Eyeliner?
+5
Toet
Lien
Janelie
Beachgirl
Feline
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eyeliner?
Ik gebruik nu altijd oogpotlood maar ik heb gister voor 't eerst eyeliner geprobeerd en dat stond eigenlijk best wel mooi. Enige nadeel was dat m'n wimpers aan elkaar gingen plakken doordat het kwastje er langs ging..
Welke eyeliner vinden jullie een aanrader? En ik heb nu altijd een mosgroen of donkergrijs oogpotlood, zou dat in eyeliner ook mooi zijn?
Welke eyeliner vinden jullie een aanrader? En ik heb nu altijd een mosgroen of donkergrijs oogpotlood, zou dat in eyeliner ook mooi zijn?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Eyeliner?
Ik heb zelf een hele goedkope eyeliner van Catrice, die heeft een scherp en dun puntje. Erg fijn. Ben ook wel fan van stift eyeliners, kun je lekker precies mee werken.
Heb heel veel gekleurde eyeliners, gewoon uitproberen! Als het met potlood mooi staat, waarom dan niet met eyeliner?
Heb heel veel gekleurde eyeliners, gewoon uitproberen! Als het met potlood mooi staat, waarom dan niet met eyeliner?
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik vrijwel geen eyeliner meer, maar ik had altijd eyeliner van Rimmel (met kwastje) voor boven mijn ogen en eyeliner van de Hema (met punt) voor onder mijn ogen. Je kan de kleuren altijd proberen toch? Ik gebruik alleen zwart dus geen idee. Eyeliner is wel wat harder om te zien. Anders misschien iets vervagen met oogschaduw?
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb er nu 1 van Eyes Lips Face, die was maar 1 euro en die vind ik wel heel fijn.
Gast- Gast
Ik heb de eyeliner stift van Essence. Die is goed stevig waardoor je rechte lijnen trekt zonder hobbels.
Gast- Gast
Yoyo schreef:Ik heb de eyeliner stift van Essence. Die is goed stevig waardoor je rechte lijnen trekt zonder hobbels.
Die had ik gekocht en was al binnen 1 week helemaal uitgedroogd Ik heb nu de eye liner van Rimmel. Gebruik het niet iedere dag, meestal alleen met stappen!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Ik gebruik deze eyeliner en ik wil nooit meer anders
Het is dus een los potje en kwastje, je doet er mega lang mee want er zit veel in. Hij dekt goed, vervaagd niet en je kunt mooie, strakke lijnen trekken.
Het is dus een los potje en kwastje, je doet er mega lang mee want er zit veel in. Hij dekt goed, vervaagd niet en je kunt mooie, strakke lijnen trekken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik hou niet van die slappe, dunne kwastjes. Ik heb zelf altijd die van de Hema, met een soort dun stiftje. Werkt nauwkeurig vind ik zelf.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik vind vooralsnog de stiftjes het makkelijkste werken, weet niet van welk merk eigenlijk. Maar het ziet er dus gewoon uit als een stift. Ik gebruik zelf altijd zwart. Weet ook nooit zo goed welke andere kleuren ook mooi zijn.
Gast- Gast
Kaboutertje schreef:Ik hou niet van die slappe, dunne kwastjes. Ik heb zelf altijd die van de Hema, met een soort dun stiftje. Werkt nauwkeurig vind ik zelf.
Volgens mij heb ik dezelfde. Ik heb een heel donkergrijze, zwart staat te hard bij mij.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb die van Catrice, de zwarte. Dat het op je wimpers gaat zitten is lastig maar dat gebeurt toch. Ik veeg het er meestal vanaf omdat het anders hard wordt en de mascara niet fijn aan te brengen is.
Gast- Gast
Ik gebruik soms een zwarte watervaste Edding stift met dunne punt
Maar dat blijft goed zitten en staat echt prima, heb er nog nooit commentaar op gehad.
En anders altijd oogpotlood als eyeliner, gewoon scherp slijpen en zo strak mogelijk een lijntje trekken. Of juist een beetje vervagen met een dun kwastje of oogschaduwapplicators, vind ik ook wel mooi. Zeker als je het blent ( blend? ) met oogschaduw, als je dat draagt.
Maar dat blijft goed zitten en staat echt prima, heb er nog nooit commentaar op gehad.
En anders altijd oogpotlood als eyeliner, gewoon scherp slijpen en zo strak mogelijk een lijntje trekken. Of juist een beetje vervagen met een dun kwastje of oogschaduwapplicators, vind ik ook wel mooi. Zeker als je het blent ( blend? ) met oogschaduw, als je dat draagt.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik heb deze van Chanel. Gewoon zwart. (waterproof)
Die zijn fijn! Ik heb een zwarte van Jafra.
Gast- Gast
Ik gebruik de eyeliner van Catrice.
Die heeft een wat harder puntje, waardoor ik eigenlijk nooit eyeliner in mijn wimpers krijg. Hiervoor gebruikte ik 1 met een zacht kwastje, toen had ik daar meer last van.
Die heeft een wat harder puntje, waardoor ik eigenlijk nooit eyeliner in mijn wimpers krijg. Hiervoor gebruikte ik 1 met een zacht kwastje, toen had ik daar meer last van.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
PurpleSparkle schreef:Ik gebruik soms een zwarte watervaste Edding stift met dunne punt
lijkt me niet heel erg gezond voor je huid, al helemaal niet omdat 't om zo'n tere huid gaat... En ook je ogen worden er vast niet gezonder van
Ik gebruik ook een stift, maar dan wel een eyeliner-stift. Bij de H&M gekocht voor 2 euro ofzo
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik ben echt overtuigd aanhanger van de eyeliner van GOSH. Geen kwastje maar een puntje inderdaad, je doet er super lang mee en ik trek er super mooie strakke lijnen mee. Het enige nadeel is wel dat ik een beetje hangende oogleden heb (over 10 jaar een ooglidcorrectie dan maar?) en soms dan geeft het in de loop van de dag een beetje af boven mijn ogen, dat heb ik overigens met alle merken. Maar daar zal jij geen last van hebben!
Gast- Gast
Jerry schreef:PurpleSparkle schreef:Ik gebruik soms een zwarte watervaste Edding stift met dunne punt
lijkt me niet heel erg gezond voor je huid, al helemaal niet omdat 't om zo'n tere huid gaat... En ook je ogen worden er vast niet gezonder van
Ik gebruik ook een stift, maar dan wel een eyeliner-stift. Bij de H&M gekocht voor 2 euro ofzo
Valt wel mee hoor, ik heb een hele goede oogreiniger en oogcréme.
Ik gebruik t ook hooguit 1 x per week. En ach, er zijn zoveel dingen slechter voor je huid. Zoals roken
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Maar waarom niet gewoon een goede waterproof eyeliner kopen?
Heb ik ook. Ik heb heel veel make-up. Maar dit werkt gewoon perfect en voor af en toe zie ik er geen probleem in.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Eyeliner
» essence eyeliner !!! Help !!!!
» Fijne eyeliner?
» Staat dit (eyeliner), + foto
» turquoise metallic/glitter oogpotlood/eyeliner
» essence eyeliner !!! Help !!!!
» Fijne eyeliner?
» Staat dit (eyeliner), + foto
» turquoise metallic/glitter oogpotlood/eyeliner
Pagina 1 van 1