Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!

+9
Leine
Middleme
June
Rush
Burn
Slakje
Suus
Pineco
Ella
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker! - Pagina 2 Empty Re: Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 3:46

Nou hij is gemaakt. Met uurloon en APK kosten erbij €268. Is me nog meegevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker! - Pagina 2 Empty Re: Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!

Bericht  Middleme di 9 apr 2013 - 4:43

Mijne is ook gemaakt en ik vond het bedrag dat ik moest betalen niet leuk. pale Evil or Very Mad

Maarrrrrr, ik had nav een wintercheck gevraagd of mijn remmen ook vervangen moesten worden maar die zijn nog goed Yes
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker! - Pagina 2 Empty Re: Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!

Bericht  Fayebella di 9 apr 2013 - 6:07

Balen zeg! Mijn auto komt ook niet door de apk, nu nog even bekijken of ik deze laat repareren of toch wegdoen en een nieuwe. Heb eigenlijk voor beide opties geen geld Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker! - Pagina 2 1371890812
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker! - Pagina 2 Empty Re: Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 6:35

Als repareren qua kosten in de buurt komt van een nieuwe auto aanschaffen zou ik dat doen Fayebella.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker! - Pagina 2 Empty Re: Ik had het verwacht, maar toch baal ik als een stekker!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum