Kan je in je (lelijke) joggingbroek naar de winkel?
+40
Zora
Minx
La Senza
Bacio
Saga
Sushi
Mamsie
Sanne
Linnie1985
Angela_1986
Printje
Pineco
Rush
Exogenesis
Rouxxxe
Suus
Slakje
Blond
Rovine
Bazinga
Aziraphale
Kowalski
Ilovethe90s
Toet
Poubelle
Carra
Happinaz
Cow
Kaboutertje
rapa nui
GeKKiE
Sam
Paper Crown
Melis_je
Bliss
Marin
Jade
Nyx
CarpeDiem
Caro
44 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Kan je in je (lelijke) joggingbroek naar de winkel?
Ik heb niet eens een joggingbroek .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ahh geniet van je ijs Caro! Jummie!
Ik doe dat zo vaak joh! Ik zit thuis eigenlijk altijd in mijn joggingbroek, dus als ik alleen maar boodschappen ga doen ga ik me echt niet omkleden hoor! Ik vind 'm cool en hij zit lekker en het interesseert me ook vrij weinig. En inderdaad, als ik ga trainen of net getraind heb loop ik ook in mijn sportkleren, maar omdat ik dan toevallig een sporttas bij me heb kan het wel? Nee hoor, ik joggingbroeken!
Ik doe dat zo vaak joh! Ik zit thuis eigenlijk altijd in mijn joggingbroek, dus als ik alleen maar boodschappen ga doen ga ik me echt niet omkleden hoor! Ik vind 'm cool en hij zit lekker en het interesseert me ook vrij weinig. En inderdaad, als ik ga trainen of net getraind heb loop ik ook in mijn sportkleren, maar omdat ik dan toevallig een sporttas bij me heb kan het wel? Nee hoor, ik joggingbroeken!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik heb daar ook geen moeite mee. Na 4,5 uur tattoo inkleuren had ik ook lekker m'n joggingsbroek aan en een oude metal longsleeve. Moest toen nog de stad door en metro in, interesseerde me niks Ik werd meer aangestaard toen ik m'n groene skinny aanhad na een tattoo-sessie en er allerlei bloed/wondvocht op m'n dijbeen lekte
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, maar mijn joggingbroeken zijn gewoon zwart en redelijk netjes.. En m'n haar zit in de ochtend vaak nog beter dan eind van de dag :/
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Joggingbroek doe ik niet zo snel eigenlijk. Heb soms wel eens van die afzakkers aan. Wel doe ik soms iets normalers aan mijn benen en dan hop, halflange jas erover en niemand die het ziet.
Kwam ooit eens mijn oude buurvrouw tegen onderweg naar de supermarkt. Joggingbroek aan, ongekamd en paar dagen niet gewassen haar. "Wat zie jij eruit, waaaaanzinnig! Waar heb je die mooie broek vandaan, geweldig!". Ze meende het nog ook, al was dat voor mij nog meer bewijs dat ze niet helemaal spoorde.
Kwam ooit eens mijn oude buurvrouw tegen onderweg naar de supermarkt. Joggingbroek aan, ongekamd en paar dagen niet gewassen haar. "Wat zie jij eruit, waaaaanzinnig! Waar heb je die mooie broek vandaan, geweldig!". Ze meende het nog ook, al was dat voor mij nog meer bewijs dat ze niet helemaal spoorde.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Carra schreef:Lekkerrr!!Caro schreef:Ohh en wat oreo-koekjes want sinds jouw FB post Carra had ik dáár dus zin in... kapotgeslagen Oreo koekjes en vanille-ijs
Ik wil nog steeds een foto zien van dat Toblerone ijs, want dat lijkt me nog lekkerder!
Ik heb niet eens een joggingbroek trouwens, kan er dus ook niet mee naar de supermarkt. We heb ik een hele foute pyjamabroek, hij is roze met cupcakes (en daarna ga ik dus echt niet naar buiten!)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja! Maar ik heb heel mooie pyjama's!rapa nui schreef:Haal jij de krant/post uit de brievenbus buiten in je nachthemd of je badjas?
Ik ga niet meer in mijn joggingbroek naar de winkel.Mijn ex woont in dezelfde straat als ik en ik kom hem altijd tegen als ik er niet uitzie, maar nooit als ik er weer verdomd lekker uitzie. :'') Nogal stom, maar goed.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Toblerone-ijs? Waar???
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik ga zelfs met een broodje shoarma in mijn hand de supermarkt binnen dus in joggingbroek lijkt me best kunnen.
Gast- Gast
Ik vind mijn joggingbroeken zelf zo lelijk dat ik meestal als ik naar de super moet ff een spijkerbroek aanschiet haha. Maar ik ben ook wel eens in m'n joggingbroek naar de supermarkt geweest, toen ik echt lui was.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik banjer zo vaak in mijn paardrij-outfit door de stad. Boeien.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Nope. Ik vertroon me niet in mijn jogging broek buitenhuis. Ik draag ze ook alleen als ik ziek ben.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee, ik ga zo niet snel de straat op eigenlijk. Zet wel vuilniszakken buiten in mijn badjas, maar niet voordat ik eerst even gecontroleerd heb of er niemand in de buurt is
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ja ik doe dat wel. Ik haal soms zelfs aan het einde van mijn hardlooptraining in mijn hardloopkleding patat. Grappig, hoe mensen je dan bekijken of opmerkingen maken. De jongens van de snackbar weten inmiddels niet beter. Ik loop ook gerust zo de buurtsuper in. Die kijken ook al niet meer op.
Gast- Gast
haha ik zou dat echt nooit doen, ik geef echt niets om mode maar in zo'n joggingbroek naar de winkel dan zou ik me een zwerver voelen haha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Suus schreef:Toblerone-ijs? Waar???
Bij mij op tafel! Ga 'm zo proberen, ben benieuwd!
Ontopic; ik ben tijdens mijn revalidatieperiode enkele keren op de terugweg in mijn sport/joggingbroek naar de winkel gegaan maar voel me daar toch niet helemaal prettig bij.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik loop als ik op mijn werk ben altijd in een joggingsbroek, maja wij zijn dat verplicht omdat een sportkleding/schoenen winkel is. En soms als ik onderweg naar huis ben, moet ik wel eens naar de supermarkt en ga er eigenlijk zonder bij na te denken gewoon naar binnen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, Blond, ik lees dit nu pas. Het Toblerone ijs heb ik vanavond opgegeten. Te laat voor een foto.
Er zaten gewoon kleine stukjes chocola in. Ik vond het wat tegenvallen in vergelijking met het Oreo ijs.
Er zaten gewoon kleine stukjes chocola in. Ik vond het wat tegenvallen in vergelijking met het Oreo ijs.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ooit? Wanneer dan?Sam schreef:Ik doe dat wel ooit..
Gast- Gast
Ik doe dat soms, maar moet zeggen dat ik wel een hele mooie joggingbroek heb haha, niet zo'n vormloos ding ofzo.
Toch trek ik meestal gauw even een spijkerbroek aan.
Toch trek ik meestal gauw even een spijkerbroek aan.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Carra schreef:Oh, Blond, ik lees dit nu pas. Het Toblerone ijs heb ik vanavond opgegeten. Te laat voor een foto.
Goed om te weten dat het tegenviel, nu hoef ik het niet te kopen. Slecht voor mijn lijn, snap je
Blond- Lady Post-a-lot
Ik snap het. Het was ook beter voor mijn lijn geweest als ik ze niet had gekocht. Maar ja, aanbieding he. Kan ik niet weerstaan. En als ik ze toch in huis heb, kan ik ze maar beter opeten ook.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Jij hebt een jaloersmakkend figuur, don't worry over je lijn!
Ik wil ook al de nieuwe McFlurry Magnum Almond proberen (Misschien moeten we volgende week zaterdag een ijs eet meeting doen?)
Ik wil ook al de nieuwe McFlurry Magnum Almond proberen (Misschien moeten we volgende week zaterdag een ijs eet meeting doen?)
Blond- Lady Post-a-lot
Ja hoor dat doe ik gewoon. Meestal ook nog Toos make-up loos en m'n haar in ananasstylo.
Alleen op 1 of andere stomme manier kom ik dan altijd bekende tegen.
Alleen op 1 of andere stomme manier kom ik dan altijd bekende tegen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Als ik er het figuur voor had zou ik het zo doen. Maar ik zie er in joggingbroek niet uit, dus hou ik hem lekker maar voor thuis. Overigens draag ik, als ik de deur niet meer uit ga, altijd een joggingbroek thuis. Maar buiten de deur besteed ik wel wat meer aandacht aan mezelf
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Winkel A versus winkel B
» Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?
» Pruik terugbrengen naar winkel
» Lelijke kleding
» schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel?
» Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?
» Pruik terugbrengen naar winkel
» Lelijke kleding
» schoenen kapot, tot hoelang nog terug gaan naar de winkel?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: