En nog een (lavendel) jurkjes topic!
+5
Melis_je
Elliot
Marin
Sugarfall
Lonely Goatherd
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
En nog een (lavendel) jurkjes topic!
Haha hoe vaak ik wel niet anderen geholpen heb met zoeken... En nu heb ik het zelf nodig
Een Duits vriendinnetje van me gaat trouwen, en ik ben bridesmaid
We mogen zelf onze jurkjes uitzoeken (en betalen ) zolang het maar lavendelkleurig is.
Nou hou ik zelf meestal van dit soort jurkjes, met mouwtjes/straps en lekker zwierig:
Maar juist daarom vind ik het ook wel eens leuk om iets totaal anders aan te hebben. Iets wat ik zelf nooit bijv. als trouwjurk zou willen, zoals strapless, maar misschien toch best wel eens leuk zou vinden. Haar eigen trouwjurk is one-shoulder, dus dat wil ik niet, dan lijkt het misschien te veel op haar eigen jurk. Maar zoiets strapless met ruches ofzo vind ik ook best wel eens leuk!
Deze jurkjes kan je in allerlei kleuren bestellen, ook in lavendel, had ik al gezien. Maar ik ben nog wel benieuwd naar meer en of jullie met iets leuks kunnen komen! Dus wie wilt mee helpen zoeken naar leuke jurkjes in lavendel kleur?
Een Duits vriendinnetje van me gaat trouwen, en ik ben bridesmaid
We mogen zelf onze jurkjes uitzoeken (en betalen ) zolang het maar lavendelkleurig is.
Nou hou ik zelf meestal van dit soort jurkjes, met mouwtjes/straps en lekker zwierig:
Maar juist daarom vind ik het ook wel eens leuk om iets totaal anders aan te hebben. Iets wat ik zelf nooit bijv. als trouwjurk zou willen, zoals strapless, maar misschien toch best wel eens leuk zou vinden. Haar eigen trouwjurk is one-shoulder, dus dat wil ik niet, dan lijkt het misschien te veel op haar eigen jurk. Maar zoiets strapless met ruches ofzo vind ik ook best wel eens leuk!
Deze jurkjes kan je in allerlei kleuren bestellen, ook in lavendel, had ik al gezien. Maar ik ben nog wel benieuwd naar meer en of jullie met iets leuks kunnen komen! Dus wie wilt mee helpen zoeken naar leuke jurkjes in lavendel kleur?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: En nog een (lavendel) jurkjes topic!
Wat is je budget?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
http://www.jjshouse.com/A-Line-Princess-Halter-Knee-Length-Chiffon-Bridesmaid-Dress-With-Ruffle-007001816-g1816
http://www.jjshouse.com/A-Line-Princess-V-Neck-Knee-Length-Chiffon-Bridesmaid-Dress-With-Ruffle-007004126-g4126
http://www.jjshouse.com/A-Line-Princess-Strapless-Knee-Length-Taffeta-Bridesmaid-Dress-With-Sash-007004106-g4106
Die laatste site heeft echt enorm veel beschikbaar in lavendel.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
(is wel duurder)
http://www.modcloth.com/shop/dresses/ooh-la-lavender-dress?SSAID=198698&utm_medium=ad&utm_source=affiliateprogram_sas&utm_campaign=sas_feed&utm_content=198698
Sugarfall- Kletskop
Sugarfall schreef:
Oeh ik vind deze twee echt heel erg leuk!
M'n budget is 100 euro maximaal.
Wist niet dat je bij JCrew tegenwoordig ook kon bestellen en verzenden naar NL. Oei dat is niet goed voor me. Die eerste jurk is daar van he? Ik kon de prijs daarvan niet vinden, maar vrees dat dat degene is die duurder is
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, daarom vroeg ik het haha! Die is inderdaad van Jcrew, hij is geloof ik 260 euro Ik vind hem zelf ook heel mooi, sowieso hebben ze daar leuke jurkjes, had nog nooit van die winkel gehoord!
Sugarfall- Kletskop
Ik shopte er in Amerika vaak, maar het is toch best wel heel duur.
Ik vind lavendel zo'n mooie kleur!
LonelyGoatherd: Ja, die laatste site kan je echt super veel bestellen in lavendel. Ik vind jouw laatste optie ook heel mooi, hoewel ik niet zo van taffeta als stof hou.
Ik vind lavendel zo'n mooie kleur!
LonelyGoatherd: Ja, die laatste site kan je echt super veel bestellen in lavendel. Ik vind jouw laatste optie ook heel mooi, hoewel ik niet zo van taffeta als stof hou.
Marin- Lady Post-a-lot
Sugarfall schreef:
WAUW! Ik wil deze voor mijn bruiloft in september. Al had ik als eis dat mijn jurk niet strapless zou zijn, haha. Maar deze is echt prachtig! Wat kost 'ie? En waar kan ik 'm bestellen?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik zou zelf ook nooit strapless dragen, maar vind het daarom juist nu wel eens leuk. Vind die ook heel erg mooi.
Als ik op de eigenschappen klik, kom ik op http://www.artfire.com/uploads/product/8/598/80598/4980598/4980598/large/sweet_lavender_fairy_dress_strapless_bridesmaids_dress_cocktail_dress_39767e59.jpg uit.
Artfire dus. Een soort etsy achtige website. Maar ik kan 'm daar niet meer op vinden.
Hebbes:
http://www.artfire.com/ext/shop/product_view/GlamUp/4980598/sweet_lavender_fairy_dress_strapless_bridesmaids_dress_cocktail_dress/design/clothing/dresses/strapless
52 euro!
Als ik op de eigenschappen klik, kom ik op http://www.artfire.com/uploads/product/8/598/80598/4980598/4980598/large/sweet_lavender_fairy_dress_strapless_bridesmaids_dress_cocktail_dress_39767e59.jpg uit.
Artfire dus. Een soort etsy achtige website. Maar ik kan 'm daar niet meer op vinden.
Hebbes:
http://www.artfire.com/ext/shop/product_view/GlamUp/4980598/sweet_lavender_fairy_dress_strapless_bridesmaids_dress_cocktail_dress/design/clothing/dresses/strapless
52 euro!
Marin- Lady Post-a-lot
AHH hij is ook helemaal niet duur! Ik heb gelijk geprobeerd 'm te bestellen maar ik kan nergens mijn maat invullen? Dus maar weer weggeklikt, haha. Kan iemand vinden hoe ik een maat kies?
Elliot- Ratel
Bij het bestellen kan je een notitie toevoegen waar je je maat in aan kan geven.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh bedankt! Ik ga het nog eens proberen.
Sorry trouwens, ik besef me ineens dat ik ontzettend onbeleefd jouw hele topic misbruik! Ik was ineens zo enthousiast!
Ik zal straks eens even voor jou zoeken!
Sorry trouwens, ik besef me ineens dat ik ontzettend onbeleefd jouw hele topic misbruik! Ik was ineens zo enthousiast!
Ik zal straks eens even voor jou zoeken!
Laatst aangepast door Elliot op zo 21 apr 2013 - 23:17; in totaal 1 keer bewerkt
Elliot- Ratel
Ja, volgens mij moet je inderdaad je maat aangeven bij het bestellen. Er komen nog wel verzendkosten bij dus ik denk dat hij in totaal op iets van 80$ komt ofzo? Geen idee hoeveel euro dat is.
Sugarfall- Kletskop
Geeft niets Elliott! Maar ben benieuwd of jij nog meer kan vinden. Straks hebben we 't zelfde jurkje
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vond deze ook leuk, jammer dat die one shoulder is!
Sugarfall- Kletskop
Oh die is ook heel mooi! Alleen lijkt de onderkant ribstof? Corduroy? Dat lijkt me echt heel raar (en warm!).
Maar idd, one shoulder doe ik maar niet, dat heeft ze zelf al als bruidsjurk.
Maar idd, one shoulder doe ik maar niet, dat heeft ze zelf al als bruidsjurk.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb 'm besteld, spannend! Het was in totaal € 65,-
Marin, ik heb nog wat jurkjes voor je gevonden
http://world.dessy.com/p-6330-dessy-collection-style-2878.aspx
Ik krijg het plaatje hier niet geplakt, maar deze vind ik heel leuk! Alleen een beetje duur
Deze kan in allerlei kleuren, en dus ook lavendel, worden besteld.
Haha sorry maar ik kan niets echt leuks meer vinden, ik vergelijk nu alles met dat jurkje van Sugerfall en ik vind er geen één net zo leuk als die
Marin, ik heb nog wat jurkjes voor je gevonden
http://world.dessy.com/p-6330-dessy-collection-style-2878.aspx
Ik krijg het plaatje hier niet geplakt, maar deze vind ik heel leuk! Alleen een beetje duur
Deze kan in allerlei kleuren, en dus ook lavendel, worden besteld.
Haha sorry maar ik kan niets echt leuks meer vinden, ik vergelijk nu alles met dat jurkje van Sugerfall en ik vind er geen één net zo leuk als die
Elliot- Ratel
Elliot schreef:Ik heb 'm besteld, spannend! Het was in totaal € 65,-
Ben heeeel benieuwd! Laat je het even weten als ie binnen is. Welke maat heb je besteld? Misschien bestel ik die ook wel, want hij is toch stuk goedkoper dan m'n eigen favoriet (tweede plaatje uit OP). Lastig!
Ik vind die eerste uit je post ook heel mooi. Ik hou wel van dat materiaal (Chiffon is dat toch?)
Marin- Lady Post-a-lot
Ohhh ik vind lavendel zo lelijk! Haha sorry! Ik vind die jurkjes die SF plaatst wel erg leuk , die passen wel bij jou!
Gast- Gast
Marin schreef:Elliot schreef:Ik heb 'm besteld, spannend! Het was in totaal € 65,-
Ben heeeel benieuwd! Laat je het even weten als ie binnen is. Welke maat heb je besteld? Misschien bestel ik die ook wel, want hij is toch stuk goedkoper dan m'n eigen favoriet (tweede plaatje uit OP). Lastig!
Ik vind die eerste uit je post ook heel mooi. Ik hou wel van dat materiaal (Chiffon is dat toch?)
Ja tuurlijk! Ik denk dat het alleen wel even duurt. Er stonden maten bij dus ik had even mijn taille en buste opgemeten maar de L was toch te klein dus ik heb een XL besteld en die is niet op voorraad.. 3-5 weken levering en daarna moet ie natuurlijk nog vanuit Amerika hierheen. Ik heb daar eigenlijk geen ervaring mee, maar ik verwacht hem niet binnen nu en een maand.
Die eerste, bedoel je dan het eerste plaatje of die link? Want de jurk onder die link is volgens mij satijn met kant erover, dat eerste plaatje is wel chiffon ja! Dat vind ik ook zo'n goed materiaal, het valt altijd zo lekker soepel en zwierig
Elliot- Ratel
Oh ik bedoelde het echte plaatje, dus die donkere paarse. Die eerste link had ik nog niet eens gezien Maar die is te hoog bij de borst/nek, dat staat mij niet mooi.
Marin- Lady Post-a-lot
Nee mij ook niet inderdaad, als je een beetje grote borsten hebt of wat voller bent is dat geen gezicht.
Elliot- Ratel
Ja idd. Nou zijn m'n borsten behoorlijk kleiner geworden de laatste tijd, maar ik ga het daar maar niet op gokken zonder te passen. Dan kies ik liever voor een model waarvan ik zekerder weet dat het me staat.
Marin- Lady Post-a-lot
Pas je nu die mooie galajurk ook niet meer? Dat zou wel heel zonde zijn. Ik vind Elliot's jurk (die strapless met het paarse lint) heel erg mooi, echt een schattig jurkje. Die uit je openingspost (de allereerste) vind ik ook heel leuk.Marin schreef:Ja idd. Nou zijn m'n borsten behoorlijk kleiner geworden de laatste tijd, maar ik ga het daar maar niet op gokken zonder te passen. Dan kies ik liever voor een model waarvan ik zekerder weet dat het me staat.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Pas je nu die mooie galajurk ook niet meer? Dat zou wel heel zonde zijn. Ik vind Elliot's jurk (die strapless met het paarse lint) heel erg mooi, echt een schattig jurkje. Die uit je openingspost (de allereerste) vind ik ook heel leuk.Marin schreef:Ja idd. Nou zijn m'n borsten behoorlijk kleiner geworden de laatste tijd, maar ik ga het daar maar niet op gokken zonder te passen. Dan kies ik liever voor een model waarvan ik zekerder weet dat het me staat.
Ik heb geen idee eigenlijk. Da's al bijna een jaar geleden dat ik die aan had en ben sindsdien wel flink wat afgevallen nog. Ik heb echt al heel veel kleding weg moeten doen dus dat is wel zonde (maar ja, wel fijn dat ik ben afgevallen). M'n zomerjurkjes pas ik juist weer beter nu, daar ben ik blij mee
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nog een jurkjes topic!
» Jurkjes
» Hulp gezocht --> jurkjes
» Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?
» Ik zoek jurkjes!
» Jurkjes
» Hulp gezocht --> jurkjes
» Jurkjes, kan dat? En zo ja, wat voor dan?
» Ik zoek jurkjes!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: