Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Knuffel mee in bed

+10
mickey
Bruintje Beer
ekjir@M
duckie
Thunder
Annemie
PapillonRose
Star007
Susan
Pussycat
14 plaatsers

Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Knuffel mee in bed

Bericht  Pussycat zo 22 apr 2012 - 9:29

Vanaf welke leeftijd is dat nu echt goed veilig eigenlijk?

Die van mij heeft nooit een knuffel gehad in bed. Maar sinds een week sleept ze elke keer mijn vroegere knuffel mee naar bed die moet dan ook echt mee.
Maar ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden...
Vind het aan de ene kant nog een engig? (is dat een woord?) idee en aan de andere kant denk ik... ze is niet meer zo jong dat ze zichzelf niet om kan draaien o.i.d....

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Susan zo 22 apr 2012 - 9:31

Geen idee, ik doe dat sinds kort pas, Yrsa heeft ook sinds kort pas echt behoefte aan knuffels. Ezra heeft een hele tijd met twee Mega Mindy-poppen geslapen, maar toen hij daarmee begon was hij ook al drie. Nu slaapt hij vaak met een boekje of zo. Het liefst zou hij zijn hele verzameling V&D-tasjes mee naar bed nemen, maar dat is te gevaarlijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Star007 zo 22 apr 2012 - 9:31

D. heeft nu al wat knuffeldoekjes/ knuffeltjes in haar ledikant. Ik zorg er wel voor dat er alleen knuffeldoekjes mee het bed in gaan, waardoor ze eventueel zou kunnen ademen ( mocht het op haar gezichtje terrecht komen).
Ze houdt vaak het knuffeldoekje vast, terwijl ze met de andere kant aan het duimen is I love you


Laatst aangepast door Star007 op zo 22 apr 2012 - 9:32; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  PapillonRose zo 22 apr 2012 - 9:32

Hier heeft ze al een hele tijd een knuffel. Maar dat is toevallig een kleintje, en die is verder ook niet heel pluizig / harig ofzo. Dus dat durfde ik dan wel aan (ze heeft een nijntje rammelaarknuffeltje) en daar slaapt ze al een hele tijd mee. Zonder gaat ze ook echt niet zomaar slapen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Annemie zo 22 apr 2012 - 9:34

Mijn zoontje heeft al vanaf zijn geboorte een knuffel in bed,hij kan er sinds dat hij ongeveer 14 maanden was niet meer zonder. Inmiddels heeft hij 4 knuffels,waarvan 2 belangrijke waar hij niet zonder kan slapen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Pussycat zo 22 apr 2012 - 9:37

Ja ik vind het best wel moeilijk. Dat ik haar beter niet die beer mee kan laten nemen nu ze er nog niet aan gewend is zeg maar.... of dat ik het maar gewoon kan/moet toelaten omdat ze het prettig schijnt te vinden.
De beer is een kop kleiner daar haar... ze gaat op d'r zij liggen met die beer zo schattig in d'r armpjes haha hij krijgt nog wat kusjes en dan slaapt ze I love you

Haha susan lekkere verzamelaar, maar die van jou waren dan toch wel een flink stuk ouder.

En een knuffeldoekje is toch wel wat anders dan een redelijk grote beer natuurlijk....

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Thunder zo 22 apr 2012 - 9:38

Hier ligt al vanaf het begin de blauwe nestlébeer in zijn bed.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  duckie zo 22 apr 2012 - 9:39

hier slaapt ze al een hele tijd met een knuffeltje, de groen blauwe giraffe van happy horse en die klemt ze ook altijd stevig vast... Als ze eenmaal slaapt ligt ie verspreid door hetbedje... Ze heeft er ook een grote van en die staat naast bed maar soms trekt ze die ook mee in bed als wij al weer beneden zijn.. Als wij naar bed gaan dan vis ik die er vaak wel even uit... Als het kleine knuffie in de buurt van hetgezicht ligt verplaats ik hem wel even...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  ekjir@M zo 22 apr 2012 - 9:39

J. slaapt vanaf het begin met een nestle knuffeldoekje. De laatste weken moeten z'n 4 andere doekjes en knuffel ook mee en sleept hij 2 auto's mee z'n bed in. In het begin vond ik het best eng maar als ik het afpak is het ook brullen en gillen. Volgens m'n schoonmoeder heeft hij dat van z'n vader die sleepte ook alles mee...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Susan zo 22 apr 2012 - 9:40

Yrsa heeft ook zo'n enorme beer, ik zou het denk ik geen succes vinden als die 's nachts in haar bed zou liggen. Kun je de beer niet voorzichtig weghalen als ze eenmaal slaapt? Of een klein poppenledikantje kopen en voorstellen dat de beer daar 's nachts slaapt, vlak naast haar bedje?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Pussycat zo 22 apr 2012 - 9:43

Dat is wel een leuk idee susan. Weet alleen niet of dat al zou werken bij haar, maar misschien het proberen waard.
Ja ik haal hem wel sowieso straks bij haar weg, maar ze merkt het wel... ze ligt dan toch even minder diep te slapen natuurlijk... Dus liever niet, maar ik slaap ook niet lekker als hij bij haar in bed ligt haha. Daarom vroeg ik me dus ook af of het een realistische ''angst'' is of dat het allemaal wel mee zal vallen, maar ja het is wel een groot risico dat je neemt hé. Ben er toch huiverig voor haal hem toch maar weg.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 6:28

H. had een knuffeldoekje maar daar deed ze niet zo veel mee als baby zijnde.
Maar heeft wel altijd in haar bed gelegen en na verloop van tijd zijn er steeds meer knuffels bij gekomen.

A. heeft al maanden een Tiamo hondje in zijn bed.
Zonder gaat hij niet slapen. Hij sabbelt op het oortje of op het staartje en valt dan in slaap.
In de box ligt een grote versie en daar speelt hij in de box heel veel mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Bruintje Beer ma 23 apr 2012 - 6:46

Wij hebben onze kinderen nooit een knuffel gegeven in bed of om mee te gaan slapen. S. is pas rond haar 2e jaar met haar pop gan slapen. Dit wilde ze toen zelf.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  mickey ma 23 apr 2012 - 7:16

F heeft al sinds zijn geboorte een knuffeltje in bed naast zich en nog een paar bij het hoofdeinde.

Deze lijkt wel favoriet te worden. Hij knuffelt ermee, sabbelt op de pootjes en oortjes, speelt ermee. Heb laatst nog een gekocht, zodat we een reserve hebben Wink Ik kijk wel 's avonds altijd voordat ik naar bed ga, of het niet op zijn gezicht ligt. Het is ook maar een klein knuffeltje, zo'n 15-20 cm gok ik. Internet verteld mij dat hij 25 cm is. Het is in ieder geval een licht-gewicht dingetje. Oren, pootjes en lijfje is alleen stof, hoofdje en voetjes zijn wel gevuld.

Knuffel mee in bed Article14255826
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  sheila123 ma 23 apr 2012 - 8:17

Vanaf de geboorte hebben ze beide zo'n klein lappenpopje in bed (die je bij de verloskundige kreeg) en pas later kwamen de grotere knuffels, bij J. vanaf een jaar of zo. Dan wilde ze een knuffel mee in bed. Vanaf een jaar of 2 is ze pas echt into de knuffels en heeft ze een heel clubje 'vriendjes' in haar bedje met 1 als absolute topper! Laughing
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Mida4you ma 23 apr 2012 - 8:19

Z. heeft al een lang lang een winnie the pooh knuffel in haar bedje staan. Ze was er zo gek op en ze wou hem zelf mee in bed hebben ( ik denk dat winnie nu al 4,5 maand in haar bedje staat ) er staat ook nog een kleinere beer in. Maar haar lievelingsknuffel is haar aapie en die gaat overal mee naartoe ( een soort tutteldoek met een apenkop )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Teddyaapje ma 23 apr 2012 - 10:26

T. heeft al heel lang een knuffel in bed, weet niet vanaf hoeveel maanden.

Als je de knuffel te groot vindt kun je misschien samen met haar een knuffel gaan uitzoeken die ze wel mee in bed mag?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Printje ma 23 apr 2012 - 19:55

Hier liggen al vanaf dag 1 zijn 2 vaste knuffels in bed. Toen hij kleiner was zette ik ze zo neer dat hij er niet bij kon maar inmiddels al een hele tijd ligt hij er gewoon tegenaan wanneer hij naar bed gaat.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Knuffel mee in bed Empty Re: Knuffel mee in bed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum