Hoe flessen afbouwen na 1 jaar
+11
meisjesmama
Star007
PapillonRose
Happydobby
Lejow
SarahKey
Parel
Steep
Annemie
Printje
Floor
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe flessen afbouwen na 1 jaar
Wanneer/hoe leer je hem drinken uit een gewone beker, nu kiept hij ze voornamelijk om en gaat er in slaan met z'n handen
printje, dank je. Hij is vanaf vannacht 5 uur wakker geweest, alleen maar krabben/wrijven over z'n hoofd aan 1 kant, na een paar uur was het knalrood. Dus naar de dokter, z'n trommelvlies zit helemaal naar binnen (zoals je in het vliegtuig hebt) dus daar heeft hij last van. Hij was is echt zielig. Gaat hij vannavond in bad zit hij helemaal onder de rode vlekken en stippen. die had hij in de middag nog niet toen ik bij de dokter zat. Dus nu ligt hij in bed met een zetpil want hij had me toch een jeuk/pijn. Hoop dat hij snel beter is want ik heb geen idee wat voor vlekkenziekte dit is.
printje, dank je. Hij is vanaf vannacht 5 uur wakker geweest, alleen maar krabben/wrijven over z'n hoofd aan 1 kant, na een paar uur was het knalrood. Dus naar de dokter, z'n trommelvlies zit helemaal naar binnen (zoals je in het vliegtuig hebt) dus daar heeft hij last van. Hij was is echt zielig. Gaat hij vannavond in bad zit hij helemaal onder de rode vlekken en stippen. die had hij in de middag nog niet toen ik bij de dokter zat. Dus nu ligt hij in bed met een zetpil want hij had me toch een jeuk/pijn. Hoop dat hij snel beter is want ik heb geen idee wat voor vlekkenziekte dit is.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
aah wat zielig. Wij hebben een oefenbeker van Difrax geloof ik, met zo'n monduitsparing, en anders misschien een tuitbeker oid?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
die oefenbeker gooit hij ook scheef aan z'n mond en dan kiept hij hem over zichzelf heen.
een gewone beker kan hij ook maar niet meer dan 2 slokjes, bij het 3e let hij al niet meer op en houdt hij de beker schuin voordat hij bij z'n mond is. (misschien heb ik gewoon een te ongeduldig kind)
een gewone beker kan hij ook maar niet meer dan 2 slokjes, bij het 3e let hij al niet meer op en houdt hij de beker schuin voordat hij bij z'n mond is. (misschien heb ik gewoon een te ongeduldig kind)
Floor- Ratel
Mmmm en een rietjesbeker?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Die drinkt hij al lang en hij heeft ook zo'n beker met ring waar niks langs loopt maar hij is gewoon super ongeduldig, hij gooit gewoon een glas achterover (mond wagenwijd open) in de hoop dat het er allemaal in past en dan moet hij het nog doorslikken.
Floor- Ratel
SarahKey
op je laatste vraag wil ik wel antwoord geven. zo en zo hebben kinderen melkproducten nodig en onze dochter krijgt daar niet genoeg van binnen. Daarbij is het voor haar echt een rust moment voor dat ze naar bed gaat. In de flesvoeding zitten extra vitamines enz die ze heel hard nodig heeft op dit moment door dat ze ziek is wat een aantal maanden gaat duren.
Dus we hebben het ook besproken met de kinderarts en die vind het juist verstandig. Er zijn gewoon dagen dat ze amper eet, laatst 6 dagen amper.
op je laatste vraag wil ik wel antwoord geven. zo en zo hebben kinderen melkproducten nodig en onze dochter krijgt daar niet genoeg van binnen. Daarbij is het voor haar echt een rust moment voor dat ze naar bed gaat. In de flesvoeding zitten extra vitamines enz die ze heel hard nodig heeft op dit moment door dat ze ziek is wat een aantal maanden gaat duren.
Dus we hebben het ook besproken met de kinderarts en die vind het juist verstandig. Er zijn gewoon dagen dat ze amper eet, laatst 6 dagen amper.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Hier krijgt ze 1 flesje melk in de ochtend. In de avond dronk ze 1 slok en dan hoefde ze hem niet meer.
Hier lust ze trouwens geen gewone melk alleen opvolgmelk.
Hier lust ze trouwens geen gewone melk alleen opvolgmelk.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» afbouwen bv
» Afbouwen bv en fv...
» Inbakeren afbouwen, hoe?
» afbouwen inbakeren
» afbouwen puckababy
» Afbouwen bv en fv...