Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat koop jij voor iemand die 30 wordt?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat koop jij voor iemand die 30 wordt? Empty Wat koop jij voor iemand die 30 wordt?

Bericht  Gast ma 8 apr 2013 - 10:30

Wat koop jij voor iemand die 30 wordt? Hij houdt van voetbal, heeft een vriendin & kindje van een half jaar en gaat geregeld stappen. Budget is 25 - 30 euro!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij voor iemand die 30 wordt? Empty Re: Wat koop jij voor iemand die 30 wordt?

Bericht  Pineco ma 8 apr 2013 - 11:45

Dan zou ik heel gemakkelijk gaan voor een geldbedrag van 30 euro. Past mooi bij de leeftijd en is waarschijnlijk altijd welkom. Misschien op een leuke manier verpakken, maar daar ben ik dan weer niet creatief genoeg voor, sorry!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij voor iemand die 30 wordt? Empty Re: Wat koop jij voor iemand die 30 wordt?

Bericht  M-G ma 8 apr 2013 - 12:13

Als je voor geld wilt gaan... tot nu toe zijn de geldboompjes bij mijn vrienden altijd goed bevallen. (Bonsaiboompje of iets in die richting en allemaal munten erin hangen met visdraad en plakband)

Verder ben ik nooit zo goed in het verzinnen van cadeautjes... succes!

M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij voor iemand die 30 wordt? Empty Re: Wat koop jij voor iemand die 30 wordt?

Bericht  Arwyn wo 10 apr 2013 - 22:09

Die vind ik leuk M-G!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij voor iemand die 30 wordt? Empty Re: Wat koop jij voor iemand die 30 wordt?

Bericht  Saga wo 10 apr 2013 - 23:33

Laatst waren wij op de verjaardag van een vriend die 30 werd. Hij kreeg een pot waar 30 lolly's in stonden, met een kaartje erbij: 30 sucks!
Tussen de lolly's door zat ook nog een hoop muntgeld.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij voor iemand die 30 wordt? Empty Re: Wat koop jij voor iemand die 30 wordt?

Bericht  Caramba do 11 apr 2013 - 22:18

Wij doen sinds kort niet meer aan cadeautjes met vrienden, hebben besloten om eens per jaar een weekend weg te gaan met de ploeg.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij voor iemand die 30 wordt? Empty Re: Wat koop jij voor iemand die 30 wordt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum