Bijzondere dans auditie! (Britain's Got Talent)
+6
PrimaBella
Antibes
Sam
Char1
Pommes
Marin
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bijzondere dans auditie! (Britain's Got Talent)
Ik moet deze even delen, hoor. Was er zo van onder de indruk. Een hele bijzondere, mooie dans auditie bij Britain's Got Talent van gisteren. Prachtig en origineel, mooi verhaal verteld en echt heel mooi uitgevoerd.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Bijzondere dans auditie! (Britain's Got Talent)
Wow supermooi
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Zeker onwijs mooi!
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Heel mooi gedaan!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Heel mooi gedaan inderdaad. Vraag me alleen af hoe dat kleine meisje aan het eind gedaan is. En als zij niet "door een danser" uitgebeeld is, wat er dan nog meer niet door een danser uitgebeeld is? Pessimist ben ik toch...
https://www.youtube.com/watch?v=zzgM5_tqrsw
Ik moest om deze wel heel hard lachen (wel even afkijken, pas na 2 minuten wordt het grappig)
Ik moest om deze wel heel hard lachen (wel even afkijken, pas na 2 minuten wordt het grappig)
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wauw, die shadow act is echt mooi!
Door dicht bij of ver van het het doek af te staan, kunnen de dansers hun schaduwen groter of kleiner laten worden denk ik? Ik denk dat het meisje op die manier kleiner gemaakt word. Bij de gebouwen zie je wel dat ze hulpstukken gebruiken, maar het verhaal wat ze uitbeelden blijft prachtig vind ik!
Door dicht bij of ver van het het doek af te staan, kunnen de dansers hun schaduwen groter of kleiner laten worden denk ik? Ik denk dat het meisje op die manier kleiner gemaakt word. Bij de gebouwen zie je wel dat ze hulpstukken gebruiken, maar het verhaal wat ze uitbeelden blijft prachtig vind ik!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Ja volgens mij hadden ze inderdaad wel wat props gebruikt maar een deel van de gebouwen deden ze zelf. Denk ook dat het kleine meisje gewoon een danseres was die ver weg stond.
Marin- Lady Post-a-lot
Antibes ja haha die vond ik ook wel grappig. Wel beetje té erg figuur hoor. M'n vriend had ineens wel alle aandacht voor t programma ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ja volgens mij hadden ze inderdaad wel wat props gebruikt maar een deel van de gebouwen deden ze zelf. Denk ook dat het kleine meisje gewoon een danseres was die ver weg stond.
Ah, dat zal inderdaad wel. Dat kleinste meisje bij het applaus heeft ook zo'n paardenstaartje..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Heel mooi gedaan inderdaad. Vraag me alleen af hoe dat kleine meisje aan het eind gedaan is. En als zij niet "door een danser" uitgebeeld is, wat er dan nog meer niet door een danser uitgebeeld is? Pessimist ben ik toch...
Ik denk dat ze heel erg gespeeld hebben met diepte, dat 'kleine' meisje is gewoon een volwassen danseres die ver achter het scherm stond, terwijl de moeder er pal achter stond. Ik geloof wel dat het echt is en dat je op die manier eigenlijk best veel voor elkaar kan krijgen. Ergens in het begin zie je dat ook vrij duidelijk.
Ik vind hem echt mooi!
Gast- Gast
Antibes, volgens mij speelden ze met de verhoudingen door op een bepaalde afstand van het scherm te staan, dus zij stond erg ver weg.
Edit: spuit elf
Edit: spuit elf
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Deze had ik ook gezien! Heel erg mooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Bwhahaha, strakke auditie..
» The next pop talent
» Bijzondere hobby's
» Wat is jouw talent?
» Bijzondere Hobbies
» The next pop talent