Ondergoed
+10
Jerry
Arwyn
Kaboutertje
Rush
Highway
Jeanette
Nathalie
Blond
Esperanza
Verona
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ondergoed
Waar kopen jullie het? En is het goed? En dan gaat het me echt om de onderbroekjes/hipsters/boxers. Voor BH's heb ik een aardig adresje.
Gast- Gast
Re: Ondergoed
Bh's: Hunkemöller, Livera, V&D
Hipsters/boxers: Sloggi (sensation), Hunkemöller, Livera, V&D, H&M
Ik ben over de hipsters/boxers van Sloggi het meest tevreden.
Hipsters/boxers: Sloggi (sensation), Hunkemöller, Livera, V&D, H&M
Ik ben over de hipsters/boxers van Sloggi het meest tevreden.
Gast- Gast
Ik koop altijd de hipsters van de Hunkemoller, zijn er in het wit en zwart met kant en dan 3 voor 15 ofzo. Die dingen zitten heerlijk!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Ik koop ze nog wel eens bij de zeeman, zijn heel goedkoop, kwalitatief misschien iets minder, maar alsnog doe je er wel een poosje mee.
Verder bij de pieces, hunkemoller en hema.
Verder bij de pieces, hunkemoller en hema.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Verona schreef:Ik koop altijd de hipsters van de Hunkemoller, zijn er in het wit en zwart met kant en dan 3 voor 15 ofzo. Die dingen zitten heerlijk!
Ik ook, drie stuks voor 12,50
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb altijd de zwarte hipsters van de H&M.
Zitten per 3 en kosten €9,95 of €12,95. Ligt eraan of je katoenen of zo'n glad stofje. Je hebt ze ook nog met een kantje maar die heb ik nooit. Zie je onder kleding.
Zitten per 3 en kosten €9,95 of €12,95. Ligt eraan of je katoenen of zo'n glad stofje. Je hebt ze ook nog met een kantje maar die heb ik nooit. Zie je onder kleding.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Bij de New Yorker. Die zitten het lekkerst en blijven kwalitatief het beste.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
bjorn borg of sapph
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Pieces boxers, of die van de Action!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pippa schreef:Bij de Primark, die zitten het fijnst. Zijn 2 euro per stuk!
Eerlijk? Ik vind dat echt rottig ondergoed, wat zo snel kapot ging. Misschien heb ik wel verkeerde hipsters gepakt hoor :p
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Primark, H&M en Hunkemoller voornamelijk
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hier ook H&M, Primark en Hunkemöller.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
_Chance schreef:Pippa schreef:Bij de Primark, die zitten het fijnst. Zijn 2 euro per stuk!
Eerlijk? Ik vind dat echt rottig ondergoed, wat zo snel kapot ging. Misschien heb ik wel verkeerde hipsters gepakt hoor :p
Ik heb er alleen de strings van, dus wellicht zijn de hipsters wel klote
Gast- Gast
strings van de Hema, maar dan niet die 3 in 'n pakje, maar die 3 voor 10 euro. Alleen die worden snel lelijk van 't wassen (is de 'felle' kleur er meteen vanaf...)
Boxers heb ik van de Pieces, maar niet die met 'n brede elastieken band, vanwege uitpuilend vet, maar die 3 in één setje.
Boxers heb ik van de Pieces, maar niet die met 'n brede elastieken band, vanwege uitpuilend vet, maar die 3 in één setje.
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Boxers van Bjorn Borg. Ik heb sommige nu al 4 jaar, en zien er nog steeds goed uit.
Gewone slips van esprit.
Gewone slips van esprit.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Zie hier vrij vaak Hunkemoller voorbij komen en daar koop ik ook mijn ondergoed. En dan ook van de acties van zoveel voor een bepaalde prijs, maar de laatste tijd valt me de kwaliteit heel erg tegen. De gaten vallen er gewoon in, zonder dat ik er iets speciaals mee heb gedaan.
Momenteel heb ik nog maar drie goede onderbroekjes, toevallig wel allemaal Hunkemollertjes, maar het moet dus even aangevuld worden. Want zo charmant staat het niet, gaten in onderbroeken.
Momenteel heb ik nog maar drie goede onderbroekjes, toevallig wel allemaal Hunkemollertjes, maar het moet dus even aangevuld worden. Want zo charmant staat het niet, gaten in onderbroeken.
Gast- Gast
Bh's koop ik bij V&D of New Yorker, blijven mooi zitten ook goed qua maat...
Strings koop ik vaak bij de wibra van die kante dingen, kosten daar geen drol en de hipsters van kant heb ik pas bij Ter Stal gekocht...
Maar vaak koop ik het liever als set; ipv overal te combineren..
Vroeger, voor mijn zwangerschap kocht ik het bij H&M, maar nu met een grote cupmaat kan ik daar niet slagen...en de strings die ik daar nog van heb blijven ook ondanks dat het op 60 word gewassen erg mooi!
Strings koop ik vaak bij de wibra van die kante dingen, kosten daar geen drol en de hipsters van kant heb ik pas bij Ter Stal gekocht...
Maar vaak koop ik het liever als set; ipv overal te combineren..
Vroeger, voor mijn zwangerschap kocht ik het bij H&M, maar nu met een grote cupmaat kan ik daar niet slagen...en de strings die ik daar nog van heb blijven ook ondanks dat het op 60 word gewassen erg mooi!
Gast- Gast
Ik heb het liefst dat naadloze ondergoed van de Hema, dat voel je echt niet zitten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik koop de strings altijd bij de Hema. Eerst had ik altijd dat pakje met die drie verschillende kleurtjes maar sinds een half jaar de gewone zwarte in een pakje van 3. De kleurtjes vielen mij toen steeds tegen dus toen maar gewoon zwart Ze zijn betaalbaar en zitten lekker. En ze zijn regelmatig in de aanbieding!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik ben wel fan van het naadloze ondergoed van de HEMA, het zit erg lekker. Alleen vind ik het met name in de zomer extra warm, denk omdat het synthetisch is. Verder vind ik de boxers van de Action ook wel fijn, heb er pas een paar gekocht om te proberen en ben tot nu toe heel tevreden.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hunkemollertjes trek ik altijd stuk binnen no time..
Rush- Lady Post-a-lot
Waar koop jij die van Pieces..Jerry schreef:strings van de Hema, maar dan niet die 3 in 'n pakje, maar die 3 voor 10 euro. Alleen die worden snel lelijk van 't wassen (is de 'felle' kleur er meteen vanaf...)
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Waar koop jij die van Pieces..Jerry schreef:strings van de Hema, maar dan niet die 3 in 'n pakje, maar die 3 voor 10 euro. Alleen die worden snel lelijk van 't wassen (is de 'felle' kleur er meteen vanaf...)
Ik heb ze een keer bij de Pieces (joh) gehaald, maar daar zijn ze volgens mij niet altijd... En volgens mij ook een keer bij de Jambelle...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Hmm, ik heb ze nog helemaal nooit gezien, alleen die boxers met band, die ik dus draag, maar daar krijg je extra vetjes van idd. Toch maar eens op zoek!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Corrigerend ondergoed.
» Ondergoed
» ondergoed of rompers?
» Corrigerend ondergoed
» figuurcorrigerend ondergoed?
» Ondergoed