Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ondergoed

+9
Blond
SoGood
Annemoontje
Reeza
Cow
Toet
Caroow
Monte
rapa nui
13 plaatsers

Ga naar beneden

Ondergoed Empty Ondergoed

Bericht  rapa nui za 29 dec 2012 - 12:11

Nav. een ander topic moest ik hier aan denken. Dus maar eens een vragenlijstje:

Wat voor soort ondergoed draag jezelf het liefst en wat zou je zelf nooit dragen?

Vind je de kleur van het ondergoed belangrijk en kies je die uit bij je kleding die je draagt?

Wat voor kleur heeft je voorkeur en welke kleur draag je nooit?

In wat voor ondergoed zie je een man het liefst?

Wat draag je in bed?

Draag je wel eens geen onderbroek onder kleding?

Waar koop je meestal je ondergoed?

Hoe vaak koop je (gemiddeld) een nieuwe slip/boxershort/string?

Hoe vaak koop je gemiddeld een BH?

Draag je ook wel ondergoed dat eigenlijk al te afgedragen is maar dat gewoon nog zo lekker zit?

Hoe snel gooi jij ondergoed weg?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ondergoed Empty Re: Ondergoed

Bericht  Monte za 29 dec 2012 - 12:53

rapa nui schreef:Nav. een ander topic moest ik hier aan denken. Dus maar eens een vragenlijstje:

Wat voor soort ondergoed draag jezelf het liefst en wat zou je zelf nooit dragen?
Het liefste hipsters of mini/lage slips(dus meer een soort klein bikinibroekje). Ik draag geen polyester ondergoed, maar alleen katoen.

Vind je de kleur van het ondergoed belangrijk en kies je die uit bij je kleding die je draagt?
Nee ik kies in de winkel welke kleuren ik leuk vind en match dit nooit bij mijn kleding. Ik koop ook geencsetjes.

Ik kies wat ik leuk vind, dat us nooit geel of groen. Zwarte bh's ben ik ook niet echt van.

Nvt
Wat draag je in bed?
In de nacht graag wat wijder zittende hipsters

Nee
V&D, h&m, hunkemoller
Meestal 1x per jaar een paar
Denk ong 2x per jaar(en dan soms meer dan 1 tegelijk)

Draag je ook wel ondergoed dat eigenlijk al te afgedragen is maar dat gewoon nog zo lekker zit?
Wat is afgedragen? Als iets stuk is gaat het weg. Is iets vaal oid maar nog goed dan draag ik het nog

Als het stuk is of niet meer lekker zit
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caroow za 29 dec 2012 - 14:13

rapa nui schreef:Nav. een ander topic moest ik hier aan denken. Dus maar eens een vragenlijstje:

Ik draag altijd een string, een gewone onderbroek zou ik niet snel dragen, hoogstens straks na de bevalling.

Ik vind wit en grijs vrijwel nooit mooi. Ik draag normaal gewoon effen of met een printje, moet ik er nog mee paraderen voor mijn vriend dan draag ik een string die bij mijn bh past.

Ik draag nooit groen en het liefst paars, zwart of rood.

Strakke boxershort

Wat draag je in bed?
Geen ondergoed of een string.

Nee dat vind ik een beetje ieuwie.

H&M, V&D, Primark of de Hunkemoller.

1 keer per jaar een hele lading en soms een setje.

1 keer per 2 maanden ongeveer.

Ja, als ik menstruatiepijn had droeg ik graag een "slobberstring", een oude die inmiddels veel te groot is.

Als ik mijn kast opruim gooi ik kapotte of vaal geworden strings en bh's weg.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 14:36

Ik draag het liefst hipsters van de H&M. De rest vind ik allemaal niet lekker zitten.

Ik koop alle kleuren van de regenboog, het past nooit bij elkaar.

Alle kleurtjes vind ik leuk! Ook met motiefjes en opdruk. Mijn ondergoed is kinderachtig, I don't care Very Happy

Strakke boxers, donker gekleurd.

Wat draag je in bed?
Hetzelfde

Nee.

H&M

Eens in het half jaar koop ik weer een heel zooitje. Maar stiekem ben ik een beetje een ondergoed-addict. Net als sokken, daar heb ik ook triljoenen van in veel verschillende kleuren.

Ook eens in het half jaar of zo.

Guilty

Niet snel genoeg.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 23:07

Wat voor soort ondergoed draag jezelf het liefst en wat zou je zelf nooit dragen? Ik draag zelf het liefste zwart ondergoed. En qua slipjes heb ik vaak van die kanten shortjes. Ik zou nooit kinderachtige dingen dragen zoals hello kitty of snoopy :P . Verder ook nooit echt ordinaire dingen, panterprintjes in ondergoed vind ik echt no done haha.

Vind je de kleur van het ondergoed belangrijk en kies je die uit bij je kleding die je draagt? Nee, ik draag bijna alleen maar zwart omdat ik het dat mooiste vind. Ik vind wit ondergoed zo snel lelijk worden en als ik wit ondergoed zou willen dan zou ik het met allemaal friemeltjes willen en dan is het toch niet mooi onder je kleding.

Wat voor kleur heeft je voorkeur en welke kleur draag je nooit? Zwart voorkeur. Wit dus nooit.

In wat voor ondergoed zie je een man het liefst? Strakke short

Wat draag je in bed? Niets :P

Draag je wel eens geen onderbroek onder kleding? Nee, als kan ik het mij voorstellen dat het bij een strak bodycon jurkje mooier is om er niets onder de dragen. Maar ik voel me dan toch iets te naakt Wink

Waar koop je meestal je ondergoed? H&M en Lasvicious BH's en Hunkemoller hipsters.

Hoe vaak koop je (gemiddeld) een nieuwe slip/boxershort/string?Nieuwe BH's 2x per jaar. 1x een sexy setje en 2x wat ik ook prettig vind voor onder kleding haha. Hipsters wanneer ik ze nodig heb.

Draag je ook wel ondergoed dat eigenlijk al te afgedragen is maar dat gewoon nog zo lekker zit?Nee

Hoe snel gooi jij ondergoed weg?Als er gaatjes inzitten of als de maat niet meer goed is.

Gast
Gast

Bericht  Toet za 29 dec 2012 - 23:18

Ik draag altijd strings/hipsters (ik weet niet precies wat het is, zit er een beetje tussenin) van de hunkemoller. BH's heb ik altijd van een lingeriezaak, ik draag vaak basic BH's, hou er niet van als er allerlei kantjes of dingetjes door mijn shirtje komen. Ik zoek meestal een BH waarvan de cup glad is en de rest van kant oid.
Wat ik absoluut niet fijn vind is zo'n heel klein/dun stringetje of een string die glad is maar te los zit Ondergoed 253468018

Ik draag meestal zwart/donkere kleuren omdat ik wit ondergoed lelijk vind. Ik kijk wel naar wat ik aandoe en of de BH daar onder kan.

Zwart/donker is voorkeur, wit draag ik vrijwel nooit.

Mooie strakke boxer.

Wat draag je in bed?
Een onderbroek Very Happy Ik heb allemaal super leuke onderbroeken van de Primark. 1,50 per stuk geloof ik. Van spongebob en met tijgerprintjes enzo haha.

Haha nee.

Hunkemoller, lingeriezaak.

Eens in de zoveel tijd sla ik in bij de Hunkemoller, de string die ik draag zijn 3 voor 12 euro en ik heb daar altijd een heel voorraad van.

3 x per jaar denk ik?

Nee, dat vind ik dus echt onverzorgd. En daarbij, als een BH afgedragen is zit ie ook gewoon echt niet meer lekker.

BH's als ze afgedragen zijn en strings vrij snel. Zodra er een gaatje, vlekje oid in zit gaat het in de prullenbak.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 23:26

haha toet ik had ook van die primark onderbroeken voor chill dagen. Ik moest ze van mijn vriend weggooien waar hij bij stond. Hij vond het zo oncharmant en niet sexy. En aangezien ik 3 boxers van hem ook lelijk vond hebben we beide ons lelijke ondergoed weggegooid.

Ik mis mijn broekje Cry .. Stond kei schattig op 'Does my bum look big in this?' hahahaha.

Gast
Gast

Bericht  Cow za 29 dec 2012 - 23:27

Ik draag altijd hipsters. Ik draag altijd basic BH's, hou er niet van als er allerlei kantjes of dingetjes door mijn shirtje komen. Ik zoek meestal een BH waarvan de cup glad en voorgevormd is.
Ik draag absoluut geen strings of andere tussen-de-billen-verdwijn-broekjes

Maakt me helemaal niet uit. Hoe gekker hoe beter! Ik probeer wel rekening te houden met de kleur van mn BH bandjes als je die ziet.

Hoe bonter gekleurd hoe beter. Ik draag zwart, wit en huidskleur alleen als dat echt noodzakelijk is onder de kleding

Mooie strakke boxer.

Wat draag je in bed?
Een hipster

Haha nee.

Hunkemoller, Hema, Action.

Eens in de zoveel tijd sla ik in.

1 x per jaar een aantal

Jep, heerlijk hahah

Als ik een nieuwe lading heb gekocht of als e echt van ellende uit elkaar vallen
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Reeza za 29 dec 2012 - 23:55

Wat voor soort ondergoed draag jezelf het liefst en wat zou je zelf nooit dragen? Ik draag meestal strings of brazilians, soms boxers. Wat ik nooit zou dragen zijn onderbroeken.

Vind je de kleur van het ondergoed belangrijk en kies je die uit bij je kleding die je draagt? Ja ik vind de kleur belangrijk en zorg iig altijd voor een setje van bh & slip.

Wat voor kleur heeft je voorkeur en welke kleur draag je nooit? Ik heb een groot assortiment aan setjes in een hoop kleuren maar wit draag ik eigenlijk nooit.

In wat voor ondergoed zie je een man het liefst? Boxer.

Wat draag je in bed? Slipdress met qua ondergoed wat ik die dag aan had.

Draag je wel eens geen onderbroek onder kleding? Nee.

Waar koop je meestal je ondergoed? Hunkemoller.

Hoe vaak koop je (gemiddeld) een nieuwe slip/boxershort/string? 1x per maand.

Hoe vaak koop je gemiddeld een BH? 1x per maand.

Draag je ook wel ondergoed dat eigenlijk al te afgedragen is maar dat gewoon nog zo lekker zit? Nee, dat gooi ik weg.

Hoe snel gooi jij ondergoed weg? Als het niet meer mooi of stuk is.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 0:09

Wat voor soort ondergoed draag je zelf het liefst en wat zou je zelf nooit dragen?
Comfortabel, kwalitatief en goedzittend ondergoed. Ik heb een grote cupmaat, en een beetje apart, want mij zitten alleen van die saaie, grotecuppers goed. Ik draag nooit strings. Als ik heel rijk was, zou ik echt heel duur, perfect zittend (zonder lijnen/strepen) ondergoed kopen bij de Bijenkorf.

Ja, maar ik heb geen kleurtjes, want die zijn er vaak niet in mijn maat en dat ze ook nog lekker zitten. Als ik een witte blouse draag, zal ik nooit een zwarte bh aandoen. Mijn ondergoed moet vooral niet opvallen.

Zwart. Nooit: ehm, geel, bruin, oranje.

Strakke boxer met korte pijpjes. Ik vind een wat strakker hemd erbij ook nog wel leuk. Echt lelijk vind ik van die wijde, lange boxers.

Wat draag je in bed?
Onderbroek en een wat strakker HEMA t-shirt.

Nee, nooit. Behalve als ik net uit bed kom en snel m'n ochtendjas aantrek.

HEMA, Livera, de Bijenkorf.

Eens per kwartaal.

Niet zo vaak, omdat mijn maat heel duur is. Ik probeer het wel vaker te doen, nu ik heb ontdekt dat je bij de Bijenkorf veel en mooie grotere maten hebt. Ik streef naar een keer per half jaar.

Nee, dat vind ik niet fijn. Ik vind het erg belangrijk dat ondergoed van goede kwaliteit is.

Zodra het gaten of versleten stukken krijgt. En bij bh's wanneer ik niet het gevoel heb dat ze me nog steun geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 0:49

Wat voor soort ondergoed draag je zelf het liefst en wat zou je zelf nooit dragen?
Ik kies vaak voor ondergoed wat lekker zit en er ook nog wel leuk uitziet. Ik kies voor een bh met bijpassende string of hipster. Ik hou niet van boxershorts. Die vind ik niet lekker zitten.

Ik vind de kleur niet belangrijk. Zelf koop ik vaak donderen kleuren en die draag ik dan ook vaak. In de zomer kies ik vaak voor lichtere kleuren.

Ik hou van donderen kleuren en in de zomer kies ik vaak voor lichte kleuren. Ik zou nooit neonkleuren of tijgerprints aantrekken.

Een strakke boxershort.

Wat draag je in bed?
Alleen ondergoed.

Nee.

Hunkemoller, Livera, V&D en de Bijenkorf.

Wisselend. Om de 4 maanden?

Ook om de 4 maanden?

Nee, daar voel ik me niet prettig in.

Als het kapot of verwassen is.

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje zo 30 dec 2012 - 1:48

Lekker zittende onderbroekjes. Tegenwoordig ben ik fan van de sloggi. Goede kwaliteit en zit echt heerlijk. Soms draag ik wel eens andere onderbroekjes, maar vind dat toch minder zitten. Ik zal nooit meer strings dragen of ondergoed waar geen katoen in zit.

Ja, ik zou nooit wit gaan dragen en ook geen huidskleur, vreselijk. Nee ik kijk niet of het bij mijn kleding past die ik draag. Mijn onderboekjes zie je toch niet door kleding heen. Ik kijk wel naar de kleur bh die ik aantrek, vooral in de zomer. Vaak heb ik wel bh's met een leuk motiefje of mooie kleur.

Donkere kleuren hebben de voorkeur. Wit, geel, oranje, groen of huidskleur zal ik niet snel dragen

In een zwarte goedzittende boxer, dus geen slap hangend geval.

Wat draag je in bed?
Mijn onderbroek van dezelfde dag met een pyjama in de winter en in de zomer een topje op een luchtige broekje.

Draag altijd ondergoed. Zou het raar vinden en eng om niks te dragen.

v&d, Hunkemuller, Hema

1x per half jaar

1x per jaar

Nee niet echt. Alleen als ik ongesteld ben, wil ik wel eens wat ouder ondergoed aandoen. Het is wel dan nog ondergoed waarin ik me nog wel kan tonen.

Als het stuk is, zit niet meer lekker of de kleuren vervagen.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  SoGood zo 30 dec 2012 - 2:02

Strings en push up BH's. Wat ik nooit meer draag zijn jarretels in de winter (=koud) en zogenaamd sexy corsetten met baleinen want daar kan je alleen mee staan en verdwijnen vervolgens voor jaren in mijn kast. Mijn vriend vindt het niet eens sexy, die ziet me liever in een hipster met een hempje.

Ik draag vaak zwart/wit omdat het handig is met kleding maar ik heb ook leuke setjes in bijvoorbeeld paars, roze en ik heb ook veel gekleurde strings.

Huidskleur draag ik alleen bij zeer hoge uitzondering onder een wit jurkje of een witte broek, echt lelijk vind ik dat.

Strakke boxershort.

Wat draag je in bed?

Boxershortjes met een hempje of nu een soort legging met een langer topje/truitje of niks.

Altijd wel maar kan me voorstellen dat ik het nog een keer ga doen met 1 jurk waar je echt alles onder ziet.

Mijn vriend neemt vaak wat duurder ondergoed voor me mee, zelf koop ik het bij Hunkemoller ofzo of gewoon bij de H&M.

Ehm, wanneer ik het nodig heb of iets leuks tegen kom.

Wanneer ik het nodig heb of iets leuks tegen kom.

Als ik 's morgens op moet schieten en iets anders niet zo snel kan vinden wel ja.

Ik heb ontzettend veel ondergoed, eens in de zoveel tijd ruim ik dit op en wat ik niet meer draag of wat lelijk is geworden gooi ik weg.

SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Blond zo 30 dec 2012 - 3:46

Ik draag van alles, kant tot gladde stof, strings en hipsters. Ik draag nooit gewone onderbroeken.
Het meeste ondergoed wat ik heb is zwart, en een paar witte en huidskleurige bh's. Ik trek onder een wit tshirt altijd een huidskleurige bh aan, en onder zwart of donkerblauw altijd een donkere bh.
Zwart en ik heb huidskleurig voor de handigheid (want eerlijk is eerlijk, het is lelijk!). Ik draag ook nog wel een donkere gekleurde va Aubade, maar verder geen andere kleuren in de kast.
Een strakke boxer, zwart. Geen wijde modellen met teddyberen oid in ieder geval.
Wat draag je in bed?

Nee
Hunkemoller, De Bijenkorf

Hoe vaak koop je (gemiddeld) een nieuwe slip/boxershort/string en BH?
2 tot 4 keer per jaar een nieuwe BH en slips af en toe bij de Hunkemoller (3 voor 12,50 dingen)

Ja een oude huidskleurige, maar die kan echt niet meer want hij is ook veel te groot eigenlijk

Niet zo snel, vaak gewoon omdat ik het zat ben. Slips als ze niet mooi meer de was uitkomen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Exogenesis zo 30 dec 2012 - 7:58

Het liefst draag ik zwarte strings of kanten hipsters met een bijpassende bh of een bh in ongeveer dezelfde kleur.
Ik zou nooit een boxer dragen. Die pijpjes kruipen altijd op en ik vind ze sexloos. Oh, en witte grote onderbroeken.
Meestal houd ik wel rekening met mijn kleding, maar niet overdreven. Als het maar niet te zien is.
Ik houd het meest van zwart en wit of creme/poeder. Ik draag nooit rood of paars.
Een boxer, liefst strak.
Wat draag je in bed?
Gewoon, m'n ondergoed van die dag en een t-shirt.
Nee, nooit. Dan voel ik me heel ongemakkelijk (wel eens per ongeluk in de haast gebeurd, vraag me niet hoe... Haha!)
Hunkemöller en de Hema.

Hoe vaak koop je (gemiddeld) een nieuwe slip/boxershort/string en BH?
Oemph... Ik denk 3 keer per jaar. Zowel ondergoed als bh.

Ik draag nog een aantal strings van toen ik 15/16 was Embarassed

Niet snel. Pas wanneer er grote draden loszitten, of ze versleten beginnen te raken. Of wanneer ik de kleur of vorm ineens zat ben.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Fortissimo zo 30 dec 2012 - 8:03

Ik draag het liefst hipsters en strings. Wel het liefste mooi ondergoed, passend bij mijn BH.

Nee, niet bij de kleding. Ik kies mijn ondergoed uit op het leuke kleurtje.

Ik vind alles leuk, maar bruin tref je niet zo snel aan in mijn kast.

Strakke boxers

Wat draag je in bed?
T-shirtje/hemdje en ondergoed.

Nee

Hunkemoller

Elke maand wel wat.

Wanneer ik eentje nodig heb.

Nee

Niet snel, maar trek het dan niet meer aan.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Rush zo 30 dec 2012 - 8:47

Wat voor soort ondergoed draag jezelf het liefst en wat zou je zelf nooit dragen? Uhm, ik draag eigenlijk alles wel qua slipjes, maar van die strings die uit 2 touwtjes en een mini driehoekje bestaan, die draag ik niet. Beetje rollade achtig.

Vind je de kleur van het ondergoed belangrijk en kies je die uit bij je kleding die je draagt? Mijn ondergoed matched niet met m`n kleding, dat vind ik niet belangrijk.

Wat voor kleur heeft je voorkeur en welke kleur draag je nooit? Ik heb veel zwart, grijs, roze, paars en sinds kort ook rood, dat vindt m`n vriend leuk, haha.

In wat voor ondergoed zie je een man het liefst? Strakke boxershorts

Wat draag je in bed? Alleen een slip/boxertje

Draag je wel eens geen onderbroek onder kleding? Nee

Waar koop je meestal je ondergoed? Hunkemöller

Hoe vaak koop je (gemiddeld) een nieuwe slip/boxershort/string? Oh regelmatig. Zeker 4x per jaar haal ik een hele rits, ongeveer 5-10 stuks.

Hoe vaak koop je gemiddeld een BH? 3-4x per jaar en van m`n vriend krijg ik ook regelmatig een setje.

Draag je ook wel ondergoed dat eigenlijk al te afgedragen is maar dat gewoon nog zo lekker zit? Nee, ik heb genoeg, dus dan gaat het direct de container in.

Hoe snel gooi jij ondergoed weg? Zodra het stuk is, of er draadjes los hangen, of het gewoon echt niet lekker zit.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  JustMeDaan zo 30 dec 2012 - 8:57

Nav. een ander topic moest ik hier aan denken. Dus maar eens een vragenlijstje:

Als ik vrij ben altijd een string, aan het werk een witte normale onderbroek dit ivm mijn uniform. Ik draag vaak een setje, of in ieder geval een kleur string die bij de bh past.

Ja, ik draag vaak wel een kleur setje die bij mijn kleding past. Waar een kleur inzit die overeenkomt met wat ik erover draag.

Eigenlijk draag ik alle kleuren behalve huidskleur.

Strakke boxer.

Wat draag je in bed?
String en nu een pyjama broek met truitje. Zomer iets van een jurkje ofzo.

Nee nooit, lijkt me niet zo prettig.

Hunkemoller

Veel te vaak eigenlijk, elke maand zowat wel een setje of meer.

Zie vorige vraag.

Ja, maar die vooral als ik zeker weet dat ik nergens heen hoef, of om mee te slapen.

Niet snel, maar ik ben er dan ook wel redelijk zuinig op.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 10:19

Ik draag altijd een (voorgevormde) bh en een string of een soort hipsterstring. "s nachts soms een hipsterbroekje oid.

Mwahh.. Als ik wit aan heb doe ik er geen witte bh onder. Als ik een dun stofje heb dan zorg ik dat ik geen onwijs kanten ding aan heb zodat je al dat relief ziet. Meestal heb ik er toch een hemdje onder dus zie je niks en als je iets ziet zorg ik dat het leuk is :p.

Wat voor kleur heeft je voorkeur en welke kleur draag je nooit? Ik heb vooral zwart en ik draag nooit... paars? Haha.

In wat voor ondergoed zie je een man het liefst? Een goed passende strakke boxershort.

Wat draag je in bed? Een hemdje en een any kind of slipje. Soms geen hemdje, soms nog een pyjamabroek er bij als het koud is.

Draag je wel eens geen onderbroek onder kleding? Nee.

Waar koop je meestal je ondergoed? Hunkemoller.

Hoe vaak koop je (gemiddeld) een nieuwe slip/boxershort/string? regelmatig. 1x per twee maanden ofzo?

Hoe vaak koop je gemiddeld een BH? Net zo vaak.

Draag je ook wel ondergoed dat eigenlijk al te afgedragen is maar dat gewoon nog zo lekker zit? Ja haha, heb een zwarte bh die heel lekker zit maar eigenlijk teveel gerekt is.

Hoe snel gooi jij ondergoed weg? Als het echt niet meer goed is, gaten oid.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: