Eyeliner
+11
Chocolate Cookie
madam
Blond
Toet
Silke
loura
Bliss
Jeanette
Minx
Slakje
Tamagotchi
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eyeliner
Aangezien dat nu echt helemaal hot is, heeft iemand dé tip om dit mij te leren? Ik draag een bril, oogschaduw ed lukt me ondertussen best aardig (al zeg ik het zelf), maar eyeliner! Het lukt me maar niet een mooi lijntje te tekenen, niet met potlood en ook niet met vloeibare. Iemand dé tip?
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Re: Eyeliner
Oefenen, oefenen en oefenen. En je er zeker niet te druk in maken. Is je lijntje bibberig of zijn ze niet gelijk? Wat is er mis met je lijntje?
Ik zet bijna altijd een kleine wing. Hier heb je info, zo zet ik hem ook, dit vind ik het gemakkelijkste. http://www.misslipgloss.nl/stap-voor-stap-eyeliner-met-wing-zetten/
Ik zet bijna altijd een kleine wing. Hier heb je info, zo zet ik hem ook, dit vind ik het gemakkelijkste. http://www.misslipgloss.nl/stap-voor-stap-eyeliner-met-wing-zetten/
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Dik aan brengen en de hwlft er weer afhalen met een wattenstaafje. En anders kun je nog zo'n stiftje proberen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Gewoon oefenen. Ik kon het ook nooit. Toen jaren niet meer geprobeerd en toen ging ik het weer proberen en lukte het in 1 keer. Gewoon kwestie van proberen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Minx schreef:Dik aan brengen en de hwlft er weer afhalen met een wattenstaafje.
Zo doe ik het ook al een jaar of vijftien, werkt prima!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Minx schreef:Dik aan brengen en de hwlft er weer afhalen met een wattenstaafje. En anders kun je nog zo'n stiftje proberen
Doe ik ook zo.. Werkt het snelst en het makkelijkst!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik gebruik er eentje met een stiftje, dat gaat best aardig. Voor andere kleurtjes dan zwart gebruik ik zo'n oogpotloodje die je omhoog moet draaien.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Maar dragen jullie dan geen oogschaduw verder? Ik ga van het weekend maar weer eens oefenen dan.
Tamagotchi- Fluisteraar
Met een stiftje is inderdaad heel fijn, kun je een mooi dun lijntje mee trekken. Deze van Catrice is trouwens echt een aanrader. Lekker goedkoop en heel fijn!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb ook een stiftje, van Gosh. En verder is het inderdaad veel oefenen. De eerste keren leek het bij mij alsof een kleuter had lopen kliederen, nu trek ik een heel net lijntje op mijn ooglid. Ik doe eronder inderdaad oogschaduw.
Nu ik wat 'geoefender' ben wil ik graag de gekleurde eyeliner van de Hema gaan kopen, die is door het kwastje wel wat lastiger aanbrengen.
Nu ik wat 'geoefender' ben wil ik graag de gekleurde eyeliner van de Hema gaan kopen, die is door het kwastje wel wat lastiger aanbrengen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik vergeet steeds om te oefenen als ik de tijd heb.
Als ik het wil dragen voor een bepaalde gelegenheid, dan zit ik zo te knoeien dat ik het er maar weer helemaal afhaal.
Als ik het wil dragen voor een bepaalde gelegenheid, dan zit ik zo te knoeien dat ik het er maar weer helemaal afhaal.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Tamagotchi schreef:Maar dragen jullie dan geen oogschaduw verder? Ik ga van het weekend maar weer eens oefenen dan.
Ja, ook wel soms, maar dan doe je toch eerst de eyeliner op en daarna de oogschaduw? Zo doe ik het altijd, nooit problemen mee gehad.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Tamagotchi schreef:Maar dragen jullie dan geen oogschaduw verder? Ik ga van het weekend maar weer eens oefenen dan.
Ja, ook wel soms, maar dan doe je toch eerst de eyeliner op en daarna de oogschaduw? Zo doe ik het altijd, nooit problemen mee gehad.
Haha ik dacht juist andersom Bliss
Tamagotchi- Fluisteraar
Die van Catrice heb ik ook, werkt inderdaad fijn. Wat ik eerst gebruik hangt van de combi oogschaduw-eyeliner/oogpotlood af. Ik gebruik bijvoorbeeld vaak lichtgrijze/zilveren oogschaduw en zet daarna een donkergrijs lijntje onder en boven mijn oog. Als ik dat andersom doe, zie je het lijntje niet meer goed.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Ik heb het ook eens geprobeerd. Was best goed gelukt. Alleen jammer dat hij er na een paar uur weer af is
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ook die van Catrice, vind hem erg fijn!
Doe zelf altijd eerst oogschaduw, dan liner. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Dikke streep en dan de helft weghalen doe ik niet, had ik beter die oogschaduw niet kunnen doen. Eerst liner en dan oogschaduw vind ik niks, dan is het echt zwart van de eyeliner gelijk weg..
Een wing kan ik dan trouwens weer niet. Staat ook niet bij mijn ogen heb ik het idee, heb niet zo'n groot vlak tussen oog en wenkbrauw zeg maar.
Doe zelf altijd eerst oogschaduw, dan liner. Het is gewoon een kwestie van oefenen. Dikke streep en dan de helft weghalen doe ik niet, had ik beter die oogschaduw niet kunnen doen. Eerst liner en dan oogschaduw vind ik niks, dan is het echt zwart van de eyeliner gelijk weg..
Een wing kan ik dan trouwens weer niet. Staat ook niet bij mijn ogen heb ik het idee, heb niet zo'n groot vlak tussen oog en wenkbrauw zeg maar.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik doe de oogschaduw gewoon tot aan de eyeliner, dus die lijn vervaagt niet hoor. Ik heb altijd de dipliner van de Hema, bevalt goed.
Bliss- Lady Post-a-lot
Dat kan ik echt niet, haha. Als ik de oogschaduw later doe, komt dat geheid op m'n eyeliner..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik doe juist de oogschaduw erover om het hele zwarte weg te halen.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
De jumbo eyeliner-pen van Essence (Kruidvat) werkt heel makkelijk.
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Deze van Rimmel London vind ik echt super!
Ik doe het altijd met oogschaduw. Ik doe eerst oogschaduw op en daarna de eyeliner.
Ik doe het altijd met oogschaduw. Ik doe eerst oogschaduw op en daarna de eyeliner.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
OMG als ik aan mijn eerste keer eyeliner proberen denk, schiet ik steeds weer in de lach.
Ook ik kon dit totaal niet en iedere keer zat alles onder.
Had ik de fotograaf, dacht ik: eyeliner is wel leuk om op te doen, totdat ik weer helemaal onder zat en zwaar gefrustreerd was.
Ik had de eyeliner van de etos(huismerk) en dit was dus drama, totdat ik over gestapt ben op die van Rimmel en die is zo fijn.
Met deze lukt het me namelijk wel om rechte lijntjes te zetten, maar ik denk wel dat het belangrijk is om te oefenen. Hoe meer je oefent, hoe beter en sneller het gaat.
Ook ik kon dit totaal niet en iedere keer zat alles onder.
Had ik de fotograaf, dacht ik: eyeliner is wel leuk om op te doen, totdat ik weer helemaal onder zat en zwaar gefrustreerd was.
Ik had de eyeliner van de etos(huismerk) en dit was dus drama, totdat ik over gestapt ben op die van Rimmel en die is zo fijn.
Met deze lukt het me namelijk wel om rechte lijntjes te zetten, maar ik denk wel dat het belangrijk is om te oefenen. Hoe meer je oefent, hoe beter en sneller het gaat.
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Eyeliner?
» essence eyeliner !!! Help !!!!
» Fijne eyeliner?
» Staat dit (eyeliner), + foto
» turquoise metallic/glitter oogpotlood/eyeliner
» essence eyeliner !!! Help !!!!
» Fijne eyeliner?