Kan je in je (lelijke) joggingbroek naar de winkel?
+40
Zora
Minx
La Senza
Bacio
Saga
Sushi
Mamsie
Sanne
Linnie1985
Angela_1986
Printje
Pineco
Rush
Exogenesis
Rouxxxe
Suus
Slakje
Blond
Rovine
Bazinga
Aziraphale
Kowalski
Ilovethe90s
Toet
Poubelle
Carra
Happinaz
Cow
Kaboutertje
rapa nui
GeKKiE
Sam
Paper Crown
Melis_je
Bliss
Marin
Jade
Nyx
CarpeDiem
Caro
44 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Kan je in je (lelijke) joggingbroek naar de winkel?
Blond schreef:
Ik wil ook al de nieuwe McFlurry Magnum Almond proberen (Misschien moeten we volgende week zaterdag een ijs eet meeting doen?)
Ja, die wil ik ook proberen!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Lennox schreef:Als ik er het figuur voor had zou ik het zo doen.
Niemand heeft het figuur voor dat soort broeken.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Lennox schreef:Als ik er het figuur voor had zou ik het zo doen.
Nou, toch zie ik geregeld meiden voorbij lopen die er zelf song charmant uitzien in een joggingbroek met verfvlekken en gaten Maar mij staat het gewoon niet, ik draag het ook alleen omdat het zo lekker zit.
Gast- Gast
Ik doe dat nooit. Kleed me altijd aan.
Ook niet. Moet dan eerst appartementencomplex door. Ik kom eigenlijk nooit iemand tegen maar je zal net zien dat ik dan wel iemand tegen kom.rapa nui schreef:Haal jij de krant/post uit de brievenbus buiten in je nachthemd of je badjas?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Lennox schreef:Printje schreef:Lennox schreef:Als ik er het figuur voor had zou ik het zo doen.
Nou, toch zie ik geregeld meiden voorbij lopen die er zelf song charmant uitzien in een joggingbroek met verfvlekken en gaten Maar mij staat het gewoon niet, ik draag het ook alleen omdat het zo lekker zit.
hahha oke, komt misschien omdat je in een andere stad woont haha. Nee ik vind het er serieus niet uitzien, en dan vooral die billen.... niet dat ik daar echt naar kijk maar het valt gewoon op. Van die flubberbillen in zo'n flubberbroek..
Printje- Lady Post-a-lot
Flubberbillen? Oh, dan ben je vast mij tegengekomen in joggingbroek, dat kán niet anders. Ik zie alleen maar meiden in joggingbroeken die het kunnen hebben, dus met jaloersmakende billenPrintje schreef:Lennox schreef:Printje schreef:Lennox schreef:Als ik er het figuur voor had zou ik het zo doen.
hahha oke, komt misschien omdat je in een andere stad woont haha. Nee ik vind het er serieus niet uitzien, en dan vooral die billen.... niet dat ik daar echt naar kijk maar het valt gewoon op. Van die flubberbillen in zo'n flubberbroek..
Gast- Gast
Lennox schreef:Flubberbillen? Oh, dan ben je vast mij tegengekomen in joggingbroek, dat kán niet anders. Ik zie alleen maar meiden in joggingbroeken die het kunnen hebben, dus met jaloersmakende billenPrintje schreef:Lennox schreef:Printje schreef:Lennox schreef:Als ik er het figuur voor had zou ik het zo doen.
hahahhaha hier wonen volgens mij alleen flubberbillen mensen
Ik zal er volgende week eens op gaan letten;)
Edit; mij wil je ook echt niet zien in een joggingbroek haha
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ga niet eens door de McDrive in joggingbroek haha
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het lijkt me trouwens wel heerlijk om zo in de joggingbroek de deur uit te stappen. Haar even snel in staart, schijt aan alles. Ik heb het één keertje gedaan, toen ging ik samen met m'n vriend naar de gondelvaart kijken hier, maar ik had geen zin meer in me omkleden. Nou, wat voelde dat vreemd zeg. Net als peuter/kleuter vroeger toen we tot de avond naar een verjaardag gingen en ik op die verjaardag al pyjama aan kreeg en ging slapen, en vervolgens laat op de avond in pyjama naar huis ging.
Gast- Gast
Mijn moeder en ik zeggen altijd voor de gein als we op vakantie gaan in de zomer, met het vliegtuig van Transavia naar een warme bestemming, dat we een lichtroze joggingbroek aan gaan doen met 'Juicy' of 'Honey' op onze kont.
En op het moment dat ik daadwerkelijk ga check ik altijd even hoeveel meiden er met joggingbroeken in pasteltinten het vliegtuig in stappen. Zijn er best nog wat elke keer.
En op het moment dat ik daadwerkelijk ga check ik altijd even hoeveel meiden er met joggingbroeken in pasteltinten het vliegtuig in stappen. Zijn er best nog wat elke keer.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Beauty en mode? Dit was toch gewoon een nutteloos mededelingentopic?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Het gaat toch om broeken, danig het toch logisch dat hij daar geplaatst wordt?
Gast- Gast
Ik zat vanavond in m'n jogging/pyjamabroek maar moet zo nog iemand ophalen en heb nu maar weer m'n spijkerbroek aan gedaan, terwijl ik de auto waarschijnlijk niet eens uit hoef.
Dat gevoel wat Lennox benoemd van vroeger ergens anders gaan slapen en dan in je pyjama naar huis omschrijft het wel het beste.
Dat gevoel wat Lennox benoemd van vroeger ergens anders gaan slapen en dan in je pyjama naar huis omschrijft het wel het beste.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Lennox schreef:Het gaat toch om broeken, danig het toch logisch dat hij daar geplaatst wordt?
Hmm ik vind dit topic ook niet echt in deze pijler thuis horen hoor.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Dit topic past beter in deze pijler dan het topic over Badzemelen in de Eten en Drinken pijler
Maar ik zou best in mijn jogging broek naar de supermarkt kunnen, ik val dan niet op tussen de vakantiegangers hier
Naar de brievenbus in pyjama of ochtendjas doe ik niet, maar mijn brievenbus staat een paar honderd meter verder op aan een drukke 80-weg.
Maar ik zou best in mijn jogging broek naar de supermarkt kunnen, ik val dan niet op tussen de vakantiegangers hier
Naar de brievenbus in pyjama of ochtendjas doe ik niet, maar mijn brievenbus staat een paar honderd meter verder op aan een drukke 80-weg.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik ga nooit op een luie dag met jogging broek naar de supermarkt. Dan trek ik even een andere broek aan. Na het sporten ga ik wel altijd naar de supermarkt. Gewoon met bezweet hoofd en sportbroek aan, maar mijn sport outfits zijn dan ook mooi.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Carra schreef:Beauty en mode? Dit was toch gewoon een nutteloos mededelingentopic?
Kijk! Jij snapt me (wederom)!
Maar even kijken of ik het snap, zodra er een woordje in voorkomt zoals 'broek, jas, trui' dan wordt een topic verplaatst naar Beauty en mode. Ongeacht de inhoud verder. Als een woord zoals 'zemelen' voorkomt, wordt het verplaatst naar 'eten en drinken'. Wederom: ongeacht de inhoud.
Neee... zolang het maar hélder is!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Oh, maar waarom zouden er in beauty en mode geen onzinnige kletstopics over shabby kleding kunnen staan? Ik snap de wijziging wel, maar ik forum verder ook niet via de pijlers, dus het boeit me niet waar een topic staat, ik kom hem sowieso wel tegen.
Gast- Gast
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Caro schreef:Carra schreef:Beauty en mode? Dit was toch gewoon een nutteloos mededelingentopic?
Maar even kijken of ik het snap, zodra er een woordje in voorkomt zoals 'broek, jas, trui' dan wordt een topic verplaatst naar Beauty en mode. Ongeacht de inhoud verder. Als een woord zoals 'zemelen' voorkomt, wordt het verplaatst naar 'eten en drinken'. Wederom: ongeacht de inhoud.
Nou idd. Als ik nu een topic zou openen met als titel "daar komt de aap uit de mouw", dan wordt ie volgens mij al hierheen verplaatst omdat t over een mouw gaat
Bliss- Lady Post-a-lot
Of naar Huisje, Boompje, Beestje. Het gaat ook over een aap.Bliss schreef:Caro schreef:Carra schreef:Beauty en mode? Dit was toch gewoon een nutteloos mededelingentopic?
Nou idd. Als ik nu een topic zou openen met als titel "daar komt de aap uit de mouw", dan wordt ie volgens mij al hierheen verplaatst omdat t over een mouw gaat
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
Haha ja precies.
Bliss- Lady Post-a-lot
La Senza schreef:Of naar Huisje, Boompje, Beestje. Het gaat ook over een aap.Bliss schreef:Caro schreef:Carra schreef:Beauty en mode? Dit was toch gewoon een nutteloos mededelingentopic?
Of naar werk en studie want het is een spreekwoord.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Weer even OT: ik ga wel eens in jogginsbroek naar de winkel maar nooit tijdens spitsuur ofzo Het wordt wel steeds 'hipper' geloof ik om je joggies overal naar toe te dragen, of misschien is dat met name in studentensteden zo? Bij college zie ik ook steeds vaker dames met joggingbroeken, maar dan wel inclusief mooi shirtje, make-upje en sieraden
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik ga zonder moeite in mijn joggingbroek naar de winkel haha, zelfs in mijn pyjamabroek zou ik nog gaan. Boeie, als ik een lui dag heb is dat toch lekker! Bovendien zijn er zoveel weirdo's in de ap waar ik altijd heen ga dat een joggingbroek echt niet indrukwekkend is hahaha!
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Winkel A versus winkel B
» Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?
» Pruik terugbrengen naar winkel
» Lelijke kleding
» schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel?
» Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?
» Pruik terugbrengen naar winkel
» Lelijke kleding
» schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: