Menstruatie na borstvoeding aan voelen komen?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Menstruatie na borstvoeding aan voelen komen?
Voor de dames die borstvoeding hebben gegeven en bij wie de menstruatie lang uitbleef, konden jullie de eerste menstruatie aan voelen komen?
Mijn dochter is inmiddels 1, maar nog steeds niet ongesteld. Ik heb de laatste twee dagen weer zo'n vervelende zeurende buikpijn onderin mijn buik en nu vraag ik me af of je de menstruatie aan voelde komen of dat je vanuit het niets onder het bloed zat (sorry voor de visueel ingestelde dames...). Ik heb wel altijd reserveondergoed mee etc., maar het lijkt me zo vervelend als je vanuit het niets ineens weer ongesteld wordt.
Mijn dochter is inmiddels 1, maar nog steeds niet ongesteld. Ik heb de laatste twee dagen weer zo'n vervelende zeurende buikpijn onderin mijn buik en nu vraag ik me af of je de menstruatie aan voelde komen of dat je vanuit het niets onder het bloed zat (sorry voor de visueel ingestelde dames...). Ik heb wel altijd reserveondergoed mee etc., maar het lijkt me zo vervelend als je vanuit het niets ineens weer ongesteld wordt.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Menstruatie na borstvoeding aan voelen komen?
Ik heb echt maandenlang gedacht dat het zou komen. En ik had het steeds mis.
De eerste keer kwam redelijk onverwachts.
Voed je nog veel?
De eerste keer kwam redelijk onverwachts.
Voed je nog veel?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn productie liep ineens enorm terug.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik merkte aan het slijm wat ik kreeg en idd daarna werd ik ongesteld
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zijn nou beide niet de antwoorden waarop ik zat te wachten haha.
Linda, overdag merk ik dat het sinds kort echt minder wordt. H. drinkt op het KDV sinds twee weken nog maar één keer een fles van 180 - 200 cc.
Inmiddels drinkt ze eindelijk ook diksap en karnemelk. Als ze de karnemelk goed drinkt en verder goed blijft eten, dan wil ik die middagvoeding laten vervallen door karnemelk. Ik kolf sinds deze week nog 1 keer overdag en dan kolf ik ongeveer 200-220 cc.
Tussen 22:00 en 06:00 uur drinkt ze nog steeds wel regelmatig, maar ik geloof dat het niet meer zo heel veel is.
Linda, overdag merk ik dat het sinds kort echt minder wordt. H. drinkt op het KDV sinds twee weken nog maar één keer een fles van 180 - 200 cc.
Inmiddels drinkt ze eindelijk ook diksap en karnemelk. Als ze de karnemelk goed drinkt en verder goed blijft eten, dan wil ik die middagvoeding laten vervallen door karnemelk. Ik kolf sinds deze week nog 1 keer overdag en dan kolf ik ongeveer 200-220 cc.
Tussen 22:00 en 06:00 uur drinkt ze nog steeds wel regelmatig, maar ik geloof dat het niet meer zo heel veel is.
Sanne- Ratel
Nog een antwoord waar je waarschijnlijk niet op zit te wachten:
Het gaat vaak niet om de hoeveelheid, maar wel om de frequentie.
Zeker nachtvoedingen zijn funest voor je cyclus (om het op gang te laten komen dan).
Het gaat vaak niet om de hoeveelheid, maar wel om de frequentie.
Zeker nachtvoedingen zijn funest voor je cyclus (om het op gang te laten komen dan).
Linda- Ratel
Ik had elke maand het gevoel dat ik ongesteld ging worden, ik had elke maand 2 dagen een beetje krampen in mijn onderbuik. Maar steeds was het toch niet zo, de eerste keer was redelijk onverwachts (maar wel beide keren toen ik gewoon thuis was en het stroomde er zeker niet meteen uit).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Hè.. Linda, weg uit mijn topic
Dit wil ik allemaal niet horen...
Sanne- Ratel
Sanne schreef:Hè.. Linda, weg uit mijn topic
Sorry...
Heb je er al eens aan gedacht om de nachtvoedingen te stoppen?
Linda- Ratel
Linda schreef:
Heb je er al eens aan gedacht om de nachtvoedingen te stoppen?
Nee, eigenlijk niet. H. heeft ruim drie maanden vrijwel niets gegeten, dus was ik wel blij dat ze in ieder geval nog borstvoeding dronk.
Sinds kort eet ze weer en de afgelopen week is ze echt aan het bunkeren. Ik durf de nachtvoedingen niet zo goed te stoppen, omdat ik mijn nachtrust wel nodig heb en door H. gewoon te laten drinken, slapen we allemaal het meest. De laatste keer dat ik haar terug legde na een voeding, begon ze vreselijk te huilen en sliep ze pas twee uur later weer. En als ik 's nachts mijn borst voor haar verstop als ze wakker wordt, dan gaat ze ook hard huilen en in de rondte happen, net zolang tot ze mag drinken.
Sanne- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» verandering aan voelen komen?
» Kunnen jullie ook op borstvoeding.com komen?
» Menstruatie in de war..
» Menstruatie of oud bloed?
» 1e menstruatie na bevalling...
» Kunnen jullie ook op borstvoeding.com komen?
» Menstruatie in de war..
» Menstruatie of oud bloed?
» 1e menstruatie na bevalling...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: