Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer in wippertje of op speelkleed?

+9
Snoes
Parisienne
Liadan
Paper Crown
Highway
Jezzie
Caroow
Urban Naked
slaatje
13 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer in wippertje of op speelkleed? Empty Wanneer in wippertje of op speelkleed?

Bericht  slaatje wo 17 apr 2013 - 21:39

Ik lig M. nu eigenlijk altijd in de box als hij beneden is. We hebben echter ook een wippertje. Die ligt nu nog helemaal plat, zodat hij er in kan liggen. Vanaf wanneer mogen ze eigenlijk zitten in het wippertje? En ik heb ook een groot speelkleed, daar zou ik hem natuurlijk ook wel eens op kunnen leggen, of is hij daar nog te klein voor?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer in wippertje of op speelkleed? Empty Re: Wanneer in wippertje of op speelkleed?

Bericht  Urban Naked wo 17 apr 2013 - 21:42

Ik had hem met 1 mnd al wel in een wippertje. Zo nam ik hem dan ook mee de tuin in. En op een zacht kleed deed ik ook al wel met een maand, dan gingen we samen naar het park en een beetje liggen op het kleed.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Wanneer in wippertje of op speelkleed? Empty Re: Wanneer in wippertje of op speelkleed?

Bericht  Caroow wo 17 apr 2013 - 21:45

R ligt hier elke ochtend tijdens het ontbijt in de wipstoel, dat vind hij super leuk. Ook ligt hij vaak in de box of gewoon op de bank naast mij. Ik leg ook elke dag even het boxkleed op de grond en leg hem daar op zijn buik op.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jezzie wo 17 apr 2013 - 21:45

Ik had L in de wipper met een maand of 2 geloof ik.
En met een kleed op de grond vanaf 3 maanden af en toe.
En sinds ze kan rollen ligt bijna altijd op de grond op een kleed.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Highway wo 17 apr 2013 - 22:05

Ik zet haar sinds dat ze een week of 2/3 is regelmatig in de wipper, ze is erg nieuwsgierig en zit het liefst rechtop op schoot maar dat is natuurlijk niet zo goed. op deze manier kan ze een hoop zien dus is ze tevreden. We hebben overigens zo'n nuna leaf die schommelt, vind ze heerlijk.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Paper Crown wo 17 apr 2013 - 22:12

Julian zat er met 2 weken al in. Niet te lang hoor. Dus je mag hem wel afentoe in zijn wippertje zetten. Julian vond het trouwens ook leuk om gewoon op zijn boxkleedje op de grond te liggen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Liadan wo 17 apr 2013 - 22:42

Mijn kinderen hebben nooit in een wipstoel gezeten. Ze lagen regelmatig in de box maar nog vaker op een speelkleed op de grond.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje wo 17 apr 2013 - 22:55

Dan ga ik vanmiddag eens beginnen met het wippertje iets omhoog te zetten. Mikey is ook erg nieuwsgierig, als hij over mijn schouder ligt om te boeren, kijkt hij altijd alle kanten op om te zien wat er allemaal voorbij komt of in de kamer te vinden is. Kijken hoe hij het vind. Denk dat ik hem morgen ook eens op het speelkleed ga leggen dan.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parisienne wo 17 apr 2013 - 22:58

Als het speelkleed lekker zacht is (desnoods nog een deken of boxkleed eronder als ondergrond), vinden ze het vast fijn om daar even op te liggen. Kan prima. Hebben ze weer eens een ander uitzicht dan vanuit de box.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Snoes do 18 apr 2013 - 0:11

Vanaf 2 maanden zit hij in de wipper, rond die tijd ook op zijn speelmat.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  slaatje do 18 apr 2013 - 3:07

Hij zit er nu in, hij vind het geloof ik niet helemaal geweldig. De stof van het wippertje is ook wat glad. Misschien moet er even een wikkeldeken of een kleedje op leggen, ligt hij ook wat zachter. Ben benieuwd.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  SarahKey do 18 apr 2013 - 3:50

Wippertje heeft hij heel weinig ingezeten. Speelkleed vanaf een maand of 3-4. Hij lag vooral veel in de box en in de kinderwagen de eerste maanden.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Printje do 18 apr 2013 - 4:47

Hier al meteen in de wipper. Gewoon wat schuin, n vindt het heerlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  teletascha do 18 apr 2013 - 8:25

Hier ook sinds een maand ofzo in de wipper, hij vindt het erg leuk!
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Gast do 18 apr 2013 - 19:04

Snoes schreef:Vanaf 2 maanden zit hij in de wipper, rond die tijd ook op zijn speelmat.
Bij ons ook.

Gast
Gast

Bericht  Mrs. Jansen do 18 apr 2013 - 21:36

Wij hebben hem ook pas rond de twee maanden in zijn wippertje gezet.

Op een speelkleed al wat eerder. Toen we zagen dat hij in de box naar de mobile begon te wijzen/grijpen hebben we hem op het speelkleed gelegd. Zo kon hij de knuffeltjes aanraken die boven hem hingen. Hij vind het erg leuk!
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: