_dress_strapless_bridesmaids_dress_cocktail_dress_39767e59.jpg uit.

Artfire dus. Een soort etsy achtige website. Maar ik kan 'm daar niet meer op vinden.

Hebbes:

http://www.artfire.com/ext/shop/product_view/GlamUp/4980598/sweet_lavender_fairy_dress_strapless_bridesmaids_dress_cocktail_dress/design/clothing/dresses/strapless

52 euro!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Elliot zo 21 apr 2013 - 23:11

AHH hij is ook helemaal niet duur! Ik heb gelijk geprobeerd 'm te bestellen maar ik kan nergens mijn maat invullen? Dus maar weer weggeklikt, haha. Kan iemand vinden hoe ik een maat kies?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 23:13

Bij het bestellen kan je een notitie toevoegen waar je je maat in aan kan geven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Elliot zo 21 apr 2013 - 23:16

Oh bedankt! Ik ga het nog eens proberen.

Sorry trouwens, ik besef me ineens dat ik ontzettend onbeleefd jouw hele topic misbruik! Embarassed Ik was ineens zo enthousiast!

Ik zal straks eens even voor jou zoeken! smile


Laatst aangepast door Elliot op zo 21 apr 2013 - 23:17; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Sugarfall zo 21 apr 2013 - 23:17

Ja, volgens mij moet je inderdaad je maat aangeven bij het bestellen. Er komen nog wel verzendkosten bij dus ik denk dat hij in totaal op iets van 80$ komt ofzo? Geen idee hoeveel euro dat is.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 23:18

Geeft niets Elliott! Maar ben benieuwd of jij nog meer kan vinden. Straks hebben we 't zelfde jurkje :P

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Sugarfall zo 21 apr 2013 - 23:21

Ik vond deze ook leuk, jammer dat die one shoulder is!

En nog een (lavendel) jurkjes topic! VP00210_041_a
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 23:24

Oh die is ook heel mooi! Alleen lijkt de onderkant ribstof? Corduroy? Dat lijkt me echt heel raar (en warm!).

Maar idd, one shoulder doe ik maar niet, dat heeft ze zelf al als bruidsjurk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Elliot zo 21 apr 2013 - 23:38

Ik heb 'm besteld, spannend! Het was in totaal € 65,-

Marin, ik heb nog wat jurkjes voor je gevonden smile

http://world.dessy.com/p-6330-dessy-collection-style-2878.aspx
Ik krijg het plaatje hier niet geplakt, maar deze vind ik heel leuk! Alleen een beetje duur :nopompom:

En nog een (lavendel) jurkjes topic! SBMD-A-10643-1

Deze kan in allerlei kleuren, en dus ook lavendel, worden besteld.

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Chiffon-bridesmaid-dress-023

En nog een (lavendel) jurkjes topic! 17e49c8ccede0a9ae72641137de93879

Haha sorry maar ik kan niets echt leuks meer vinden, ik vergelijk nu alles met dat jurkje van Sugerfall en ik vind er geen één net zo leuk als die nerd

Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 23:42

Elliot schreef:Ik heb 'm besteld, spannend! Het was in totaal € 65,-

Haha sorry maar ik kan niets echt leuks meer vinden, ik vergelijk nu alles met dat jurkje van Sugerfall en ik vind er geen één net zo leuk als die nerd


:cheering: Ben heeeel benieuwd! Laat je het even weten als ie binnen is. Welke maat heb je besteld? Misschien bestel ik die ook wel, want hij is toch stuk goedkoper dan m'n eigen favoriet (tweede plaatje uit OP). Lastig!

Ik vind die eerste uit je post ook heel mooi. Ik hou wel van dat materiaal smile (Chiffon is dat toch?)

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Gast zo 21 apr 2013 - 23:44

Ohhh ik vind lavendel zo lelijk! Haha sorry! Ik vind die jurkjes die SF plaatst wel erg leuk smile, die passen wel bij jou!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Elliot zo 21 apr 2013 - 23:53

Marin schreef:
Elliot schreef:Ik heb 'm besteld, spannend! Het was in totaal € 65,-

Haha sorry maar ik kan niets echt leuks meer vinden, ik vergelijk nu alles met dat jurkje van Sugerfall en ik vind er geen één net zo leuk als die nerd


:cheering: Ben heeeel benieuwd! Laat je het even weten als ie binnen is. Welke maat heb je besteld? Misschien bestel ik die ook wel, want hij is toch stuk goedkoper dan m'n eigen favoriet (tweede plaatje uit OP). Lastig!

Ik vind die eerste uit je post ook heel mooi. Ik hou wel van dat materiaal smile (Chiffon is dat toch?)


Ja tuurlijk! Ik denk dat het alleen wel even duurt. Er stonden maten bij dus ik had even mijn taille en buste opgemeten maar de L was toch te klein dus ik heb een XL besteld en die is niet op voorraad.. 3-5 weken levering en daarna moet ie natuurlijk nog vanuit Amerika hierheen. Ik heb daar eigenlijk geen ervaring mee, maar ik verwacht hem niet binnen nu en een maand.

Die eerste, bedoel je dan het eerste plaatje of die link? Want de jurk onder die link is volgens mij satijn met kant erover, dat eerste plaatje is wel chiffon ja! Dat vind ik ook zo'n goed materiaal, het valt altijd zo lekker soepel en zwierig smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 23:56

Oh ik bedoelde het echte plaatje, dus die donkere paarse. Die eerste link had ik nog niet eens gezien Embarassed Maar die is te hoog bij de borst/nek, dat staat mij niet mooi.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Elliot ma 22 apr 2013 - 0:11

Nee mij ook niet inderdaad, als je een beetje grote borsten hebt of wat voller bent is dat geen gezicht.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Marin ma 22 apr 2013 - 0:14

Ja idd. Nou zijn m'n borsten behoorlijk kleiner geworden de laatste tijd, maar ik ga het daar maar niet op gokken zonder te passen. Dan kies ik liever voor een model waarvan ik zekerder weet dat het me staat.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Melis_je ma 22 apr 2013 - 0:22

Marin schreef:Ja idd. Nou zijn m'n borsten behoorlijk kleiner geworden de laatste tijd, maar ik ga het daar maar niet op gokken zonder te passen. Dan kies ik liever voor een model waarvan ik zekerder weet dat het me staat.
Pas je nu die mooie galajurk ook niet meer? Dat zou wel heel zonde zijn. Ik vind Elliot's jurk (die strapless met het paarse lint) heel erg mooi, echt een schattig jurkje. Die uit je openingspost (de allereerste) vind ik ook heel leuk.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Marin ma 22 apr 2013 - 0:38

Melis_je schreef:
Marin schreef:Ja idd. Nou zijn m'n borsten behoorlijk kleiner geworden de laatste tijd, maar ik ga het daar maar niet op gokken zonder te passen. Dan kies ik liever voor een model waarvan ik zekerder weet dat het me staat.
Pas je nu die mooie galajurk ook niet meer? Dat zou wel heel zonde zijn. Ik vind Elliot's jurk (die strapless met het paarse lint) heel erg mooi, echt een schattig jurkje. Die uit je openingspost (de allereerste) vind ik ook heel leuk.

Ik heb geen idee eigenlijk. Da's al bijna een jaar geleden dat ik die aan had en ben sindsdien wel flink wat afgevallen nog. Ik heb echt al heel veel kleding weg moeten doen dus dat is wel zonde (maar ja, wel fijn dat ik ben afgevallen). M'n zomerjurkjes pas ik juist weer beter nu, daar ben ik blij mee smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nog een (lavendel) jurkjes topic! Empty Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum