Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

+24
Twellie
Flower_L
PapillonRose
Happydobby
Razz
Urban Naked
Fearie
Snoes
loesje
Lejow
Sanne
Printje
Annemie
Slakje
SarahKey
Aimee
LMCurious
Linda
-Ieniemienie-
Annie24
Theezakje13
Floor
Liadan
studiebol
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  studiebol wo 17 apr 2013 - 6:26

Ik zag vorige week volgens mij ergens op TV dat er weer meer gekocht en verkocht werd op marktplaats en andere sites door de crisis.

Dus ik was benieuwd of jullie veel verkopen en/of kopen via marktplaats voor of van je kids?

Ik heb de box,maxicosi en een reiswieg van de kinderwagen via markplaats verkocht en dat was zo gebeurd. Ik heb ook wel kleding er op staan maar eigenlijk loopt dat niet zo goed. Kan ook aan mij liggen want ik ga niet voor een 1 euro naar het postkantoor fietsen.

Ik heb zelf nog geen kleding via marktplaats gekocht, komt ook omdat wat ik dan zie niet dubbel is Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids 561177 Wel heb ik wat dingen van little people gekocht en morgen ga ik twee driewielers op halen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Liadan wo 17 apr 2013 - 6:30

Ik koop wel af en toe wat via marktplaats, vooral in de buurt zodat ik het op kan halen. Verkopen doe ik soms.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Floor wo 17 apr 2013 - 6:35

Ja ik verkoop alles (of doe een poging tot in elk geval) op marktplaats, alles wat hij niet meer gebruikt (kleding, speelgoed, ed)
en bij alles wat hij nodig heeft kijk ik eerst op marktplaats (kleding, speelgoed, ed)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Theezakje13 wo 17 apr 2013 - 6:36

Verkopen Nog niet gedaan.
Kopen ook niet veel, toevallig deze week een glijbaan gekocht die we Nog op moeten halen.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Annie24 wo 17 apr 2013 - 6:54

Verkopen: alles wat we niet meer gebruiken, van kleding tot aan MC. Op dit moment staat Y. zijn babykamertje er ook op.

Kopen: ik heb wat Little People gekocht (in een soppie en klaar) en een tijdje wat kleding, maar dat doe ik nu eigenlijk niet meer. Door studie heb ik 's avonds geen tijd om op m'n gemakkie te gaan zitten zoeken. Oja...en Y. zijn peuterbedje (Ikea) heb ik voor 15 euro op MP gekocht. Die staat nu bij mijn ouders te wachten tot we hem (ooit) gaan gebruiken.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  -Ieniemienie- wo 17 apr 2013 - 6:57

Ik verkoop er wel aardig wat. Zeker de merkkleding loopt goed.
Kleding koop ik er zelf niet. Heb er wel eens wat playmobile gekocht.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Linda wo 17 apr 2013 - 7:01

Nog nooit iets gekocht of verkocht op marktplaats.


Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  LMCurious wo 17 apr 2013 - 7:02

Ik koop vooral dingen als fietsje, soms speelgoed, en meubels zoals kastjes bijv. Wel alleen in de buurt, wil het eerst zienvoor ik het koop.

Ik verkoop bijna alles. wandelwagen, kinderstoel, box, boxkleden, noem maar op.
Kleding ook, maar wel alles in pakketten. Dus een heel pakket zomer kleding mt 74 bijv. Dan levert het per stuk minder op, maar hoef ik niet voor elke euro apart dingen te versturen. En minder tijd kwijt met foto's e.d.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 7:03

Ik verkoop er eigenlijk alles wat we niet meer gebruiken. Zelf koop ik er af en toe iets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Aimee wo 17 apr 2013 - 7:10

Wij hebben alleen de wagen en wat speelgoed via mp gekocht. Verkopen, en zoeken tussen de bergen kleertjes op mp, vind ik echt teveel moeite!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  SarahKey wo 17 apr 2013 - 7:17

Wij hebben bijna alles via marktplaats of tweedehands. Alleen wat kleertjes (de rest wel tweedehands), ledikant en commode, beddengoed voor ledikant en wieg, hydrofiele luiers en washandjes en de kinderstoel is nieuw.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Slakje wo 17 apr 2013 - 7:20

We hebben tweedehandskleertjes gekregen en het wiegje hebben we overgekocht van een leraar van mijn vriend. We hebben wel veel tweedehands, maar dan is het overgekocht van mensen die we kenden of gekregen.

Ik denk dat ik later de kleertjes per maat ga verkopen, niet per stuk, lijkt me onbegonnen werk.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Annemie wo 17 apr 2013 - 7:50

Ik koop nu alles via mp omdat we zuinig aan moeten doen, ook voor deze baby heb ik al een hoop kleertjes gekocht, ook wat voor de baby het eerste pakje word. Positiekleding ook via mp gekocht. Een paar dingetjes koop ik nieuw.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Printje wo 17 apr 2013 - 7:54

We hebben het kamertje tweedehands gekocht, soms wat kleding of speelgoed. Zelf verkoop ik vrijwel niets omdat ik het dan al weggegeven heb :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Sanne wo 17 apr 2013 - 8:15

Ik heb alleen een Puckababy gekocht via marktplaats en die was nieuw in de verpakking. Voor de rest koop ik eigenlijk alles nieuw.
Ik ben wel op zoek naar speelgoed nu via marktplaats, een grote doos duplo ofzo, maar hier in de buurt vind ik niets.
Verkopen doe ik ook niet, maar dat heeft ermee te maken dat we graag meerdere kindjes willen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Lejow wo 17 apr 2013 - 8:16

Ik heb al best veel kleertjes gekocht op MP.
Verkopen ook enkele kleertjes, dat gaat alleen gewoon niet zo hard en daarbij leen ik nu veel uit aan mijn zwangere vriendin.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Gast do 18 apr 2013 - 22:52

ik koop en verkoop via MP.
Kleding gaat best goed. Ook sommige die al meerdere keren bij mij gekocht hebben vanwege de goede ervaring. Of mensen die me later nog eens mailen of ik nog iets in andere maten heb.

Grote dingen verkoop ik ook via MP. Ik koop zelf ook weleens het e.e.a. maar wel het liefste in de buurt zodat ik het eerst kan zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  loesje vr 19 apr 2013 - 4:06

ik koop veel op marktplaats voor onze kids van kleding tot speelgoed tot een kast.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Snoes vr 19 apr 2013 - 4:35

Ik heb niets via internet gekocht voor onze zoon en zet voorlopig ook nog niets te koop.
Ik houd nu alles bij totdat ik zeker weet dat ons gezin compleet is. Dan ga ik wel spulletjes verkopen via internet.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Fearie vr 19 apr 2013 - 5:57

Vanwege de wens voor een 2e staat er weinig te koop, maar kopen via MP doe ik wel. Soms speelgoed, kleding, etc.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Urban Naked vr 19 apr 2013 - 6:44

De box, het ledikant, de kinderstoel, het autostoeltje, het fietsstoeltje. Ik vind het allemaal poepieduur en op marktplaats vind ik spullen die er nog super uitzien en voor minder dan de helft verkocht worden.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Razz vr 19 apr 2013 - 6:48

Weinig. Ik wacht nog even tot ons gezin compleet is (of eerder als het een meisje is) en dan ga ik het een en ander op mp zetten.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Happydobby vr 19 apr 2013 - 6:49

Razz_ schreef:Weinig. Ik wacht nog even tot ons gezin compleet is (of eerder als het een meisje is) en dan ga ik het een en ander op mp zetten.

+1

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Urban Naked vr 19 apr 2013 - 6:50

Ohja, ik verkoop ook nog niks via MP omdat ik dat niet zie zitten qua gedoe (afspraak maken, versturen etc) en omdat ik eigenlijk nog niets kwijt wil.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  PapillonRose vr 19 apr 2013 - 7:09

Ja, zowel kopen als verkopen doe ik wel. Beide niet heel veel op het moment, maar het is wel een handige mogelijkheid. Vooral als ik weer eens iets zoek wat ik in de winkel zo gauw niet kan vinden, is het erg handig. Zo was ik laatst op zoek naar een spijkerjasje met rits (wilde echt geen knopen, haha) en er moest ook nog iets leuks met het jasje zijn, bijv. een applicatie of een apart model. Niks in de winkel, wel via MP een leuke kunnen vinden en voor een mooi prijsje!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids Empty Re: Koop/verkoop jij veel op marktplaats van/voor je kids

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum