Welk ondergoed draag je?
+8
Teddyaapje
Petteflet
Limburg85
Flip Fluitketel
Makamba
PiP
Tania
catgirl85
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welk ondergoed draag je?
Ik ben nu ruim 14 weken zwanger en ik merk dat mijn huidige ondergoed niet lekker meer zit. Het drukt precies op mijn baarmoeder, wat niet echt fijn is. Ben ook bang dat het niet goed is voor de kleine. Maar nu ben ik dus op zoek gegaan naar ander ondergoed. Maar dan krijg je of van die oma onderbroeken of van die echte zwangerschapsbroeken, maar ik heb verder nog geen dikke buik.
Ik draag nu gewoon hipster boxers. Wat dragen jullie?
Ik draag nu gewoon hipster boxers. Wat dragen jullie?
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welk ondergoed draag je?
ik heb de hele zwangerschap mijn eigen ondergoed aan gehad. Als ik nieuw ondergoed kocht, lette ik erop dat de bovenste rand goed elastisch was, zodat deze goed mee kon rekken om de buik. Ik heb nooit zwangerschapsondergoed of groter ondergoed gehad.
Gast- Gast
Ik heb ook m'n hele zwangerschap m'n eigen ondergoed gedragen. Ik draag ook hipsters en die zaten nog prima, gewoon onder m'n buik.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kon opzich mijn eigen ondergoed nog wel aan, maar vond toen mijn buik groter werd de strings van Noppies lekker zitten.
Deze zitten echt veel steviger als die van de Hema.
Deze zitten echt veel steviger als die van de Hema.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind gewoon ondergoed echt niet lekker meer zitten op een gegeven moment, zo vervelend als het telkens onderaan mijn buik zit, dan wil ik het iedere keer optrekken.
Ik heb nog onderbroeken van de hema, maar die verkopen ze niet meer. Nu hebben ze van die gladde, die zijn erg fijn, maar vind ze ook erg duur. Toch ga ik er daar nog wat van bijkopen, want deze gaan over mijn hele buik, heerlijk!
Ik heb nog onderbroeken van de hema, maar die verkopen ze niet meer. Nu hebben ze van die gladde, die zijn erg fijn, maar vind ze ook erg duur. Toch ga ik er daar nog wat van bijkopen, want deze gaan over mijn hele buik, heerlijk!
Gast- Gast
Dromertje schreef:ik heb de hele zwangerschap mijn eigen ondergoed aan gehad. Als ik nieuw ondergoed kocht, lette ik erop dat de bovenste rand goed elastisch was, zodat deze goed mee kon rekken om de buik. Ik heb nooit zwangerschapsondergoed of groter ondergoed gehad.
Hier hetzelfde!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik heb de gehele zwangerschap mijn eigen ondergoed gedragen. Bij mij zaten de hipster boxers die ik altijd heb juist het lekkerste en onder m'n buik. Heb dus geen nieuwe aangeschaft.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik draag mijn eigen ondergoed en heb (nog) nergens last van.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Tijdens mijn zwangerschap droeg ik ook altijd hipsters. En dan die van de hunkemoller met dat kant aan de randen. Rekte altijd lekker mee en was zacht aan mijn buik.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook de hele zwangerschap mn gewone ondergoed gedragen. Moet wel zeggen dat ik veel lage dingen heb die me niet in mn buik drukten.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Ik heb ook de hele zwangerschap mn gewone ondergoed gedragen. Moet wel zeggen dat ik veel lage dingen heb die me niet in mn buik drukten.
Ik sluit me hierbij aan. Heb alleen op een gegeven moment wel een meegroeibh gekocht, want ik ben van een 75b naar een 85d gegaan.. Hihi.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik had bij Joris meegroeibh's gekocht en ook zwangerschapsstrings van de miss etam. Die bevielen me erg goed. Kon ik over mn hele buik heen trekken. Daarvoor droeg ik altijd ondergoed wat tot iets onder mn navel kwam, en dat zat dus niet meer lekker.
Na de bevalling heb ik meer strings gekocht die echt onder mn buik zitten, die vind ik nu ook heel fijn om te dragen, maar de zwangerschapsstrings drag ik nu ook wel weer, omdat ik ze nu toch heb liggen.
Na de bevalling heb ik meer strings gekocht die echt onder mn buik zitten, die vind ik nu ook heel fijn om te dragen, maar de zwangerschapsstrings drag ik nu ook wel weer, omdat ik ze nu toch heb liggen.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Petteflet schreef:Tijdens mijn zwangerschap droeg ik ook altijd hipsters. En dan die van de hunkemoller met dat kant aan de randen. Rekte altijd lekker mee en was zacht aan mijn buik.
Met dank aan jouw tip toen droeg ik deze ook. Zaten prima!
Gast- Gast
Vorige zwangerschap had ik wel zwangerschapsondergoed, nu draag ik nog steeds mijn eigen ondergoed. Al draag ik sinds een paar weken wel meegroeibh's omdat mijn eigen bh's niet lekker meer zaten. De beugel knelde tussen mijn buik en borsten en daar kan je borstontstekingen van krijgen heb ik begrepen.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Ik droeg altijd van die katoenen hipsters, een maatje groter. Van de Zeeman, of van de Albert Heijn XL (die hebben tenminste leuke).
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: