Slaap jij met een knuffel?
+40
Zwerver
Burn
Zora
Paper Crown
Snoes
Lady4
Japie
Annie24
Lavendel
Parisienne
May
Lejow
Rouxxxe
Bolleke
Fjell
Sarah1985
SarahKey
Schaapke
Bazinga
Nyx
Arwyn
Saga
mo-lola
Exogenesis
Slakje
Mariposa
Marin
Roxi3
Jeanette
Antibes
Mizz_S
Zonneschijn
Bosjesvrouw
Rush
Sam
loura
Evalynn
Charles
Razz
Gympie
44 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Slaap jij met een knuffelbeer?
Re: Slaap jij met een knuffel?
Ik heb twee knuffelberen in bed. Mijn vriend en ik hebben soms hele toneelstukken met die beren. Ik vind het ook fijne beren, want ik gebruik ze als extra kussen of als steuntje om net even lekkerder te liggen.
Antibes, waarom vind je het niet normaal? Bedoel je als in niet gewoonlijk om te hebben of als in raar?
Antibes, waarom vind je het niet normaal? Bedoel je als in niet gewoonlijk om te hebben of als in raar?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Nee, ik zou dat nu toch wel erg kinderachtig vinden. Maar ik vond het als kind al niets, dus heb nooit een beer ofzo gehad.
Er ligt een knorretje knuffel bij me in bed. Eerst sliep ik er echt mee maar zijn hoofd zit wat los dus nu ligt die achter mijn kussen. En gaat mee op vakantie
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, eigenlijk altijd wel gehad. Wel veel verschillende. Vind het op één of andere manier gewoon fijn en maakt mij niet uit of het kinderachtig is.. Als mijn vriend er is gaat de knuffel wel het bed uit.
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Ja ik heb een knuffelhond, en een klein koetje. Ik voel me kaal zonder ze, niet dat ik perse iets moet knuffelen maar het ligt voor mij lekkerder met ze. Ik vind het ook niet raar, mensen hebben zo veel rare gewoontes die ik vaak vreemder vind.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Nee, maar ik heb ook nooit echt een vaste knuffel gehad. M'n vriend z'n knuffel staat op z'n nachtkastje haha.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Niet meer.. Ik had een hondje, al vanaf mijn tweede jaar, maar de dag na B's geboorte heeft een zuster in het ziekenhuis hem kwijt gemaakt.
Ben er serieus nóg boos over. Vooral over haar lakse houding, ze had volgens mij GEEN idee wat dat ding voor mij betekende.
Ben er serieus nóg boos over. Vooral over haar lakse houding, ze had volgens mij GEEN idee wat dat ding voor mij betekende.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Vroeger viel ik altijd met mijn "doekie", lees; een oude doodgeknuffelde onderbroek , in slaap. Tegenwoordig ligt hij in mijn kussensloop.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, nooit gedaan ook. Ik had vroeger een bed vol met knuffels, maar heb eigenlijk nooit een één echte knuffel gehad.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ja, maar ik gebruik hem als steuntje voor mijn arm als ik op mijn zij lig zodat mijn schouder/sleutelbeen niet zeer gaat doen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Wij slapen met de hele familie met van die spuugdoekjes in bed
Mijn vriend en ik hebben er beiden 1 waar we aan frunniken als we in slaap vallen. Ik deed dat en hij toevallig ook.
Y. heeft ook spuugdoekjes in bed, maar hij sabbelt er op.
De ouders van mijn vriend en mijn ouders waren als de dood dat we vroeger niet zouden kunnen slapen zonder dé knuffel, vandaar dat we spuugdoekjes in bed hadden en dat heb ik nu dus bij ons zoontje ook gedaan.
Mijn vriend en ik hebben er beiden 1 waar we aan frunniken als we in slaap vallen. Ik deed dat en hij toevallig ook.
Y. heeft ook spuugdoekjes in bed, maar hij sabbelt er op.
De ouders van mijn vriend en mijn ouders waren als de dood dat we vroeger niet zouden kunnen slapen zonder dé knuffel, vandaar dat we spuugdoekjes in bed hadden en dat heb ik nu dus bij ons zoontje ook gedaan.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Nee, ik slaap niet met een knuffel.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Nee, sinds mijn twaalfde niet meer. Ik had overigens een pop, geen knuffels.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nee. Ik vind 't ook erg kinderachtig als je per se je knuffel nodig hebt als volwassen vrouw/man.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Vind dat niks met kinderachtig te maken hebben. In mijn geval is het een konijnenknuffel, maar het had net zo goed iets anders dan een knuffel kunnen zijn. Ik lig er net wat lekkerder door, en voel me echt kaal als ik 'm niet heb.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik vind het niet kinderachtig en ik vind het ook zeker geen afknapper. Dat zou ik het pas vinden als m'n vriend in het openbaar met z'n knuffel in de hand zit. Maar voor in bed heeft het iets aandoenlijks. Maar natuurlijk knuffelt ie meer met mij in bed hoor
Gast- Gast
~Mizz_S schreef:Er staat wel een knuffel op mijn bed, op het hoekje, maar die staat daar alleen maar, ik lig er niet mee te slapen ofzo. Alleen als ik heel verdrietig ben pak ik m weleens.
Dit..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nee, ik had ooit een aap gekregen mijn ex vriend, maar snachts word ik daar bang van. Dat ding zat me aldoor aan te kijken.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ja, ik heb ook nog een knuffel in bed liggen. Maar echt actief 'knuffelen' doe ik alleen als ik alleen in bed lig, zodra mijn vriend naast me ligt knuffel ik liever met hem
Mijn knuffel heet trouwens Ambu, omdat ik hem gekregen heb van het ambulancepersoneel toen ik van mijn fietsje was gereden op mijn 8e.
Mijn knuffel heet trouwens Ambu, omdat ik hem gekregen heb van het ambulancepersoneel toen ik van mijn fietsje was gereden op mijn 8e.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Lennox schreef:Ik vind het niet kinderachtig en ik vind het ook zeker geen afknapper. Dat zou ik het pas vinden als m'n vriend in het openbaar met z'n knuffel in de hand zit. Maar voor in bed heeft het iets aandoenlijks. Maar natuurlijk knuffelt ie meer met mij in bed hoor
Haha gelukkig! Mijn man knuffelt zijn IPhone en laptop of Ipad in bed. Zo irritant!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb een knuffel popje, die ligt in bed en heb ik met slapen in mijn hand.. soms neemt de kat hem in zijn mand whaha, maar ik moet hem in bed hebben met slapen
Gast- Gast
Nee niet meer. Tot mijn 14e wel met mijn beertje. Daar heb ik nog ooit mee in de Yes gestaan. Zo ben ik op dit forum beland.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: