Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

+24
Twellie
Flower_L
PapillonRose
Happydobby
Razz
Urban Naked
Fearie
Snoes
loesje
Lejow
Sanne
Printje
Annemie
Slakje
SarahKey
Aimee
LMCurious
Linda
-Ieniemienie-
Annie24
Theezakje13
Floor
Liadan
studiebol
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids - Pagina 2 Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Flower_L za 20 apr 2013 - 8:14

Kopen steeds meer tweedehands, al is het meer op speelgoed / kledingbeurzen en Kringloop...dan op Marktplaats.
Op MP tot dusver alleen paar kleertjes, zijliggingskussentje, love nest kussentje (ook voor plat hoofd) en een klamboe voor in de box.
Daarstraks bij Kringloop nog een puzzel 70 stukjes gekocht voor 0,50. Ideaal, want L is snel uitgepuzzeld, en zo hebben we veel variatie. Verder een nieuw zomerjasje voor J van prenatal 3,95 en een zgan Silly Billyz slab voor 1,50.
Ook laatst een houten stoel gekocht (soort tripp trapp) voor 17,50. Deze vandaag geschuurd en gaat hopelijk morgen in de verf.

Verkopen doe ik alleen met kleertjes. Sommige kleertjes van L vind ik bij nader inzien toch niet zo leuk...en zal ik voor J ook niet zo leuk vinden...dus dat verkoop ik. Dit doe ik niet via MP, maar via kledingbeurzen. Ideaal. Je koopt voor 1,50 een bonnetje, plakt prijzen op jouw artikelen, levert zak vol kleding in...en opbrenst - 10% is voor jou.
Omdat je via MP vaak ook rekening houdt met verzendkosten, kun je bij de beurs waar geen verzendkosten gelden, net iets hoger gaan zitten met vraagprijs.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids - Pagina 2 Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Twellie za 20 apr 2013 - 8:50

Ik verkocht eerder wel aardig wat via Marktplaats, maar met de derde op komst ben ik daar maar even mee gestopt. Zelf heb ik er een van de babykamers vandaan en ik heb er ook wel bakerzakken op gekocht. Momenteel koop ik toch liever nieuwe spullen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids - Pagina 2 Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Shopaholic ma 22 apr 2013 - 6:58

Ik zit even te denken wat heb ik nou echt niet gekocht via MP. Dat was een aankleedkussen en matras, maar voor de rest (bijna) alles. Wel heb ik er naar gekeken of het in de buurt was en hoe de staat van de artikelen waren. Geld voor zowel de 1e als 2e zwangerschap. En nog hoor, van kleding tot speelgoed, het maakt mij niets uit.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids - Pagina 2 Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Mamsie ma 22 apr 2013 - 7:09

Niets.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids - Pagina 2 Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  duckie ma 22 apr 2013 - 7:12

ik vind het leuk om MP af te zoeken naar leuke dingetjes... we hebben ook wel aardig wat gevonden

kinderwagen maxi cosi speelgoed kleertjes enzo...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids - Pagina 2 Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Paper Crown ma 22 apr 2013 - 7:18

Gekocht niet, verkocht ook niet. Ik geef kleertjes 't liefst weg maar niet de dingen die ik superleuk vind, die wil ik graag voor altijd bewaren.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids - Pagina 2 Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum