Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijzondere dans auditie! (Britain's Got Talent)

+6
PrimaBella
Antibes
Sam
Char1
Pommes
Marin
10 plaatsers

Ga naar beneden

Bijzondere dans auditie! (Britain's Got Talent) Empty Bijzondere dans auditie! (Britain's Got Talent)

Bericht  Marin zo 14 apr 2013 - 9:16

Ik moet deze even delen, hoor. Was er zo van onder de indruk. Een hele bijzondere, mooie dans auditie bij Britain's Got Talent van gisteren. Prachtig en origineel, mooi verhaal verteld en echt heel mooi uitgevoerd.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere dans auditie! (Britain's Got Talent) Empty Re: Bijzondere dans auditie! (Britain's Got Talent)

Bericht  Pommes zo 14 apr 2013 - 9:21

Wow supermooi
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bijzondere dans auditie! (Britain's Got Talent) Empty Re: Bijzondere dans auditie! (Britain's Got Talent)

Bericht  Char1 zo 14 apr 2013 - 9:21

Zeker onwijs mooi!

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sam zo 14 apr 2013 - 9:22

Heel mooi gedaan!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Antibes zo 14 apr 2013 - 9:29

Heel mooi gedaan inderdaad. Vraag me alleen af hoe dat kleine meisje aan het eind gedaan is. En als zij niet "door een danser" uitgebeeld is, wat er dan nog meer niet door een danser uitgebeeld is? Pessimist ben ik toch...

https://www.youtube.com/watch?v=zzgM5_tqrsw

Ik moest om deze wel heel hard lachen (wel even afkijken, pas na 2 minuten wordt het grappig)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  PrimaBella zo 14 apr 2013 - 9:46

Wauw, die shadow act is echt mooi!

Door dicht bij of ver van het het doek af te staan, kunnen de dansers hun schaduwen groter of kleiner laten worden denk ik? Ik denk dat het meisje op die manier kleiner gemaakt word. Bij de gebouwen zie je wel dat ze hulpstukken gebruiken, maar het verhaal wat ze uitbeelden blijft prachtig vind ik!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Marin zo 14 apr 2013 - 9:50

Ja volgens mij hadden ze inderdaad wel wat props gebruikt maar een deel van de gebouwen deden ze zelf. Denk ook dat het kleine meisje gewoon een danseres was die ver weg stond.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin zo 14 apr 2013 - 9:51

Antibes ja haha die vond ik ook wel grappig. Wel beetje té erg figuur hoor. M'n vriend had ineens wel alle aandacht voor t programma ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes zo 14 apr 2013 - 9:53

Marin schreef:Ja volgens mij hadden ze inderdaad wel wat props gebruikt maar een deel van de gebouwen deden ze zelf. Denk ook dat het kleine meisje gewoon een danseres was die ver weg stond.

Ah, dat zal inderdaad wel. Dat kleinste meisje bij het applaus heeft ook zo'n paardenstaartje.. smile
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 9:54

Antibes schreef:Heel mooi gedaan inderdaad. Vraag me alleen af hoe dat kleine meisje aan het eind gedaan is. En als zij niet "door een danser" uitgebeeld is, wat er dan nog meer niet door een danser uitgebeeld is? Pessimist ben ik toch...

https://www.youtube.com/watch?v=zzgM5_tqrsw

Ik moest om deze wel heel hard lachen (wel even afkijken, pas na 2 minuten wordt het grappig)

Ik denk dat ze heel erg gespeeld hebben met diepte, dat 'kleine' meisje is gewoon een volwassen danseres die ver achter het scherm stond, terwijl de moeder er pal achter stond. Ik geloof wel dat het echt is en dat je op die manier eigenlijk best veel voor elkaar kan krijgen. Ergens in het begin zie je dat ook vrij duidelijk.

Ik vind hem echt mooi!

Gast
Gast

Bericht  Highway zo 14 apr 2013 - 10:11

Antibes, volgens mij speelden ze met de verhoudingen door op een bepaalde afstand van het scherm te staan, dus zij stond erg ver weg.

Edit: spuit elf Razz
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Pink! zo 14 apr 2013 - 19:29

Wauw!
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Aagje! zo 14 apr 2013 - 21:20

Wauw!!!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Jeanette zo 14 apr 2013 - 21:24

Deze had ik ook gezien! Heel erg mooi!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: