Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

+56
Lejow
sanne-84
bonita87
Miss G
Sneeuwvlok
aniet
Inge
Flip Fluitketel
Tsjip
flower
Sjors
smooch
Honey*Bee
banjer49
blondie29
Rovine
xDebbiex
Rouxxxe
Gigi_
Arwyn
boekenwurm83
lente
Beachgirl
Phileine
loura
Bruintje Beer
rapa nui
Silver
Mon Amour
Lady4
Fearie
SparklingEyes
Mermaid
Kathi
IndianRose
blondje1313
tess05
Schaapke
Shadowfax
Ugly Betty
VeryCherry
Dennenappel
Caro
Jeanette
Monte
Pussycat
Roxi3
Imperfect
Fayebella
Mamsie
*Lookie*
Effie_O
Shisha
Tania
Lies
Snoes
60 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  Rovine vr 4 feb 2011 - 8:24

19 graden als we thuis zijn. Onlangs kon ik het niet warm krijgen, dus toen zei mijn vriend "het is zondag, doe eens luxe", dus zette ik hem op 19,5. Very Happy Warmer dan 19 vind ik ook eigenlijk niet fijn. We hebben dekentjes op de bank liggen en als ik niet op de bank zit ben ik meestal in beweging en heb ik het niet zo koud.

's nachts staat hij op 17, maar onze nachten duren niet zo lang omdat mijn vriend heel laat gaat slapen en ik vroeg opsta. We hebben kouder geprobeerd, maar dan wil ik 's ochtends weer linea recta terug mijn bed in omdat ik het zo koud heb. Warmer vind ik dan ook weer niet fijn, kom vanuit een koude slaapkamer en ben altijd in beweging dan, aankleden, boterhammen smeren enzo.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  bonita87 vr 4 feb 2011 - 8:25

Meestal 20, maar als we bijv van buiten komen en het erg koud is zet ik hem meestal tot max 21
bonita87
bonita87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 25
Punten : 27
Registratiedatum : 12-12-10

http://www.creajasmijn.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  rapa nui vr 4 feb 2011 - 8:34

bonita87 schreef:Meestal 20, maar als we bijv van buiten komen en het erg koud is zet ik hem meestal tot max 21

Ik vind juist dat als ik van buiten kom en het daar koud is dat ik het binnen dan zo wie zo lekker warm vind. Ook al staat de thermostaat dan op 16,5 graad en moet ik die dan nog hoger draaien.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:47

'S nachts en als we weg zijn staat hij op 18 graden en als we thuis zijn overdag op 20 en in de avond op 21 meestal. in de zomer natuurlijk niet nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  sanne-84 zo 6 feb 2011 - 2:32

wij hebben een tijdschakelaar op de thermmonstaat, erg handig omdat mn vriend regelmatig vergat de verwarming lager te zetten als hij naar bed ging.
'snachts staat ie op 18 graden, en van 6 tot 8 'smorgens op 20 (zodat de badkamer een beetje warm is) dan gaat ie weer naar 18 graden en om16uur wordt het hier weer lekker 20 graden. alleen op zondag is het overdag ook 20 graden
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  Lejow zo 6 feb 2011 - 7:35

Wij hadden ook een tijdschakelaar er op, maar vonden dat uiteindelijk zo nutteloos..
Overdag staat hij nu op 13 graden, gewoon echt helemaal uit dus. Meestal komt het niet onder de 15 / 17 graden. En als we thuis zijn gaat hij op 19. Dat is warm zat, want we hebben vloerverwarming.
Om half 10 gaat hij automatisch uit, zo kunnen we hem ook niet vergeten. En als we niet thuis zijn, staat hij dus ook gewoon niet aan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 7:40

`s Nachts staat ie hier op 16 graden en meestal springt ie (als het echt koud is...) wel een keer of 2 aan.
Overdag als we thuis zijn staat ie op 19gr en dan verwarmt ie door tot 20/21 graden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  Roza zo 6 feb 2011 - 10:26

Wanneer we slapen of weg zijn staat ie op 15 á 16 graden. Zijn we thuis dan staat hij op 19 graden. Bij hoge uitzondering op 20 graden.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 10:31

Meestal rond de 20,5 graden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  PapillonRose zo 6 feb 2011 - 10:38

Hier staat 'ie overdag meestal op 20. Soms kan het dan nog best koud zijn in huis, vooral als het buiten extreem koud is eigenlijk. Dan zet ik hem op 21 / max. 22 en dan is het lekker. Maar meestal op 20 dus.

's Nachts gaat hij op 17,5 want kouder is hier in huis echt niet fijn. Ik zit ook vrij ongunstig met mijn huis moet ik zeggen. Boven me woont wel iemand maar daar heb ik geen warmte van omdat warmte naar boven trekt. Onder me zitten de bergingen, koud dus. Aan de ene kant naast me wonen officieël wel mensen maar die zijn er nooit, dus ook geen warmte van. Aan de andere kant naast me is de straat, want ik woon op de hoek.. In de winter moet je hier dus goed stoken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  JD zo 6 feb 2011 - 14:39

ik heb m heel weinig aan, zit ook vaak gewoon onder een fleecedekentje. maar als ik m aanheb dan is het rond de 19,5 graden. meestal wordt het bij deze temperatuur al warm genoeg in huis. 's nachts staat ie op 16,5 of 17 graden. Boven heb ik sowieso alle kachels uitgedraaid. we hebben 2 slaapkamers die we niet gebruiken (staan alleen kasten in) dus vind ht onzin dat die verwarmd worden, onze slaapkamer vind ik t ook niet lekker als die erg warm is, dus boven is alles dicht....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  Caroow zo 6 feb 2011 - 23:33

Als het buiten niet heel koud is, zoals nu, staat de verwarming niet aan. Het is hier wel 20 graden. Overdag zet ik hem aan als hij onder de 19 komt, en als we 's avonds thuis zijn zetten we hem meestal op 21.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  loura zo 6 feb 2011 - 23:43

Ik heb een gaskachel dus ik heb geen idee hoe warm het is.. Het kan heel warm zijn iig maar ik zet hem meestal op medium stand en als ik weg ben staat hij helamaal niet aan.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 23:57

's nachts en als we zijn werken staat ie op 15 graden.
Als we thuis zijn staat ie tussen de 19 en 21 graden. Vanaf de tijd dat het zonnetje weer gaat schijnen, hoeven wij de verwarming eigenlijk niet meer aan te zetten. We hebben het balkon + groot raam in de huiskamer en onze slaapkamer op het zuiden. De zon verwarmt dus gratis, en dat is midden zomer echt niet prettig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent? - Pagina 4 Empty Re: Hoe hoog staat jouw verwarming als je thuis bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum