Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijzondere Hobbies

5 plaatsers

Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Bijzondere Hobbies

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 10:05

Je wordt eens in de zo veel tijd wel doodgegooid met een nieuwe hobby. Maar er zijn ook vast nog bijzondere te vinden. Heb jij een bijzondere hobby? Vertel, wat ik ben nieuwsgierig Yes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Re: Bijzondere Hobbies

Bericht  Marin zo 6 mei 2012 - 10:07

Hee ik dacht dat je mijn oude topic omhoog had gehaald. Daarin vertelde jij nog dat je met insecten vechten begonnen was. Doe je dat nog steeds? Wink

Ik opende destijds het topic omdat m'n vriend en ik het urbex wereldje aan het ontdekken waren. Staat momenteel op een laag pitje, maar willen van de zomer in Spanje wel weer wat locaties aan doen en zijn we al naar op zoek.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Re: Bijzondere Hobbies

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 10:08

Mijn vriend en ik doen aan boogschieten! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Re: Bijzondere Hobbies

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 10:11

Oh ja hahaha dat is waar Soof Very Happy. Ik was het alweer vergeten. Ik deed laatst een slak en een spin bij elkaar al zijn het beide geen insecten hmmm... Anyway, de spin verloor omdat de slak met zijn dikke huis er boven op was gaan zitten laughcry. Maar echt een hobby kan ik het nog niet noemen. Ik moet me er meer in gaan verdiepen. Was het topic vergeten Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Re: Bijzondere Hobbies

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 10:12

Joan schreef:Mijn vriend en ik doen aan boogschieten! Very Happy

Hoe ben je daar zo op gekomen? En zijn jullie goed? Doen jullie dat dan elke week en zij er dan ook wedstrijden ofzo? Hoe moet ik zoiets zien? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Re: Bijzondere Hobbies

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 10:17

Zusje schreef:
Joan schreef:Mijn vriend en ik doen aan boogschieten! Very Happy

Hoe ben je daar zo op gekomen? En zijn jullie goed? Doen jullie dat dan elke week en zij er dan ook wedstrijden ofzo? Hoe moet ik zoiets zien? Very Happy

We hebben het een tijdje geleden gedaan op een familiedag. We vonden het zo leuk dat ik het me leuk leek om op les te gaan. Maar helaas wonen wij in deel van Nederland waar dit soort dingen nog niet 'hip' genoeg zijn en er alleen af en toe een workshop wordt gegeven. We zijn toen gaan kijken op verschillende fora's voor tips om te beginnen en hebben we een boog besteld. Mijn vriend zijn vader woont lekker buiten de stad en heeft een flik stuk grond achter huis. We hebben een pakket gekocht waar een bord met roos bij zat dus die hangen we dan op en dan gaan we schieten Very Happy We zijn nog niet zo lang bezig dus het is eerst vooral oefenen en straks gaan we van een grotere afstand schieten. Aan wedstrijden meedoen heb ik eigenlijk nog nooit over na gedacht, maar wie weet ooit! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Re: Bijzondere Hobbies

Bericht  RioolSpook zo 6 mei 2012 - 10:17

Ik sleutel aan auto's en kan het ondertussen wel een hobby noemen. Begin het ook echt leuk te vinden!
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Re: Bijzondere Hobbies

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 23:06

mijn man en mijn hobby is het bloemencorso smile voornamelijk van juni tot september zijn we hiermee bezig. Maar denk niet dat je zoiets bedoeld/zoekt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Re: Bijzondere Hobbies

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 0:31

Wij doen aan geocachen. Vooral met dit weer ( mooi) is het heerlijk om te doen.
Je komt ook op plekken waar je anders nooit zou komen en ondekt mooie stukjes natuurlijk ( vaak ook dicht bij huis)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Re: Bijzondere Hobbies

Bericht  Jerry ma 7 mei 2012 - 0:35

ik doe/deed aan acrobatiek en heb een poos met de "Hot Pot" gespeeld (zelf sieraden maken door glas te smelten in je magnetron). Heb er nog heel veel spulletjes van, maar doe er nog maar weinig mee... Moet ik weer eens oppakken, maarja, zoveel hobby's en zo weinig tijd Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Re: Bijzondere Hobbies

Bericht  sanskie ma 7 mei 2012 - 2:04

Snoepy87 schreef:Wij doen aan geocachen. Vooral met dit weer ( mooi) is het heerlijk om te doen.
Je komt ook op plekken waar je anders nooit zou komen en ondekt mooie stukjes natuurlijk ( vaak ook dicht bij huis)

Hier doen mijn vriend en ik ook aan. Je komt soms echt op hele leuke plekjes;) En hopelijk gaan van de zomer op vakantie ook vele mooie plekjes tegen komen.
sanskie
sanskie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Re: Bijzondere Hobbies

Bericht  Poubelle ma 7 mei 2012 - 4:40

Ik doe aan polefitness en Draken.boot racen, al doe ik dat laatste maar 1x per jaar maar ik doe het inmiddels al zoveel jaar dat het inmiddels wel n soort hobby is Wink.
Het racen is een jaarlijks evenement in m'n woonplaats, ik doe mee met een team met alleen maar meiden.
We doen echt alleen maar mee voor de lol, we trainen van tevoren maar een keer of 2 en doen vooral mee met de originaliteitsprijs. Elke jaar is het een grote strijd tussen ons en één ander team wie het leukste thema en de leukste outfit heeft.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere Hobbies Empty Re: Bijzondere Hobbies

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum