Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+21
Razz
Jasmine
ShallY
Weegschaal
Snoes
boekenwurm83
Parel
Stokstaartje
SleepingBeauty
Susanne84
slaatje
Amber-
sabje
nillis
Annie24
Linnie1985
Aardbei
mzcharlotte
love
Filoria
Joli86
25 plaatsers

Pagina 5 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 di 2 apr 2013 - 6:35

@shally, wat raar zeg dat je niet de complete uitslag hebt gehad via de telefoon. Snap dat je er van baalt! Als ik jou was zou ik morgen gewoon even bellen naar de poli voor je weer aan de Provera begint.. Beter een dagje langer wachten. Bij ons is de poli gelukkig de hele dag te bereiken tussen half 9 en 5..

@sb, hoop dat je nog wel mee je vriend hierover hebt kunnen praten, niet niks als je dit nieuws krijgt. Is er wel iemand uit jullie omgeving die weet hoe jullie situatie is?
Ik wil je even een dikke knuffel geven!!

@love, wat fijn!! Toch weer aan t werk! Beetje te combineren met je uren op woensdag? Jammer dat het 0 uren zijn maar beter dit dan niks. Wat voor functie is het?
Ga duimen dat je vriend gelijk heeft!! Nog een weekje geduld!

@slaatje, bedankt voor je lieve berichtje! Hoe gaat het met jou kindje? Nog lekker aan het genieten van je verlof?

@all, Hier alles Okej..! Vanavond de 2de keer Clomid, tot nu toe nergens last van gelukkig! Hopen dat het zo blijft Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  ShallY di 2 apr 2013 - 20:45

@joli: hopelijk krijg je niet teveel last van de bijwerkingen.

Ik heb net naar de assistente gebeld en uitgelegd. Blijkt dus dat die dokter in het dossier van mijn zus heeft gekeken. (wij zitten namelijk in het zelfde ziekenhuis, zijn 2ling, hebben dezelfde beginletter en achternaam).. dus vandaar dat het allemaal zo vaag was gisteren.
De uitslag was wel binnen en nu word ik vanmiddag terug gebeld door mijn eigen behandelend arts over de uitslag.

Dus als het allemaal een beetje meezit kan ik morgen al beginnen met provera.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  love di 2 apr 2013 - 22:30

@Joli, Ja is als Woonbegeleider moet nog gebeld worden voor afspraak en is gelukkig te combineren Very Happy
Ja nog even geduld, was wel grappig gisteren zaten we tv te kijken en kwam de naam Charlotte voorbij zegt ie doodserieus ja dat vind ik een mooie naam en ik zat echt van :O meen je dat nou (hij was er normaal nooit echt mee bezig. Het is niet dat ik de naam nu afschuwelijk vind ofzo Wink).
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Snoes wo 3 apr 2013 - 22:13

SleepingBeauty, wat een naar nieuws zeg, heel veel sterkte hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  ShallY do 4 apr 2013 - 0:46

IK heb trouwens geen eisprong gehad maar daar ging ik al van uit.
Alleen kwam er weer uit de bloeduitslag dat mijn schildklierwaarde weer niet goed is. Maar ik heb vorige week bloed moeten prikken voor de internist en volgende week heb ik een afspraak dus dan zal hij het ook nog wel zeggen. Waarschijnlijk worden mijn medicijnen weer opgehoogd.

Ik mag wel verder van de gyn, dus ben gisteren weer begonnen met provera.

Soms denk ik echt of het krijgen van kindjes ons wel gegund is. Waarom moet het allemaal zo moeilijk gaan terwijl een ander door bij wijze van, de wind al zwanger wordt.

Ik mag nog niet klagen want ik ben nog maar kort met clomid bezig en anderen hier zijn al veel langer bezig en hebben het nog veel moeilijker.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  SleepingBeauty do 4 apr 2013 - 6:21

@Shally ik snap je gevoelens wel hoor, ook al zijn meiden hier soms al veel langer bezig, iedereen heeft de wens voor een kindje en dan kan het niet snel genoeg gaan!
Zit jou ook niet mee trouwens, telkens weer tegen slag! Succes meid! hou de moed erin!

@Susanne; Waar zijn jullie nu in het traject! Lijkt me ook een moeilijke keuze om voor een donor te gaan. Daar hebben wij nog allemaal niet over na gedacht, maar dat hoeft ook niet. Alles op zijn tijd Wink

@all
Sorry dat ik even niet op iedereen reageer, maar ik vind het wel onwijs lief jullie reacties.
We hebben er inmiddels goed over kunnen praten, we gaan nu eerst op voor de her test. Vrijdag moet dat gebeuren!
Ik baal er eigenlijk van dat we niet gelijk door gestuurd zijn naar de uroloog waarschijnlijk moet dat toch gaan gebeuren, want hoe groot is de kans dat het nu wel goed is...
Mijn man ziet er enorm tegen op om weer te testen! Gewoon bang voor de uitslag! Ik ook hoor, maar aan de andere wil ik ook weten waar ik aan toe ben.

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  ShallY do 4 apr 2013 - 10:11

@sb: fijn dat jullie er wel goed over gepraat hebben. Het is niet niks wat jullie te horen hebben gekregen.

@ Linnie: hoe gaat het met jou?wanneer kreeg je de uitslag?

@joli: hoe gaat het met jou? Nog steeds clomid aan het slikken of zijn de 5 dagen al voorbij?

En dan vergeet ik love nog. Met jou alles goed?

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 do 4 apr 2013 - 22:44

ShallY schreef:@sb: fijn dat jullie er wel goed over gepraat hebben. Het is niet niks wat jullie te horen hebben gekregen.

@ Linnie: hoe gaat het met jou?wanneer kreeg je de uitslag?

@joli: hoe gaat het met jou? Nog steeds clomid aan het slikken of zijn de 5 dagen al voorbij?

En dan vergeet ik love nog. Met jou alles goed?

Leuk dat je naar me vraagt. Gaat goed met mij. Onze trouwdatum staat vast Very Happy. Ik moet as maandag naar het ziekenhuis voor de uitslag.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  ShallY do 4 apr 2013 - 23:07

@linnie: wat leuk!wanneer is de 'grote' dag?
Ben benieuwd maandag.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Joli86 vr 5 apr 2013 - 0:08

Even een kort berichtje want ga zo vertrekken voor een weekendje weg met vriendinnen. Vandaag laatste dag Clomid, na het weekend de dagen tellen tot de eerste fm komende woensdag! Spannend! Hoop zo dat mijn eitjes deze keer wel gaan groeien!! Nog steeds een beetje huiverig voor de spuiten, hoop dus dat het niet zo ver komt...

Joli86
Joli86
Prater
Prater

Bericht  boekenwurm83 vr 5 apr 2013 - 0:47

Joli ik zal voor je duimen dat er volgende week woensdag wat te zien is! Maar nu eerst een heel fijn weekend met je vriendinnen!

SB, fijn dat jullie er nu over kunnen praten. Ja ik kan me je frustratie wel voorstellen, je wilt zo snel mogelijk verder. Het vervelende is altijd dat gewacht tussendoor, ik word er zelf ook niet goed van hoe lang alles steeds duurt! Hopelijk krijg je volgende week een betere uitslag waardoor er toch weer iets hoop terug komt!

Linnie, leuk zeg, wanneer is de grote dag? Spannen hoor maandag!

Shally, geeft niks dat je je zo voelt. Iedereen hier wil zo graag een kindje, hoe lang of kort iemand ook bezig is. En jullie zit het echt niet mee, dus ik vind het best knap dat je ondanks dat toch positief probeert te blijven!

Hier geen nieuws. Nog steeds in afwachting van de bevestiging dat ik de 17e word geopereerd. Woensdag enorm genoten bij Mumford and Sons. Ik ben al bij veel concerten geweest, maar dit was de beste ooit. Vanavond lekker uit eten en verder een weekendje relaxen.

Fijn weekend iedereen!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Linnie1985 vr 5 apr 2013 - 2:24

11 juni, maar we houden het klein hoor. Ouders en misschien mijn broer en zijn zusjes. En dan uit eten met de hele familie om het te vieren.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  love vr 5 apr 2013 - 5:11

Hier vandaag een dip dag. Ben in een week 2 kg aangekomenvoor een kindje 2012 - Pagina 5 1270000679 en doe niks raar kwa eten en baal er ontzettend van.
Ben vorig jaar 17 kilo afgevallen en ben ondertussen nog wel bezig maar gaat niet zo hard.
Verder nog niet ongesteld, zou het maandag moeten worden dus ben benieuwd.
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stokstaartje vr 5 apr 2013 - 9:40

@love: als je ongesteld moet worden houdt je vocht vast. Ik kwam daar meestal 1 maar soms weleens 2 kilo van aan dus wees nog niet meteen getreurd Wink
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  love za 6 apr 2013 - 2:45

Nee dat is waar stokstaartje voor een kindje 2012 - Pagina 5 561177 we wachten het maar af deze week..
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal za 6 apr 2013 - 11:04

@ Sleepingbeauty; Wat een heftig nieuws zeg! Snap dat je vriend opziet tegen de tweede test, wanneer krijg je daar de uitslag van? Wil je echt even een hele dikke voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888 geven!!

@ love; Spannend!

@ Linnie; Wat een goed vooruitzicht, heel veel succes met de voorbereidingen van jullie dag! Succes ook maandag met de uitslag.

@ Boekenwurm; Spannend, het wachten op de operatie en dan nog niet zeker weten wanneer het is. Hoop zo dat de operatie voor jou net zo'n goed en snel resultaat mag hebben als bij Snoes!

@ ShallY; Ach meis, het zit jou ook allemaal niet mee, dat mag best gezegd worden! Hoop snel op beter nieuws voor je!!

@ Joli; Ik duim ook voor een goede echo woensdag!

Ik zit in de laatste wachtweek. Gebruik sinds een aantal dagen progesteron, hoop zo dat dit middel het voor ons mag zijn. Woensdag hebben we een afspraak op de meerdere miskramen poli. Er is in Nederland geen behandeling, maar ik wil graag weten wat onze kansen zijn. Wil graag wat realistische feiten en cijfers horen. En dan vertrekken we vrijdag naar Curacao, heb er zin in!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal za 6 apr 2013 - 11:12

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste kindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Weegschaal27/28Maart 20111e5 miskramen
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
SleepingBeauty25/27Januari 20121e
Sabje27/30Mei 20122e
ShallY27/28Augustus 20121ePCO
Joli
love
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  mzcharlotte za 6 apr 2013 - 20:43

Mag ik in de koffer mee Weegschaal? En dat als we terugkomen, de lente écht is begonnen hier in Nederland. *zucht* Ik hoop dat jullie antwoorden gaan vinden.

Ik heb mijn man gezegd dat ik even niet met zwanger worden bezig wil zijn in elk geval tot na New York. Mocht ik in deze ronde (toch) zwanger worden, dan zit ik in New York ongeveer op wat voor mij het kritische moment is, de eerste 7 weken. En dat wil ik niet. Maar goed anderzijds, het komt het hoe het komt. Ik ben nu voornamelijk even met mijzelf bezig en dat voelt ook wel prettig.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  ShallY za 6 apr 2013 - 20:50

@mzcharlotte: wat goed dat je zo met je zelf bezig kan zijn. En al veel afgevallen zie ik wel. Knap hoor! Via ww toch?
Ik ben ook aan het afvallen maar het schiet nog niet echt op. Ik zou t liefst gelijk resultaat willen zien maar dat gaat toch niet.

@weegschaal: Bijna op vakantie,heerlijk! Lekker genieten he meid!
Succes woensdag!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Joli86 zo 7 apr 2013 - 2:06

@ weegschaal, kun je mij ook weer het schema zetten?
Ik ben 26 en mijn man 29, oktober 2912, 1ste kindje, PCO

Weer thuis van een super weekend! Was erg gezellig met de meiden! Was wel even een moeilijk moment toen er iemand in de groep vertelde dit weekend niet ging drinken omdat ze zelf al bijna 2 jaar in de mm zitten en pas een terug plaatsing hadden gehad. Ze wilde het vertellen om te voorkomen dat wij vermoedens kregen dat ze misschien zwanger zou kunnen zijn, dus om pijnlijke situaties te voorkomen. Vond het heel knap van haar dat ze dit zo vertelde. Voelde me wel een beetje raar, wilde haar eigenlijk zeggen dat ik weet hoe ze zich voelde, maar dat kon natuurlijk niet..
Verder echt genoten, lekker gegeten, lekkere drankjes, gezellig op stap geweest, was een top weekend! smile
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Bericht  SleepingBeauty zo 7 apr 2013 - 19:40

@joli fijn dat je zon goed weekend had! knap van je vriendin om het zo te vertellen, maar ik zou het misschien ook wel doen dan. Hopelijk gaat het goed. Succes woensdag.

@mzcharlotte; wat goed dat je het van je af kunt zetten, het is ook goed om van de andere dingen in het leven te genieten.

@weegschaal; fijne vakantie

Wij hebbem een heerlijk weekend gehad! Lekker mee uit eten genomen, omdat we zon rotweek hadden.
Mijn man vindt het ook wel heel moeilijk, voelt zich falen als man.. Hij gaf wel aan dat hij wel wil kijken wat de mogelijkheden zijn, daar ben ik wel blij mee.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Linnie1985 zo 7 apr 2013 - 23:46

Mijn rechtereileider is niet toegankelijk, maar dat kan ook door dat onderzoek komen dat ik m dicht kneep. Maar het is niet zorgelijk, want mijn linker was gewoon goed en daar gong die rotzooi van dat onderzoek gelijk en snel doorheen.
En ik heb net bloed laten prikken voor progesteron, volgende week weer...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  ShallY ma 8 apr 2013 - 0:59

@linnie: dat is geen leuk nieuws om te horen. Wat zijn nu de volgende stappen of heb je die nog niet besproken?

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 ma 8 apr 2013 - 1:09

ShallY schreef:@linnie: dat is geen leuk nieuws om te horen. Wat zijn nu de volgende stappen of heb je die nog niet besproken?

Ik moet over een paar weken terug komen en dan hoor ik meer.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  sabje ma 8 apr 2013 - 2:02

Ik wilde gistertavond hier komen typen dat ik er deze maand een erg goed gevoel over had. Helaas zijn de eerste tekenen voor een naderende ongesteldheid er weer Cry. Overmorgen zal het wel doorzetten, maar nu al flinke buikpijn. En natuurlijk weer net als ik moet werken dat ik plat in bed lig.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud