Dagcafé 2013
+51
SoGood
Rose
Eris
SarahKey
Lejow
Blueschick
Suus
Pitufo
sawasdee
Evalynn
Ibbeltje
Ella
Mees
Kaninchen
Middleme
Arwyn
Exogenesis
VeryCherry
Peanut
Burn
Fortissimo
ExpressoB
Sanne
Bazinga
Anousch91
Cimic
Pommes
Tiana
silly-one
Mermaid
_Lacey_
Nyx
Zonneschijn
Marie
Kreeftje
FruttiTutti
Catwoman79
Sarah1985
Caroow
May
Green_Pepper
Sea of Trees
Vino
Japie
Kexter
Saga
Pompoen
Bimbam
Elliot
Reva
Rush
55 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2013
Thanks! Ik heb een driewieler van luiers gemaakt!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hmmm, ik denk dat ik zo maar even ga. Da's echt een nadeel hoor, dat Starbucks op 5 minuten fietsen zit. Ze schrijven hier uit zichzelf al mijn naam op de beker, die hoef ik niet te zeggen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Bummer .. Ik kwam net een perenijsje tegen in de vriezer, nog van vorig jaar.
Zit er helemaal geen smaak meer aan
Zit er helemaal geen smaak meer aan
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Oh, da's een afknapper zeg
Nou inderdaad, want ik ben gek op perenijsjes!
Ik denk dat ik daarom ook maar op de scooter naar mijn moeder ga straks, in plaats van met de fiets.
Kan ik op de terugweg ijsjes halen en heel snel naar huis rijden om ze in de vriezer te gooien
(het is 20 minuten fietsen van het dorp naar huis)
Ik denk dat ik daarom ook maar op de scooter naar mijn moeder ga straks, in plaats van met de fiets.
Kan ik op de terugweg ijsjes halen en heel snel naar huis rijden om ze in de vriezer te gooien
(het is 20 minuten fietsen van het dorp naar huis)
Saga- Prater
Oeh lekker
Wij gaan vanavond barbecueën bij mijn ouders, 20 minuutjes in de spits. Ik hoop dat mijn kwarktaart het overleefd.
Wij gaan vanavond barbecueën bij mijn ouders, 20 minuutjes in de spits. Ik hoop dat mijn kwarktaart het overleefd.
Ik wil al jaren bbq'en, maar niemand nodigt mij uit.
Op het balkon bbq'en gaat niet i.v.m. brandgevaar en mijn vader zal er nooit aan denken om mij ook eens te bellen. Ik kom er altijd over toe. Wat zoveel betekent dat ze al uren bezig zijn en dan mag ik het restje wat zij niet op eten opeten. Hoe oneerlijk.
Ik heb vorige week een Raketijsje gekocht. Hoe vreemd, vroeger moesten ijsjes heel dik en vol chocolade zitten, tegenwoordig maak je me het gelukkigste met een waterijsje.
Op het balkon bbq'en gaat niet i.v.m. brandgevaar en mijn vader zal er nooit aan denken om mij ook eens te bellen. Ik kom er altijd over toe. Wat zoveel betekent dat ze al uren bezig zijn en dan mag ik het restje wat zij niet op eten opeten. Hoe oneerlijk.
Ik heb vorige week een Raketijsje gekocht. Hoe vreemd, vroeger moesten ijsjes heel dik en vol chocolade zitten, tegenwoordig maak je me het gelukkigste met een waterijsje.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
En zo'n barbecue van Barbecook, die branden/roken niet Hebben wij ook voor op het balkon.
Ja, zoiets is nog een optie. Misschien wel een leuk idee voor mijn verjaardag, om dan te bbq'en. Alleen moet dan iedereen wel binnen gaan zitten eten, anders past het niet.
Nyx- Kletskop
Koeltas!VeryCherry schreef:Oeh lekker
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Koeltas!VeryCherry schreef:Oeh lekker
Da's een goeie! Dankje
Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend? Ik ga vanavond BBQ`en. Morgen / zondag denk ergens naar strandje of de plassen om van het heerlijke weer te genieten. Morgen avond bowlingbaan gereserveerd voor een uurtje.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Morgen wordt het hier niet zo heel lekker weer als ik ze allemaal mag geloven.
Ik ga vrij weinig doen. Zoals gewoonlijk.
Ik ga vrij weinig doen. Zoals gewoonlijk.
Nyx- Kletskop
Vanavond barbecueën bij mijn ouders en morgen en zaterdag zitten wij in Antwerpen met mijn broertje en schoonzusje
Ik heb mijn kleine neefje net gezien!! Wat een schatje en zo klein!
Rush- Lady Post-a-lot
Ah Rush; zo leuk voor je! Van harte gefeliciteerd! En knap dat je dat kado zelf maakt zeg...
Over BBQ'en gesproken; ik ken ook niemand die dat doet haha, dus helaas voor mij ook geen BBQ... Ik ga vanavond drankjes doen in de stad voor een verjaardag van een vriendin van mijn nichtje. Ze vroeg me vorige keer toen ik uit was. Ik moest en zou ook komen op haar verjaardag. Ze noemt me nu ook 'nicht' haha. Nou ja, wel leuk!
Verder niet veel plannen...
Over BBQ'en gesproken; ik ken ook niemand die dat doet haha, dus helaas voor mij ook geen BBQ... Ik ga vanavond drankjes doen in de stad voor een verjaardag van een vriendin van mijn nichtje. Ze vroeg me vorige keer toen ik uit was. Ik moest en zou ook komen op haar verjaardag. Ze noemt me nu ook 'nicht' haha. Nou ja, wel leuk!
Verder niet veel plannen...
Gast- Gast
Wij gaan morgen barbecueën, ik heb er nu al zin in
Vandaag hebben we frietjes gegeten omdat ik de helft van de boodschappen was vergeten voor de kip die ik op de planning had staan
Vandaag hebben we frietjes gegeten omdat ik de helft van de boodschappen was vergeten voor de kip die ik op de planning had staan
Saga- Prater
Oh ja en dankzij het berichtje van Saga heb ik bedacht dat ik morgen ijsjes ga kopen
Gast- Gast
Ik ben ze vanmiddag gewoon vergeten
Saga- Prater
Ik heb nog Magnum 2nd kiss-mini's in de vriezer liggen, daar neem ik er zo eentje van. Gisteren had ik lekker schepijs van de Talamini, Bastognekoek-ijs en ijs met kersen en chocola
En ik heb net pas m'n avondeten op, de allerlekkerste zelfgemaakte broodje bal a la R. M'n vriend maalt echt de lekkerste gehaktballen
En ik heb net pas m'n avondeten op, de allerlekkerste zelfgemaakte broodje bal a la R. M'n vriend maalt echt de lekkerste gehaktballen
Gast- Gast
Oooooh eigenlijk wil ik nu een ijsje haha! Misschien kan ik zo met mijn nichtje bij de ijssalon afspreken in plaats van op het terras
Even snel om gaan kleden, moet zo weg en zit in mijn pyjama haha!
En Saga; das ook mooi verrot. Morgen?
Even snel om gaan kleden, moet zo weg en zit in mijn pyjama haha!
En Saga; das ook mooi verrot. Morgen?
Gast- Gast
Zus lekker ijs gaan halen! Ik wil ook wel, maar de ijssalon hier gaat zo dicht, dat ga ik niet halen!
Beetje crappy foto, maar dit is het resultaat van mijn kraamcadeau!
Beetje crappy foto, maar dit is het resultaat van mijn kraamcadeau!
Rush- Lady Post-a-lot
Morgen inderdaad, Zus
Wat gaaf, Rush!!
Wat gaaf, Rush!!
Saga- Prater