Dagcafé 2013
+51
SoGood
Rose
Eris
SarahKey
Lejow
Blueschick
Suus
Pitufo
sawasdee
Evalynn
Ibbeltje
Ella
Mees
Kaninchen
Middleme
Arwyn
Exogenesis
VeryCherry
Peanut
Burn
Fortissimo
ExpressoB
Sanne
Bazinga
Anousch91
Cimic
Pommes
Tiana
silly-one
Mermaid
_Lacey_
Nyx
Zonneschijn
Marie
Kreeftje
FruttiTutti
Catwoman79
Sarah1985
Caroow
May
Green_Pepper
Sea of Trees
Vino
Japie
Kexter
Saga
Pompoen
Bimbam
Elliot
Reva
Rush
55 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2013
Hey meiden,
wij zijn net bij de avondvierdaagse wezen kijken. Mijn broertje liep ook mee als meester
wij zijn net bij de avondvierdaagse wezen kijken. Mijn broertje liep ook mee als meester
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Haha grappig . Heeft hij ook een medaille gekregen? Mijn nichtje heeft hem ook gelopen dit jaar .
Gast- Gast
Zus, dat heb ik een paar weken geleden ook gedaan. Hij had toen ook door dat het 'mis' was. Nu had ik bedacht dat dat dan maar het afscheid moet zijn. Daar reageert hij alleen maar kribbig op. Misschien dat ik alsnog een helder moment krijg en het afzeg zondag. Het heeft verder geen meerwaarde.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nee, volgens mij niet. Hij heeft ook alleen vanavond meegelopen. Is verplicht vanuit school, als leerkracht moet je minimaal 1 avond meelopen. Maar we hadden wel een zak snoepjes voor hem meegenomen, whahaha.
Haha VC te grappig . Ik vond het altijd wel gezellig vroeger.
Nyx; het heeft geen meerwaarde? Waarom praat je altijd mee naar waar de wind je waait? Vanmorgen riep je nog dat DE liefde langs zou komen... Wat wil je nu eigenlijk zelf? Durf daar eens voor uit te komen. Dat mag best namelijk.
Nyx; het heeft geen meerwaarde? Waarom praat je altijd mee naar waar de wind je waait? Vanmorgen riep je nog dat DE liefde langs zou komen... Wat wil je nu eigenlijk zelf? Durf daar eens voor uit te komen. Dat mag best namelijk.
Gast- Gast
Wat ik wil? Dat hij vier jaar geleden niet opeens veranderde van scharrel naar beste vriend. Dat hij nu eindelijk eens bij haar weg durft te lopen, omdat de relatie nooit goed in elkaar heeft gestoken. Dat hij mij niet continu de liefde moet verklaren en zeggen dat hij alleen weg zou gaan als ik zeg dat ik dat van hem verlang, want hij weet toch ook dat ik dat nooit ga zeggen? Dus ik ga nu zeggen wat ik eigenlijk niet wil en dat is dat dit het einde is. Maar 'wij' hebben geen meerwaarde, want er is geen 'wij'. Hij is met haar, dat is zijn 'ons' en ik ben gewoon erbij.
Nyx- Kletskop
Ik ook, volgend jaar wil ik echt weer meelopen met N, dit jaar was het helaas te kort dag.
Nyx schreef:Wat ik wil? Dat hij vier jaar geleden niet opeens veranderde van scharrel naar beste vriend. Dat hij nu eindelijk eens bij haar weg durft te lopen, omdat de relatie nooit goed in elkaar heeft gestoken. Dat hij mij niet continu de liefde moet verklaren en zeggen dat hij alleen weg zou gaan als ik zeg dat ik dat van hem verlang, want hij weet toch ook dat ik dat nooit ga zeggen? Dus ik ga nu zeggen wat ik eigenlijk niet wil en dat is dat dit het einde is. Maar 'wij' hebben geen meerwaarde, want er is geen 'wij'. Hij is met haar, dat is zijn 'ons' en ik ben gewoon erbij.
Maar dat zijn allemaal keuzes die je zelf niet in de hand hebt, of hij bij zijn vriendin blijf of niet en hoe slecht zijn relatie wel niet is. Daar heb je geen zeggenschap in. Waar je wel wat over te zeggen hebt is dat hij weg moet gaan, je met rust moet laten, hij een duidelijke keuze moet maken. Je legt nu alle verantwoordelijkheid bij hem neer 'hij weet toch dat ik dat nooit ga zeggen'. Waarom zo zwak? Ga eens op je strepen staan en laat niet zo met je sollen. Hoe moeilijk dat ook is hoor, trust me, ik zit er midden in maar echt, laat toch niet zo over je heen lopen. Dat zou meerwaarde moeten hebben in jouw leven; 'IK'. Je wilt niet dat dit het einde is? Wil je zo nog jaren door gaan? Wat heeft het je opgebracht? Het zou juist mooi zijn als dit het einde is. Natuurlijk niet het einde wat je gehoopt had maar wel een einde en dus ook een nieuw begin.
Gast- Gast
Zus, met betrekking tot zijn geluk ben ik zwak. Zo weet ik wat ik vandaag wil (hem), maar is het nog maar de vraag of dat ook is wat ik morgen wil. Ik weet dat zijn relatie slecht is, maar durf hem niet te zeggen dat hij moet weggaan. Ik zeg hem zelfs letterlijk dat hij moet blijven. Want als hij bij haar weggaat, en ik blijk hem toch niet te willen, dan heeft hij niets meer. En hoe dom ook, want dat moet me helemaal niets kunnen schelen, is dat wel iets wat mijn keuze beïnvloed.
Ik vind het erg dat ik er ook een vriendschap mee stop. Want het komt over alsof ik degene ben die hem het bed in verleid, of hij mij, maar meestal drinken we gewoon koffie. Het is voorgekomen, maar dat zijn meer foutjes geweest. Al had ik meer spijt, dan hij had. Ik zal zijn mening missen. Maar ik moet wel los van hem komen.
Ik weet trouwens dat de uitkomst die ik weleens droom niet aan de orde is, nooit geweest. Maar hem kwijtraken als vriend vind ik wel erg. Wie moet ik dan lastigvallen als ik weer iets onmogelijks heb uitgevreten?
Ik vind het erg dat ik er ook een vriendschap mee stop. Want het komt over alsof ik degene ben die hem het bed in verleid, of hij mij, maar meestal drinken we gewoon koffie. Het is voorgekomen, maar dat zijn meer foutjes geweest. Al had ik meer spijt, dan hij had. Ik zal zijn mening missen. Maar ik moet wel los van hem komen.
Ik weet trouwens dat de uitkomst die ik weleens droom niet aan de orde is, nooit geweest. Maar hem kwijtraken als vriend vind ik wel erg. Wie moet ik dan lastigvallen als ik weer iets onmogelijks heb uitgevreten?
Nyx- Kletskop
Maar Nyx, met zo iemand kun je toch niet normaal vrienden zijn? Je maakt het allemaal zo veel dramatischer dan het is. Dat is echt iets dat je zelf doet.
Gast- Gast
Ja, ik weet het wel. Maar gevoel hè.
Nyx- Kletskop
Ik heb een neefje!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Gefeliciteerd Rush!
Is alles goed gegaan?
Is alles goed gegaan?
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Jaaaa hij is helemaal perfect en doet het geweldig. Ik ga mn cadeau in elkaar zetten en dan straks er heen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Woehoe Rush! Gefeliciteerd!
Nyx: Als je loslaat wat je verdriet doet heb je 2 handen vrij om het geluk te grijpen. Jij verdient beter, hij is niet eerlijk. Dat het niet makkelijk is, dat begrijp ik maar al te goed. Maar hier onnodig lang in blijven hangen is pijnlijker en lost uiteindelijk niets op. Heb vertrouwen in jezelf.
Nyx: Als je loslaat wat je verdriet doet heb je 2 handen vrij om het geluk te grijpen. Jij verdient beter, hij is niet eerlijk. Dat het niet makkelijk is, dat begrijp ik maar al te goed. Maar hier onnodig lang in blijven hangen is pijnlijker en lost uiteindelijk niets op. Heb vertrouwen in jezelf.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Rush, gefeliciteerd met je kleine neefje!
Sogood, wat een mooie tekst. Je hebt ook gelijk.
Sogood, wat een mooie tekst. Je hebt ook gelijk.
Nyx- Kletskop
Nou, dan is deze tekst ook voor jou.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat is inderdaad ook een zeer mooie tekst. Ik hou ervan. Met dat laatste voel ik me net Gerard Joling.
Nyx- Kletskop
Oh Rush, ik vind het echt super voor je
Aah wat leuk, gefeliciteerd tante Rush!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
gefeliciteerd Rush met je neefje. Wat ga je dan in elkaar zetten?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zo, de kwarktaart staat in de koelkast
Nu komt het volgende dilemma; zal ik even naar Starbucks gaan om een Mocha Frappucino te halen of niet?
Ben dinsdag ook al geweest, vandaar
Nu komt het volgende dilemma; zal ik even naar Starbucks gaan om een Mocha Frappucino te halen of niet?
Als je dat lekker vind zou ik niet twijfelen maar gaan. Ik vind het jammer dat hier geen Subway zit, want ik heb al weken zin in een broodje door GTST.
Nyx- Kletskop
Gefeliciteerd tante Rush met je neefje!!
VC, gewoon gaan is heerlijk weer!
VC, gewoon gaan is heerlijk weer!
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: