Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Collega's op Facebook/twitter?

+25
La Senza
Fjell
Snoes
Zininzon
marjoleinnn
mzcharlotte
Liz
May
Japie
Vanilla Queen
nina
Sea of Trees
Jeanette
Caresses
Arwyn
Ilovethe90s
Lady4
Silke
Manderijn
Roxi3
Taeda
Lenthe
Rovine
xxjojootjexx
GreenGrass
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Heb jij collega's op Social media?

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Lijn111080%Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Lijn1110 80% 
[ 76 ]
Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Lijn111020%Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Lijn1110 20% 
[ 19 ]
 
Totaal aantal stemmen : 95
 
 

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Gast za 13 apr 2013 - 5:50

Ik heb 2 collega's op Facebook. Deze collega's spreek ik ook buiten m'n werk om.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Gast za 13 apr 2013 - 6:41

GreenGrass schreef:Ik vind niet dat mijn collega's foto's hoeven te zien van bijvoorbeeld feestjes waar ik geweest ben en exact hoeven te weten wat ik in het weekend doe. Dat mijn vrienden dat weten is prima, maar mijn collega's vertel ik lang niet alles. Door ze niet op Facebook te hebben kan ik nog wel selectief zijn in wat ze van mij weten!

Ik doe waarschijnlijk niet zulke spannende dingen smile want mij maakt het niet zoveel uit. Daarbij heb ik mijn moeder, vader en familie ook op facebook, dus als ik tot 4 uur 's nachts zo dronken als een tor in de kroeg heb gehangen zet ik dat sowieso niet uitgebreid op facebook Laughing En eigenlijk maakt het me ook niet zoveel uit als ze dat wél weten, als ik maar niet daarna op mijn werk kom met een alcoholwalm, maar dan word ik toch direct weer naar huis gestuurd smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Japie za 13 apr 2013 - 6:57

Ik heb bijna al mijn collega's op facebook. Er zijn er een paar die ik in een beperkte groep wil doen, omdat die alles in de gaten houden. Weet iemand hoe je die aanmaakt?
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  May za 13 apr 2013 - 7:55

Ik heb de meeste collega's wel op facebook. Maar met het grootste deel ben ik ook wel vriendinnen geworden naast dat we collega's zijn smile
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Liz za 13 apr 2013 - 10:58

Ik heb al mijn collega's van onze groep op Facebook. We zijn een hecht team en allemaal nog jong. We gaan ook regelmatig samen stappen of andere leuke dingen doen. Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht dat ik ze niet op fb zou willen hebben.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  mzcharlotte za 13 apr 2013 - 19:41

Ik heb ook een aantal collega's op Facebook, maar ben sowieso wel voorzichtig met wat ik op Facebook plaats wat betreft foto's en statussen. Persoonlijke dingen bespreek ik met mijn dierbaarste vrienden en zet ik absoluut niet online. En misschien schiet er een keer een maffe foto doorheen, nou ja, ik ben ook maar mens!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Gast za 13 apr 2013 - 19:46

Ik heb nee geklikt. Werk met bijna alleen maar mannen en sommigen waren gewoon irritant. Daarbij scheen alles besproken te worden wat ik op fb deed dus dacht ik laat maar en heb al mijn collega's eraf gegooid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  marjoleinnn zo 14 apr 2013 - 0:54

Ik heb een paar collega's op facebook, ze hebben mij toegevoegd toen ik net facebook had, maar ik doe er eigenlijk vrijwel niks mee.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 5:00

Ik heb er een aantal collega's op.
Maar ik zet niks op FB wat zij niet mogen weten.
Overigens voeg ik niet alle collega's toe, er zijn er nog een stuk of 10 denk ik die ik niet als vriend heb, die hoef ik ook niet perse op mijn FB.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Zininzon zo 14 apr 2013 - 7:47

Ik heb wel veel collega's op Facebook, maar moet zeggen dat ik ze niet allemaal accepteer. Er zijn collega's op andere locaties die ik zelfs tijdens de kerstborrel niet spreek, die hoeven dan ook niet alle ins en outs over mijn leven te weten.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Snoes ma 15 apr 2013 - 8:12

Ik heb mijn collega's ook op facebook, we kunnen het allemaal prima vinden met elkaar.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Fjell ma 15 apr 2013 - 8:21

Ik werk in een vrij klein team en toen ik begon met mijn baan was iedereen al met elkaar bevriend op facebook. Ik heb daar wel even mee gewacht totdat ik iedereen een beetje kende. Ben nu ook vrienden met alle collega's. Vind het alleen maar gezellig! smile
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  La Senza ma 15 apr 2013 - 9:16

Ik heb mijn vriendinnencollega's op Facebook, de rest niet. De collega's die ook vriendinnen zijn die zie ik natuurlijk ook in mijn vrije tijd en vind het alleen maar leuk dat ik zo'n goede band heb met mijn collega's.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Blond di 16 apr 2013 - 3:19

Ik heb mijn baas wel op Facebook, mijn stagiair niet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  M-G do 18 apr 2013 - 12:04

Ja ik heb collega's op mijn Facebook. Ten eerste omdat er niets boeiends op te zien valt want ik doe er eigenlijk niets mee en ten tweede omdat een aantal collega's goede vrienden zijn geworden.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Roodkapje do 18 apr 2013 - 16:04

Ik heb alle leuke collega's van de afdeling met Facebook op FB. Ook mijn leidinggevende en de leidinggevende daarvan heb ik op FB. Ik zie niet in waarom ik ze zou moeten weren. We hebben ook een besloten FB groep waar we ook nog eens werknieuwtjes delen in onze vrije tijd en dat soort dingen smile
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Gast do 18 apr 2013 - 19:50

Ik whats app trouwens met mijn leidinggevende in mijn vrije tijd soms... smile
Omdat we soms naar dezelfde programma's kijken, of gewoon voor de lol. Kan prima toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Sea of Trees do 18 apr 2013 - 19:55

Ja ik heb ook collega's op facebook. Cliënten en dergelijke niet.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Caramba ma 22 apr 2013 - 22:18

Collega's heb ik ook op facebook. Hebbben een klein hecht ploegje. Ik deel geen geheimen en plaats nooit iets over mijn werk, ja de nacht in. Dat is het enige wat ik over mijn werk plaats.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Ilovethe90s ma 10 jun 2013 - 18:30

Ik had mijn leidinggevende ook op facebook maar voelde me hier al een tijdje niet prettig bij. Het werd soms ter controle gebruikt, ze stond daarom in een beperkte groep. Gisteren heeft ze privefoto's van mij aan mijn bazin laten zien terwijl ik ook gewoon aan het werk was. Zij zaten beneden, ik boven. Mijn bazin komt naar me toe en begint over privefoto's die ik erop had gezet, mijn leidinggevende had ze net aan haar laten zien. Even getwijfeld maar ik heb net mijn leidinggevende verwijderd, was er klaar mee.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Collega's op Facebook/twitter? - Pagina 2 Empty Re: Collega's op Facebook/twitter?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum