Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Knuffel in bed

+6
Minx
Mamsie
Parisienne
bella
Blueschick
Diese
10 plaatsers

Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Knuffel in bed

Bericht  Diese ma 10 jan 2011 - 9:39

Mijn dochtertje is 3 maanden en ik merk dat ze nu echt dingetjes vast gaat pakken. Ze vindt het nu ook heerlijk om haar armpjes om haar knuffel te slaan. Ik geef haar nu alleen de knuffel als ze beneden in de wipper en box ligt. Ik durf het nog niet in haar bedje te leggen, omdat de knuffel zo groot is (zie foto) en ik bang ben dat ze er in kan stikken.

Hebben jullie kindjes knuffels in bed en zo ja, hoe oud waren ze voor het eerst?

*weg*


Laatst aangepast door Diese op wo 12 jan 2011 - 11:27; in totaal 1 keer bewerkt
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 9:42

Vanaf dat ze geboren zijn, maar niet zo'n grote. Ons zoontje had zo'n klein tutje van de Prenatal, en later heeft hij daar nog een Nijntje knuffel en een schaap bijgekregen, maar dat was toen hij ruim 1 was. Onze dochter heeft een muisje van Happy Horse. Deze is iets groter en die vond ik al eng, lette er altijd goed op dat ie niet over haar gezicht ging (al ging dat eig niet). Zo'n grote knuffel zou ik denk ik niet prettig vinden nu!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Blueschick ma 10 jan 2011 - 9:42

Aaah wat lief. Mooi kindje ook!
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 9:46

Wat een lieve foto!!!
Ciske had alleen een klein knuffeltje in bed en zodra hij dat door had en het kon pakken, gooide hij het eruit smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  bella ma 10 jan 2011 - 9:50

Wat een prachtige foto!
Ik zou haar denk ik ook nog wat te klein vinden voor zo'n grote knuffel.
Heb je geen kleinere?
Mijn dochter heeft er ook al heel lang 1, maar vanaf wanneer dat was? Geen idee eigenlijk!
Slaapt er ook de hele nacht mee, heerlijk om te zien!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 9:52

Wow wat een mooie foto! knap kindje hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Parisienne ma 10 jan 2011 - 9:54

Wat een lieve foto! Mijn dochtertje heeft ook een knuffel welke ze telkens pakt, alleen niet zo'n grote. Ik vind deze persoonlijk nog wel wat te groot om bij haar in bed te leggen, zou het zelf nog niet doen en wachten tot ze wat groter en ouder is. Mocht het dan in de weg zitten of over haar gezicht kan ze deze zelf wegtrekken.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 9:56

Mijn dochter heeft 2 vaste slaapknuffels.
1 Daarvan ligt sinds haar geboorte bij haar in bed, de andere is er later bij gekomen.

Het zijn twee van die tutteldoekjes. 1 Van de C&A en 1 van Pip (van Woezel en Pip).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Mamsie ma 10 jan 2011 - 9:57

Wat schattig. Mijn jongste ( bijna 4 maanden ) slaapt vaak met een spuugdoekje. Die trekt hij naar zich toe en ik haal het weg als hij slaapt.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 10:10

Wat een schattige foto ! Mijn zoontje is 5 maanden en hij heeft een Woezel muziek doosje/knuffel en die zit vast aan zijn bedje. En hij heeft een klein Nijntje in zijn bedje staan. Hij slaapt nu nog in een Puckababy dus hij kan niks pakken. Maar als ik de Puckababy open doe en ik laat 'm nog even wakker worden grijpt hij meteen naar zijn Nijntje knuffeltje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 10:15

TO, is je dochter nog vrijgezel? Ik weet wel een leuk vriendje voor haar angel !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Minx ma 10 jan 2011 - 10:24

Wat lief en wat een geweldig roze konijn Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Diese ma 10 jan 2011 - 10:34

Minneke schreef:TO, is je dochter nog vrijgezel? Ik weet wel een leuk vriendje voor haar angel !

Haha, laat haar papa het niet horen, die moet er nog niet aan denken Wink

Bedankt voor jullie reacties meiden, het roze konijn blijft voorlopig in de box slapen Very Happy

Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Flemy ma 10 jan 2011 - 10:44

Mijn jongste heeft zo'n zelfde formaat konijn in haar bed liggen, maar dat is er eentje met een muziekje en die ligt er dus niet zozeer als knuffel. Ze 'kruipt' zich wel omhoog richting het konijn, maar ze pakt hem nog niet vast ofzo.
Ik zou hem dan overigens wel gewoon laten liggen.

Mijn oudste heeft vanaf dat ze een jaar is een vaste knuffel, waar ze nu nog steeds altijd mee in haar armen slaapt..
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  SparklingEyes ma 10 jan 2011 - 21:31

N. had in zijn wiegje een Nijntje met zo'n doekje er aan, die stond boven in zijn bedje, buiten bereik.. toen hij naar een ander bed ging, heeft hij ook nog een tijdje in bed gelegen, maar N. pakte zelf steeds beneden een ander knuffeltje. Omdat deze niet zo groot is, leg ik die gewoon bij hem in bed. Bovendien pakt hij heel bewust iets van zijn gezicht als hij het er niet hebben wil...Als hij nu naar bed gaat, pakt hij Purk ( 't is een roze biggetje, dus ik heb 'm Purk gedoopt..) en gaat lekker liggen. Hij wordt ook helemaal blij van Purk smile

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Woezies ma 10 jan 2011 - 21:58

Ooooh wat een mooi meisje! Geweldige foto!

Toevallig zat ik er ook aan te denken een topic te plaatsen hierover. Mijn dochter (6 maand) heeft ook een 'slaap'knuffel. Maar alleen in de box, had hem laatst bij haar in bed gelegd omdat ze zo huilde en toen ik later ging kijken bij haar lag ze te slapen met die knuffel (het is een soort doekje met een knuffeltje eraan) over haar gezicht.! Ik schrok me dood!
Dus die gaat nu niet weer mee in bed, terwijl ik weet dat ze er goed mee slaapt!
Woezies
Woezies
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 162
Punten : 276
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  LMCurious ma 10 jan 2011 - 22:01

Joris heeft vanaf zijn geboorte in zijn bedje een schaap van happy horse liggen. We hebben toen hij het schaap echt leuker ging vinden een 2e bijgekocht. Het schaap gaat ook altijd mee naar het kdv. Maar blijft verder wel in bed, of in de auto als we tijdens zijn middagdutje naar familie verder weg rijden. Hij word helemaal happy van zijn schaap.

Het is qua formaat ook wel een redelijk grote knuffel, ik denk wel soortgelijk als op de foto. Maar als die op zijn gezichtje zou vallen rolde hij er vanzelf wel vanaf. Hij is te rond om te blijven liggen zeg maar. Maar dan nog, zwaar is de knuffel niet. En zeker als ze zelf al haar armpjes rond de knuffel legt, denk ik dat ze hem ook zelf weg zal duwen als ze het benauwd zou krijgen. Dus ik zou er geen probleem van maken. Ik merk zo duidelijk verschil met andere knuffels die hij heeft, van schaap word hij gewoon diepgelukkig, al zeker een jaar. Zodra hij schaap ziet gaat hij helemaal glunderen! Ik merk gewoon dat ie die echt gewend is in bedje!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel in bed Empty Re: Knuffel in bed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum