Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen!

+10
Rush
Sea of Trees
Caroow
Burn
La Senza
banjer49
Monte
Dora
Nyx
Sam
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen! Empty Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen!

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 10:54

Ik zat eens even te kijken naar het aantal online mensen op dit tijdstip, en zoals ik het snel telde (jaja, ik verveel me), zijn dat er op dit moment zo'n 89! Hoe kan het dan toch dat het zo stil is? Ik zou het leuk vinden als alle meelezers ook eens lekker van zich lieten horen.
Vertel, wat brengt je hier vanavond, wat hebben jullie vandaag gedaan, wat gaan jullie morgen doen, wat moet je nu toch écht van het hart, en de meest belangrijke vraag van vandaag: waaaaaarom ben je nog altijd geen actieve forummer?

Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen! Empty Re: Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen!

Bericht  Sam za 20 apr 2013 - 10:55

Hoii!
Ik lig in bed, zijn net terug van verjaardag.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen! Empty Re: Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen!

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 10:56

Ik duik zo ook m'n bed in hoor. Zit nu een beetje verdiept in Twitter, er woeden in twee nabije dorpen een paar behoorlijke branden.

Gast
Gast

Bericht  Sam za 20 apr 2013 - 10:57

O eng. Aangestoken ofzo?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Nyx za 20 apr 2013 - 10:58

Gisteravond heb ik mijn nicht op visite gehad, vervolgens zijn we naar de kroeg geweest. Vannacht heel veel interessante gesprekken gehad, zonder drank, en vanochtend om 08.00u zat ik aan de koffie. Toen mijn nicht naar huis was, ben ik eindelijk naar bed gegaan. En dan merk je dat je oud wordt, want mijn ogen hangen nog op half zeven en dat terwijl mijn nicht me vandaag vroeg weer mee te gaan naar de kroeg. Maar dat trek ik verdorie toch niet meer. Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen! 827601 Vroeg naar bed. Ow wacht, voor mijn begrippen vroeg. Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen! 2474380249
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 10:58

Overigens zag ik net allemaal onbekende namen in de lijst staan, maar die zijn nu ineens allemaal weg :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Dora za 20 apr 2013 - 10:58

Ik ben op de bank aan het bijkomen van wat drukke dagen.
En energie aan het verzamelen om maar bed te gaan...

Maar ook ben ik aan het dubben of ik nog even langs de McDrive te rijden.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 10:59

Sam schreef:O eng. Aangestoken ofzo?

Nee, toeval denk ik, een zeer grote brand, dat is een rieten dak van wat ik al las, en een middelbrand in een ander dorp, maar wat dat precies is weet ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Monte za 20 apr 2013 - 11:01

Goede avond/nacht, ik zit in de trein op weg naar huis. Daarna lekker slapen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 11:02

Monte, waar ben je geweest? Leuke avond gehad?

Gast
Gast

Bericht  Monte za 20 apr 2013 - 11:06

Utrecht, heerlijke avond met vriendinnen gehad. Jammer alleen dat het zo'n eind naar huis is. Ben nu bijna bij adam centraal, daarna nog een trein naar haarlem.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 11:08

Gezellig dus smile Ik vond dat altijd zo lekker, 's avonds laat nog in de trein.

Gast
Gast

Bericht  banjer49 za 20 apr 2013 - 11:08

Heb nog geen zin om te slapen en heb volgende week avonddienst dus kan ff vast wennen aan laat slapen zo smile. En vanavond ben ik wezen eten met stel meiden bij van der valk was erg gezellig en lekker. En misschien zeg ik nu iets helemaal verkeerd, maar als je hier niet zo vaak komt word er minder gereageerd op je topics dan als je hier al heel lang komt. Misschien heb ik het mis Sad maar zo zie ik het
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  La Senza za 20 apr 2013 - 11:09

Wow 90 mensen online? Druk voor een zaterdagavond.
Ik ben vanavond in slaap gevallen op de bank en ben nu dus nog niet moe. Bizarre nacht gehad omdat mijn vriendin werd vermist maar die is inmiddels weer boven water gelukkig.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  La Senza za 20 apr 2013 - 11:09

banjer49 schreef:Heb nog geen zin om te slapen en heb volgende week avonddienst dus kan ff vast wennen aan laat slapen zo Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen! 561177. En vanavond ben ik wezen eten met stel meiden bij van der valk was erg gezellig en lekker. En misschien zeg ik nu iets helemaal verkeerd, maar als je hier niet zo vaak komt word er minder gereageerd op je topics dan als je hier al heel lang komt. Misschien heb ik het mis Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen! 1371890812 maar zo zie ik het
Huh, maar jij komt hier toch al best lang?
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 11:10

banjer49 schreef:Heb nog geen zin om te slapen en heb volgende week avonddienst dus kan ff vast wennen aan laat slapen zo smile. En vanavond ben ik wezen eten met stel meiden bij van der valk was erg gezellig en lekker. En misschien zeg ik nu iets helemaal verkeerd, maar als je hier niet zo vaak komt word er minder gereageerd op je topics dan als je hier al heel lang komt. Misschien heb ik het mis Sad maar zo zie ik het

Maar dan klets je toch lekker mee in andere topics? Of je opent een kletstopic zoals deze, of haalt het dagcafe omhoog Wink En het is zo rustig dat élke nieuwe topic welkom is en vrijwel geen enkel topic onbeantwoord blijft. Gewoon doen dus!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 11:11

Heftig La Senza. Verder alles in orde met haar?

Gast
Gast

Bericht  Burn za 20 apr 2013 - 11:12

Ik kom net bij mijn oppasadres vandaan.. En duik zo lekker mijn bed in!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  banjer49 za 20 apr 2013 - 11:15

La Senza schreef:
banjer49 schreef:Heb nog geen zin om te slapen en heb volgende week avonddienst dus kan ff vast wennen aan laat slapen zo Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen! 561177. En vanavond ben ik wezen eten met stel meiden bij van der valk was erg gezellig en lekker. En misschien zeg ik nu iets helemaal verkeerd, maar als je hier niet zo vaak komt word er minder gereageerd op je topics dan als je hier al heel lang komt. Misschien heb ik het mis Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen! 1371890812 maar zo zie ik het

goh dat vind ik leuk om te horen, val toch op smile
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Caroow za 20 apr 2013 - 11:19

Ik ben eventjes wakker geweest om zoon eten te geven. Nu ligt hij alweer heerlijk naast me te slapen, ik ga ook zo weer slapen. Ik lag er om half 10 al in.. Heerlijk! Vriend is toch aan het werk, kan ik lekker wat extra slapen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  La Senza za 20 apr 2013 - 11:24

Lennox schreef:Heftig La Senza. Verder alles in orde met haar?
Nouja, nee eigenlijk niet.
Ze was met een vriend van een collega meegereden na een borrel, die kon haar wel een lift geven naar onze woonplaats, daar moest hij ook heen zei hij. Zij ingestapt, ,lichtelijk aangeschoten, rijdt hij een hele andere kant op. Dus zij vroeg wat hij ging doen. Toen heeft hij haar dus geprobeerd aan te randen / verkrachten, is ze uit de auto gesprongen zo goed en zo kwaad als dat ging. Bleek haar telefoon leeg te zijn en ze durfde niet te liften dus is ze helemaal naar huis gelopen, wat dus al niet zo goed ging want van dat uit de auto springen heeft ze haar enkel verzwikt.
*ik haal dit straks weer weg ivm bekendheid trouwens*
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  La Senza za 20 apr 2013 - 11:25

banjer49 schreef:
La Senza schreef:

goh dat vind ik leuk om te horen, val toch op Goede (bijna) nacht, alle ongeveer 90 aanwezigen! 561177
Ik keek gewoon naar je aanmeld-datum Laughing
Haha, nee hoor, je naam komt me ook wel bekend voor dus mij ben je wel opgevallen.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 11:32

Jeetje La Senza, dat is alles behalve oké...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 11:33

Ik kan niet slapen

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees za 20 apr 2013 - 11:33

Jee La Senza, heftig hoor! Gelukkig is ze er nog goed vanaf gekomen...
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: