Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Bestelling H&M terugbrengen naar winkel? Empty Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 10:26

Ik heb gisteren een bestelling binnen gekregen. In totaal had ik 4 dingen besteld, 2 dingen kunnen terug.
Ik kies als betalingswijze altijd acceptgiro.

Hoe zit het als ik het terugbreng naar de winkel?
Moet ik dan alsnog de hele factuur betalen en krijg ik een tegoedbon?
Dat zou ik wel een beetje raar vinden want ik wil die 2 dingen die niet goed zijn natuurlijk helemaal niet betalen.

Of wordt dit op een andere manier opgelost in de winkel?

Ik denk zelf dat het handiger is om het terug te sturen. Wat denken jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling H&M terugbrengen naar winkel? Empty Re: Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 10:28

Birgit schreef:Ik heb gisteren een bestelling binnen gekregen. In totaal had ik 4 dingen besteld, 2 dingen kunnen terug.
Ik kies als betalingswijze altijd acceptgiro.

Hoe zit het als ik het terugbreng naar de winkel?
Moet ik dan alsnog de hele factuur betalen en krijg ik een tegoedbon?
Dat zou ik wel een beetje raar vinden want ik wil die 2 dingen die niet goed zijn natuurlijk helemaal niet betalen.

Of wordt dit op een andere manier opgelost in de winkel?

Ik denk zelf dat het handiger is om het terug te sturen. Wat denken jullie?

Ja als je het naar de winkel brengt betaal je alles en krijg je een tegoedbon. Als je het opstuurt trek het bedrag van de dingen die je terug stuurt af van het totaalbedrag + 1 euro en dat betaal je. Opsturen is dus handiger (vind ik dan en ik ben een ervaren hm.com besteller Wink)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling H&M terugbrengen naar winkel? Empty Re: Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?

Bericht  Jerry wo 9 feb 2011 - 10:28

ik denk even vragen in de winkel smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling H&M terugbrengen naar winkel? Empty Re: Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 10:30

Thanks appeltje, duidelijk!

Dan ga ik morgen voor de zekerheid nog even een rokje in een kleinere maat zoeken.
Als die beter zit kunnen er 3 dingen terug :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling H&M terugbrengen naar winkel? Empty Re: Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?

Bericht  Zwerver wo 9 feb 2011 - 10:31

Je betaald alles en brengt de rest terug naar de winkel. Daar krijg je het op een tegoed bon.

Terug sturen doe ik zelf altijd. makkelijker vooral omdat ik dan gewoon mijn geld heb en niet op een kaart...
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling H&M terugbrengen naar winkel? Empty Re: Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?

Bericht  Pannetoet wo 9 feb 2011 - 17:24

wc-eend schreef:
Terug sturen doe ik zelf altijd. makkelijker vooral omdat ik dan gewoon mijn geld heb en niet op een kaart...

Doe ik ook altijd!
En bij mij zit het postkantoor dichterbij dan de H&M :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling H&M terugbrengen naar winkel? Empty Re: Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 20:49

Ik_zelf_87 schreef:
wc-eend schreef:
Terug sturen doe ik zelf altijd. makkelijker vooral omdat ik dan gewoon mijn geld heb en niet op een kaart...

Doe ik ook altijd!
En bij mij zit het postkantoor dichterbij dan de H&M :P

Ik ook, ik vind zo'n tegoedkaart zo irritant. Al zit de H&M bij mij dichterbij :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bestelling H&M terugbrengen naar winkel? Empty Re: Bestelling H&M terugbrengen naar winkel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum