Zomer 2010
+19
Happy
Rouxxxe
NerdChic
Live Laugh Love
Roodtomaatje
smooch
Inge
Bosjesvrouw
Petteflet
Flinder
Bruintje Beer
Jeanette
Flippin' Bitch
Zininzon
Coccinelle
Oasis
Effie_O
Shisha
love
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zomer 2010
Coccinelle schreef:Midden maart alweer richting zomer? Dan kan het nog behoorlijk koud zijn .
Uh, ik bedoel lente, het wordt dan vaak alweer wat warmer en in elk geval wat meer zon etc.
En voor de rest is het inderdaad heeerlijk om bezig te zijn met zo'n reis, dus kan het me wel voorstellen hoor, ik kan gelukkig door mijn werk/studie op momenten gaan dat het niet zo druk is, en dan kan het allemaal nog goedkoper en vaak wat spontaner gepland worden.
Gast- Gast
met mijn vriend. wij gaan in juni naar Kenia
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
@ Noa: Omdat het hotel waar wij heen willen altijd heel snel volgeboekt is en wij perse niet vanaf Amsterdam willen vliegen.
Dus moeten we er snel bij zijn.
Dus moeten we er snel bij zijn.
Gast- Gast
Vrij veel mensen moeten in december al doorgeven wanneer ze op vakantie willen hoor. Dus dan moet je ook al nadenken vaak over waar en hoe, ivm seizoenen etc.
Gast- Gast
Toen ik nog op school zat maakte ik me ook nog niet druk over de zomer en konden we makkelijk een last minute pakken.
Maar nu met een vaste baan moeten we het inderdaad in december al doorgeven.
Vindt dat vaak wel moeilijk hor.
Wij gaan in juni of juli naar Frankrijk met een groepje, hebben we vorig jaar ook gedaan.
Maar het is zo'n gedoe om een datum te prikken met een grote groep, maar moet wel voor december rond zijn.
En als het haalbaar is willen we in september naar New York, anders zijn we gewoon vrij en zien we wel wat we gaan doen.
Maar nu met een vaste baan moeten we het inderdaad in december al doorgeven.
Vindt dat vaak wel moeilijk hor.
Wij gaan in juni of juli naar Frankrijk met een groepje, hebben we vorig jaar ook gedaan.
Maar het is zo'n gedoe om een datum te prikken met een grote groep, maar moet wel voor december rond zijn.
En als het haalbaar is willen we in september naar New York, anders zijn we gewoon vrij en zien we wel wat we gaan doen.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ow sh*t, ik moet deze week al op mijn werk doorgeven wanneer onze vakantie voor 2011 geplant staat. En wij hebben nog geen flauw idee wanneer we willen.
Wel word het kamperen in Frankrijk, dit jaar zeer goed bevallen of dat we met het vliegtuig gaan. Misschien dat het dan Turkije word.
Wel word het kamperen in Frankrijk, dit jaar zeer goed bevallen of dat we met het vliegtuig gaan. Misschien dat het dan Turkije word.
Gast- Gast
We hebben nog geen idee, willen een budget vakantie, maar kijken even het weer tegen die tijd aan. Waarschijnlijk wordt het kamperen in de Beneluxe of noord Frankrijk.
Gast- Gast
Wij hebben ook nog werkelijk geen idee..
Wordt onze eerste vakantie samen en mijn vriend is al jaren niet meer op vakantie geweest.
Hij vindt er niks aan zegt ie en hij heeft aardig wat eisen, dus dat wordt nog wat..
Wordt onze eerste vakantie samen en mijn vriend is al jaren niet meer op vakantie geweest.
Hij vindt er niks aan zegt ie en hij heeft aardig wat eisen, dus dat wordt nog wat..
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Eind juni/ begin juli ga ik met een vriend een vriendin in New York State en een vriendin in Canada opzoeken. Beetje rondreizen in die hoek dus . Nu al zin in maar nog niets geboekt.
Gast- Gast
Ligt er een beetje aan, Vorig jaar zouden we met het gezin een rondreis door de USA maken, maar is niet doorgegaan vanwege ziekte van mijn oma. Eigenlijk zouden we nu dit jaar gaan, maar nu gaat het weer niet goed met mijn vaders gezondheid.
Als we niet de rondreis maken, gaan mijn vriend en ik naar Mexico, Guatemala en Belize!
Als we niet de rondreis maken, gaan mijn vriend en ik naar Mexico, Guatemala en Belize!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Het wordt voor ons Italië. We hebben nog niets geboekt, maar we hoeven dan ook nog geen vakantie aan te vragen. Ik sowieso niet want ik heb schoolvakanties!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb nog geen flauw idee eigenlijk. Ik wil iig met m'n vriend op vakantie, en we zullen wel buiten het seizoen gaan denk ik. Maar wanneer en waarheen.. En misschien dat ik ook nog wel een keertje met een vriendin weg ga. Kortom; alle opties staan nog open haha.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Waarschijnlijk Egypte.
Ben zeer benieuwd, Binnenkort maar eens naar het reisbureau.
Ben zeer benieuwd, Binnenkort maar eens naar het reisbureau.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ga met een vriendin naar het westen van de VS. San Francisco, Las Vegas en Los Angeles.
Waarschijnlijk gaan we in april. Zijn net begonnen met plannen. Nog best lastig!
Waarschijnlijk gaan we in april. Zijn net begonnen met plannen. Nog best lastig!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Marin schreef:Roadtrip naar Oklahoma, Colorado, Wyoming, Montana, Idaho, Washington, Canada, South Dakota, Kansas en Missouri!
Klinkt goed Marin! Dan komen er ook weer spectaculaire foto's natuurlijk
Wij gaan ook aankomende zomer weer niet weg, maar heel misschien zit er nog een weekje camping in NL in, als het lekker weer is. Zeeland, de kust ofzo....
Gast- Gast
Wij zijn ook nog druk aan het brainstormen. Wil eigenlijk dolgraag naar Cuba, lijkt me helemaal super.
Of zo'n heerlijk Bounty eiland.. hmmm..
Of zo'n heerlijk Bounty eiland.. hmmm..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Staan al wel leuke dingen tussen
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Wij gaan in Maart 13 dagen naar Mexico, we weten nu ook al dat we eind augustus vakantie hebben maar voor dan hebben we nog geen plannen!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
In juli gaan we drie weken Turkije, mijn man, ik en ons zoontje
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen