Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Drie kinderen

+25
Amber-
Suus
Oasis
Siamsa
Muppetje
Sea of Trees
Lejow
Aimee
Thunder
Printje
Roodkapje
Mamsie
Twellie
Darius
Flower_L
Luce
PapillonRose
Annemie
Knillis
Limburg85
Aoi
Parisienne
Liadan
_Lana_
Funk
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Drie kinderen

Bericht  Tania za 20 apr 2013 - 3:49

Voordat we echt een besluit nemen of er nog een derde komt heb ik nog een paar vraagjes voor de mama's met drie kinderen.
Hoe doe je dat met naar school brengen? Ik heb al bedacht dat er een bakfiets moet komen maar het lijkt me echt heel onhandig als ik met een kleine baby loop en M. en dan J. moet wegbrengen. Ik weet ook niet zo goed wat je nog moet doen op school als je je kindje wegbrengt.
Kun je nog wel alleen met drie (kleine) kinderen op stap? Bijvoorbeeld even de stad in of is dat niet echt te doen?
En eigenlijk de belangrijkste, hoe vinden de andere kinderen het als er een derde komt? Is het niet moeilijk om je aandacht te verdelen? Ik ben ook bang dat er met drie altijd eentje maar "bijhangt" of is dat bij jullie niet zo. Ik ben ook wel benieuwd hoe mensen die zelf uit een gezin met drie kinderen dat hebben ervaren. Ik ben zelf enig kind dus ik weet helemaal niet hoe het is om een broer of zus te hebben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Funk za 20 apr 2013 - 3:56

Ik kom uit een gezin van 3 en heb dat altijd als fijn ervaren! Was wel een beetje een nakomertje, ik wil er op basis daarvan ook 3. smile Praktische ervaringen weet ik niet.
Succes met beslissen!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  _Lana_ za 20 apr 2013 - 3:59

De dingen die jij hierboven noemt, zijn voor mij een reden om het bij twee te houden ;-).
Practisch gezien, is 3 gewoon wat moeilijker.
Maar goed, dat vroeg je niet ;-).
Als ik nog een derde zou krijgen, dan zou ik inderdaad voor een bakfiets gaan. En de rest is ook wel een mouw aan te passen, als je het graag wil.
Ik zou trouwens niet bang zijn dat de derde er maar wat bij hangt, want ze hebben alledrie een leeftijdsverschil.
Bij mij zou ik dat wel een beetje hebben, mijn kindjes zijn altijd al met z'n tweeën en dan komt er een derde bij, dan zou ik wel een beetje bang zijn dat hij/zij er moeilijk tussen kan komen.
En een draagdoek zal heel handig zijn, denk ik, dan heb je je handen eens vrij, ook voor de andere kinderen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  _Lana_ za 20 apr 2013 - 4:00

Oja en veel succes met jullie beslissing.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Liadan za 20 apr 2013 - 4:06

Je kind naar school brengen met een ander kind erbij gaat wel, je hoeft daar niet veel te doen. Hier moet Y. haar jas en tas aan de kapstok hangen en haar bakje en beker in een bak in de klas doen. Dan in de klas gaan zitten en daar afscheid nemen.
Een draagdoek/drager lijkt me sowieso wel heel handig om te hebben.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Parisienne za 20 apr 2013 - 4:09

Ik kom uit een gezin van drie en heb met beide zusjes evenveel gespeeld (en met beiden evenveel ruzie gemaakt Laughing ). Op mijn 12e zat ik met mijn jongste zusje nog met barbies te spelen. Zij speelde, ik kleedde ze aan en deed het haar. Wij hebben wat betreft leeftijdsverschil en het feit dat we met z'n 3-en waren niks negatiefs gemerkt.

Maar kan/wil je niet nog wat langer wachten, tot M. bijvoorbeeld bijna naar school gaat? Dan heb je het straks weer wat 'makkelijker'. J. kan dan vast zelf fietsen, M. achterop en baby op den duur voorop. Tot die tijd gewoon lopen naar school? Desnoods M. in de buggy en baby in een draagdoek? Of misschien kan M. dan zelf al wel een stuk lopen.

Op den duur gaat J. vast ook graag bij een vriendje spelen, dan kan jij met M. en baby even naar de stad. Met z'n 3-en kan inderdaad wat moeilijker worden. Dit soort dingen zal je dan beter moeten plannen.

Verder denk ik echt dat het veel scheelt als M. (en J.) twee jaartjes ouder zou zijn.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Aoi za 20 apr 2013 - 4:28

Ik kom zelf uit een gezin van drie en heb er ook drie (net 5, 3,5 en bijna 1). Ik wil wel graag een bakfiets maar dat is meer voor vrije dagen, staat los van halen/brengen. Ik heb een duowagen, die gebruik ik nu niet meer maar in het begin wel veel als ik de oudste naar school bracht. Naar binnen, wagen buiten laten staan (klas is naast de deur), jas ophangen, spulletjes in bakje en ik kon weer weg. Ik heb ook heel veel mijn draagdoek gebruikt, aan elke hand een kind. Nu gebruik ik nog mijn draagdoek of wompat veel, maar meestal doe ik met halen en brengen in de wandelwagen omdat de jongste dan zijn eerste dutje daarin doet. De oudste twee lopen mee. Ik ga nu ook af en toe met de fiets, oudste loopt dan ernaast en ik loop ook tot school, en fiets daarna naar de winkel oid. De oudste kan nog niet mee zelf fietsen, gaat nog niet met het verkeer. Maar ik vind het wel goed te doen. Wel blijft de oudste altijd over omdat de tijd te kort is met drie kinderen om fatsoenlijk te eten en op en neer te gaan.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Limburg85 za 20 apr 2013 - 4:35

Tania schreef:Voordat we echt een besluit nemen of er nog een derde komt heb ik nog een paar vraagjes voor de mama's met drie kinderen.
Hoe doe je dat met naar school brengen? Ik heb al bedacht dat er een bakfiets moet komen maar het lijkt me echt heel onhandig als ik met een kleine baby loop en M. en dan J. moet wegbrengen. Ik weet ook niet zo goed wat je nog moet doen op school als je je kindje wegbrengt.

Hier gaan er 2 naar het kdv en 1 naar school.
Ik 'laad' ze allemaal in de auto, breng dan de jongste naar het kdv en daarna rijd ik door naar school en daarna naar mn werk. Ik moet altijd met de auto omdat de oudste 15 km verderop school zit.
Op de woensdag en vrijdag is hij de middag vrij en moet ik na de fles weg om hem te halen, dit vind ik niet fijn omdat de jongste niet naar bed kan en als we thuis komen wil hij niet meer slapen.

Kun je nog wel alleen met drie (kleine) kinderen op stap? Bijvoorbeeld even de stad in of is dat niet echt te doen?

Is wel te doen maar het lijkt me makkelijker als ze allemaal wat ouder zijn. Of een duowagen zou het ook gemakkelijker maken denk ik.


En eigenlijk de belangrijkste, hoe vinden de andere kinderen het als er een derde komt? Is het niet moeilijk om je aandacht te verdelen? Ik ben ook bang dat er met drie altijd eentje maar "bijhangt" of is dat bij jullie niet zo. Ik ben ook wel benieuwd hoe mensen die zelf uit een gezin met drie kinderen dat hebben ervaren. Ik ben zelf enig kind dus ik weet helemaal niet hoe het is om een broer of zus te hebben.

Hier vinden beide hun broertje erg leuk!
Ze trekken wel meer met elkaar op doordat ze aan elkaar meer hebben dan aan de jongste maar jaloers zijn ze totaal niet. Ze moeten soms meer op hun beurt wachten maar dat is geen probleem.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Tania za 20 apr 2013 - 4:53

Bedankt voor jullie reacties. Drager is inderdaad handig denk ik, we hebben een Beco. Die kan ik niet heel lang aan hebben vanwege m'n bekken maar voor max een half uurtje gaat het prima.
Ik wil eigenlijk juist niet langer wachten als we besluiten voor een derde te gaan. Ik wil dan liever juist niet te veel leeftijdsverschil, vooral voor onszelf. Nu hebben we toch nog kleine kindjes, ik zou het moeilijker vinden om als ze vier zijn weer helemaal terug gaan naar de babytijd.
Duowagen hebben we al en ik zou dan inderdaad even naar de stad kunnen met 2 omdat J. tegen die tijd toch al naar school gaat. Maar ik zat me te bedenken dat ik nu eigenlijk ook nooit echt naar de stad ga maar altijd hier in de buurt naar de winkels dus dat is prima lopens met de duowagen te doen.

Goed om te horen dat degene die uit een gezin komen met drie kinderen dat als fijn hebben ervaren!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Knillis za 20 apr 2013 - 5:06

Ik ben ook heel benieuwd hoe dat straks bij ons zal gaan. Als alles goed blijft gaan dan zit de oudste 6 weken op de basisschool als de baby komt. De jongste gaat dan een paar maanden later starten met de peuterspeelzaal. Dat betekent dat ik na mijn verlof 2 dagen in de week eerst de oudste naar school met brengen, dan de jongste naar de peuterspeelzaal en dat met een kleine baby er bij. Gelukkig zit de school op 4 minuten loop afstand dus dat scheelt, en we hebben een duowagen. Ik ben vooral ook benieuwd qua aandacht verdelen, beide kinderen hangen erg aan mij dus dat zal af en toe best lastig worden. En qua weggaan scheelt het dat ik sowieso op sommige ochtenden alleen de baby thuis heb of alleen de baby en mijn dochter, dat scheelt!

Maar ik ben dus ook benieuwd! Hier gelukkig ook niet al teveel leeftijdsverschil, met dezelfde gedachtegang als jullie, nu zitten we toch nog in de tropenjaren, anders lijkt het me juist tegenvallen, heb je kinderen die alweer redelijk zelfstandig zijn en dan ga je terug naar af.
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Knillis za 20 apr 2013 - 5:09

Ik kom zelf trouwens uit een gezin van 3 en mijn man ook en beiden vonden we dit leuk. Je hebt altijd wel aansluiting met een van de twee.
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Aoi za 20 apr 2013 - 5:32

Tania schreef:
Kun je nog wel alleen met drie (kleine) kinderen op stap? Bijvoorbeeld even de stad in of is dat niet echt te doen?
En eigenlijk de belangrijkste, hoe vinden de andere kinderen het als er een derde komt? Is het niet moeilijk om je aandacht te verdelen? Ik ben ook bang dat er met drie altijd eentje maar "bijhangt" of is dat bij jullie niet zo. Ik ben ook wel benieuwd hoe mensen die zelf uit een gezin met drie kinderen dat hebben ervaren. Ik ben zelf enig kind dus ik weet helemaal niet hoe het is om een broer of zus te hebben.

Ik had net geen tijd om verder te reageren. Ik ga zeer zelden met drie kinderen echt op stap. Wel naar de supermarkt soms, maar liever ook als de oudste op school is en ik er 2 bij me heb dus.
Hier is een derde de beste keuze geweest voor ons gezin die we hadden kunnen maken. Zijn komst heeft ons gezin positief veranderd, de dynamiek is anders en allebei zijn ze hartstikke gek op hun broertje, zeer zelden jaloers, ook niet nu hij overal aankomt wat van hen is. Tot nu toe hangt er wel 1tje meer bij maar dat is meer karakter dan dat het er drie zijn, de jongste twee kunnen wat beter met elkaar overweg. Bij mij thuis was het altijd mijn jongste broer en ik, en de middelste was een probleemkind en dat ging gewoon stroef.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Parisienne za 20 apr 2013 - 5:46

Ik vind het straks juist weer heerlijk om van een 'groot' kind naar een kleine baby te gaan. Bewust weer die babytijd meemaken. Bij ons geldt dus juist: hoe ouder N. wordt, des te meer babykriebels vriend en ik krijgen. Ik vind ook dat een ouder kind en een baby weer wat praktischer is, juist om de zaken die jij noemt. Voor ons dus een fijne bijkomstigheid. Ik kijk er nu dus juist weer erg naar uit, naar die kleine baby's!

Ik begrijp ook best dat anderen het weer niet zien zitten, terug naar de babytijd, de luiers en de voedingen als je er al uitgegroeid bent.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Annemie za 20 apr 2013 - 6:07

pippi schreef:Ik kom uit een gezin van 3 en heb dat altijd als fijn ervaren! Was wel een beetje een nakomertje, ik wil er op basis daarvan ook 3. smile Praktische ervaringen weet ik niet.
Succes met beslissen!

+1
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  PapillonRose za 20 apr 2013 - 6:33

Ik kom ook uit een gezin met 3 kinderen en heb het zelf nooit als vervelend ervaren. Lijkt me zelf ook erg leuk 3 kindjes te hebben in de toekomst, al weet ik niet of dat haalbaar zal zijn.

Kan me ook niet herinneren dat mijn moeder heel veel problemen had met de praktische zaken, al is het misschien nog iets meer plannen en regelen. Maar het is zeker te doen. Zelf zou ik wel eerder voor iets meer leeftijdsverschil gaan, zodat de oudere kindjes dan meer zelf kunnen. Al is er ook zeker iets voor te zeggen om juist niet teveel verschil te willen, dat moet ieder natuurlijk zelf bepalen.

Ik was trouwens 7 toen mijn jongste broertje kwam, en maakte het dus heel bewust mee toen. Vond dat echt prachtig hoor, nog een broertje erbij en lekker tutten met de baby enzo.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Coco za 20 apr 2013 - 6:48

Ik kom ook uit een gezin van drie maar had nooit zoveel aansluiting met mijn broer en zus. Maar dat lag voornamelijk aan het leeftijdsverschil, denk ik. Mijn broer is 10 jaar ouder, mijn zus 12. Zij zaten natuurlijk in een hele andere fase dan mij steeds. En toen ik eindelijk oud genoeg was om een beetje mee te kunnen praten ging ik het huis uit en een uur verderop wonen waardoor we elkaar niet veel zagen/zien terwijl mijn broer en zus elkaar zeker 3 keer per week zien. Ik heb er nooit zoveel moeite mee gehad dat ik er maar een beetje "bijhing"

Met drie kinderen echt op stap zou ik niet gauw doen zonder mijn man, ook niet als ze een stuk ouder zijn, denk ik. Ik (of man) zou dan juist om de beurt iets met ze apart gaan doen zodat ze dan qualitytime hebben. Behalve ballorig oid als de oudste twee de leeftijd hebben om zichzelf te redden, dat zou ik nog wel doen moet 1 peuter en 2 oudere kinderen.
Als J straks naar school gaat zou je M ook daar naar de psz kunnen gaan ipv deze psz zodat je niet heen en weer hoeft voor beiden. En naar de stad gaan als J op school is, zeker met overblijven heb je daar ruim de tijd voor. Ik denk dat kinderen na school liever gaan spelen dan nog naar de stad mee.

Ik zit wel nog even met het dilemma hoe ik dat straks doe als het met bakken uit de lucht komt vallen en ze dan in de stromende regen met baby met halen en brengen. Drie kinderen 878948377
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Tania za 20 apr 2013 - 7:31

Dan proppen we ze gewoon in de bakfiets die ik dan gekocht heb met regentent. Moet je ze alleen wel naar dezelfde school doen Wink

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Luce za 20 apr 2013 - 8:39

Ik kom uit een gezin van in eerste instantie 2 en later 4 , maar ik heb het altijd als fijn ervaren om meerdere broers en zus te hebben. Ik hoop dat mijn jongens dat straks ook zo ervaren. Over dat naar school brengen ben ik ook nog niet uit. Hier scheelt het straks iets meer dan 1,5 jaar. Ik denk dat ik gewoon de auto pak dan. Of ga lopen met mooi weer. Baby in draagdoek, en de jongste in de kinderwagen.

Leuk dat jullie er over denken om voor een 3e te gaan, Tania!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Flower_L za 20 apr 2013 - 8:41

Ik kom uit een gezin van 2, maar zou wel graag 3 kindjes willen.
Zie ook wel op tegen de praktische dingen. Dagje weg kan nu nog makkelijk als in...vriend neemt L, ik neem J...of andersom. Maar dan moet je er 3 bezig houden.
En ook qua auto...volgens mij passen in veel auto's niet 3 kinderzitjes naast elkaar.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Darius za 20 apr 2013 - 8:44

Ik kom zelf uit een gezin met drie meiden. Ik was 12, mijn zusje 8 en mijn jongste zusje werd toen geboren, dan hebben jullie een idee voor het leeftijdsverschil. Mijn man komt ook uit een gezin met 3 kinderen, zijn broer is 2 jaar ouder en zijn zusje is twee jaar jonger dan mijn man, dus daar kwam 'netjes' om de twee jaar een kind. Ik zou echt niet kiezen voor het leeftijdsverschil in het gezin waarin ik ben opgegroeid. Wij hebben echt geen klik met elkaar, ik ben meer een moeder voor mijn jongste zusje geweest en met mijn middelste klikt het absoluut niet. Ik zou dus eerder kiezen voor het leeftijdsverschil van het gezin van mijn man.

Wij hebben nu ook drie kinderen met weinig leeftijdsverschil en het is echt heel erg leuk en gezellig. De jongens zijn echt gek met hun zusje en de jongens spelen ook graag met elkaar. Tot nu toe hangt er niet eentje bij (of ja, Elise hangt er natuurlijk bij in de draagdoek!). Ik wil toch wel heel graag een vierde kindje, dan wordt het toch wat 'eerlijker' verdeeld zeg maar. Vroeger was het wel wat 'onhandig' als je bijvoorbeeld naar het pretpark ging en met z'n allen in de achtbaan. Dan moest er altijd iemand alleen (of met een wildvreemde)

Wij hebben een moederfiets met een zitje voor en een zitje achter en een fietskar met twee zitplaatsen. Dus we kunnen makkelijk de kinderen vervoeren van en naar school. Laurens fietst nu ook zelf, dus dat gaat helemaal makkelijk.

Ik ga meestal wel met 1 of 2 kinderen weg, het scheelt mij een hoop gesleep en ondertussen krijgen de kind(eren) die thuis blijven de aandacht van papa. Maar ook met drie kinderen weggaan kan prima, maar om het voor mezelf makkelijker te maken neem ik ze dus niet mee als het niet per se hoeft.

Ik zit momenteel wel wat meer met Elise ivm de borstvoeding, maar dat zal op den duur ook wel wat gelijker komen te liggen. Als E wat ouder wordt vindt mijn man het ook wat 'leuker' om met haar weg te gaan.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Twellie za 20 apr 2013 - 8:45

Mag er dan eigenlijk een autostoeltje op de passagiersstoel voorin? Met een maxicosi mag het sowieso wel als er geen airbag in zit, maar hoe zit dat met een stoel eigenlijk?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Mamsie za 20 apr 2013 - 8:45

Hier kwam de 3e toen de oudste 6 was en de middelste 4. Mijn man bracht ze naar school en ik haalde ze op. Gewoon lopend want de school is de straat uit. Boodschappen deed ik als de oudste 2 op school zaten. Soms gebeurde het wel eens dat de jongste sliep als ik naar school moest en meestal liet ik hem dan liggen.

Weg gaan met 3 kinderen is gewoon niet handig. Maar omdat mijn oudste al groter zijn kan het wel gewoon. Al laat ik ze nu rustig ff alleen thuis met z'n 2e of buiten als ik even snel naar de winkel moet.

Tja het is terug in de luiers en dat heeft z'n voor en nadelen. Maar eerlijk is eerlijk ik ben blij dat de oudste 2 al groter zijn want ik 3 kort op elkaar had ik niet getrokken denk ik.
Dan had ik het liever bij 2 gelaten denk ik.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Luce za 20 apr 2013 - 8:46

Twellie schreef:Mag er dan eigenlijk een autostoeltje op de passagiersstoel voorin? Met een maxicosi mag het sowieso wel als er geen airbag in zit, maar hoe zit dat met een stoel eigenlijk?

Ja, dat mag naar mijn weten gewoon.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Darius za 20 apr 2013 - 8:48

Luce schreef:
Twellie schreef:Mag er dan eigenlijk een autostoeltje op de passagiersstoel voorin? Met een maxicosi mag het sowieso wel als er geen airbag in zit, maar hoe zit dat met een stoel eigenlijk?

Ja, dat mag naar mijn weten gewoon.

Ja, het moet een goedgekeurd autostoeltje zijn. Ook een zitverhoger is een goedgekeurd autostoeltje. Laurens zit meestal op de zitverhoger op de passagiersstoel als we hier naar het dorp gaan. Als we lange stukken rijden en over de provinciale weg of over de snelweg gaan, dan zit hij achterin.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Mamsie za 20 apr 2013 - 8:49

Luce schreef:
Twellie schreef:Mag er dan eigenlijk een autostoeltje op de passagiersstoel voorin? Met een maxicosi mag het sowieso wel als er geen airbag in zit, maar hoe zit dat met een stoel eigenlijk?

Ja, dat mag naar mijn weten gewoon.

Klopt dat mag maar het is niet mijn voorkeur. Zelf zat ik in het midden achterin en de kleinste in de maxi cosi voor. Toen hij naar stoel 2 ging zat hij gewoon achterin.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Drie kinderen Empty Re: Drie kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum