Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laten weten dat je van iemand houdt

+14
Punk'd
Feline
Jade
Fortissimo
Snirp
Slakje
Marin
minoessepoes
SoGood
Caresses
Paper Crown
Lady4
RioolSpook
Printje
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Marin do 4 apr 2013 - 23:37

Haha zo lief Forti. Hoe bevalt het samenwonen? Ik woon hier alweer bijna een jaar, de tijd vliegt zo!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Fortissimo do 4 apr 2013 - 23:41

Marin schreef:Haha zo lief Forti. Hoe bevalt het samenwonen? Ik woon hier alweer bijna een jaar, de tijd vliegt zo!

Echt onwijs goed! Het valt me echt heel erg mee. Wij wonen hier ook alweer een half jaar! Nog een half jaartje max. en dan moeten we dit huisje alweer uit. Sad Jammer, maar misschien krijgen we er nog wel een mooier huisje voor terug.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Marin do 4 apr 2013 - 23:45

Jammer! Was het anti kraak ofzo? Ik kan het me niet precies herinneren, maar wist wel dat het tijdelijk was ja. Echt jammer, heb je er net een leuk huisje van gemaakt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Fortissimo do 4 apr 2013 - 23:48

Marin schreef:Jammer! Was het anti kraak ofzo? Ik kan het me niet precies herinneren, maar wist wel dat het tijdelijk was ja. Echt jammer, heb je er net een leuk huisje van gemaakt.


Het is op basis van de Leegstandswet. Het appartement waar wij nu wonen wordt tegen die tijd gebruikt als tussenwoning voor bewoners uit andere appartementen, omdat hun appartement dan wordt verbouwd. Daarna wordt ons appartement samengevoegd met het andere appartement naast ons, tot een grote en ik vermoed dat het dan koop wordt.
Het is heel jammer, maar we wisten dit van te voren. We hebben hier dan heerlijk gewoond en het is een leuke ervaring! Nadeel; Ik wil nu heel graag in Groningen willen blijven wonen, al die gemakken! Ik wil niet meer terug naar een dorp Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 394967
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Marin do 4 apr 2013 - 23:49

Hahaha ja dat maakt het wel extra lastig om iets te vinden. Zijn die kleine huisjes rondom 't plantsoen niks? Daar wil m'n zus wel wonen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Fortissimo vr 5 apr 2013 - 1:36

Marin schreef:Hahaha ja dat maakt het wel extra lastig om iets te vinden. Zijn die kleine huisjes rondom 't plantsoen niks? Daar wil m'n zus wel wonen!

Ik ook wel! Stond laatst een te huur.. Alleen moeten we samen bruto €2500 binnen brengen, waarvan mijn salaris maar voor de helft mee zou tellen... :O
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Marin vr 5 apr 2013 - 4:24

Oei ja dat is wel heel duur inderdaad!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Jade ma 15 apr 2013 - 0:37

WIj laten dat elke dag wel een aan elkaar blijken. Ik word regelmatig overvallen door zo'n intens gelukkig gevoel. We doen regelmatig lieve dingen voor elkaar, zeggen dat we van elkaar houden, maar vaak is een knuffel of een bepaalde blik voldoende.

Mijn vriend is ontzettend trots ons kindje, en hoe hij dan straalt als hij over haar praat I love you. Hij vond het heerlijk om babykleertjes te strijken en wilde al rond gaan rijden met de maxicosi. Als ik dat dan zie/hoor, dan voel ik me echt zo gelukkig! I love you

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Feline di 16 apr 2013 - 6:46

Wij zeggen het nooit.. Maar kennen elkaar ook pas een half jaar. We doen wel heel veel dingen om te laten blijken dat we elkaar lief vinden. Gister was ik nog ziek en toen heeft m'n vriend z'n werk gebeld, of ie een dagje thuis mocht werken zodat ie voor mij kon zorgen. Dus toen kreeg ik een appel in kleine stukjes gesneden en roggebrood met kaas in kleine stukjes (heb keelontsteking).

En hij zegt hij heel vaak: als we dan in dat boerderijtje wonen, met onze kinderen, hond en bootje..etc smile

Eigenlijk word ik veel te veel verwend smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Punk'd di 16 apr 2013 - 6:59

Ik denk dat wij het dagelijks wel zeggen haha. Sowieso zoals bij SoGood als we gaan werken. haha mijn vriend zegt dan altijd 'Loff joee' Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 394967 haha het is echt een schatje.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 20:31

Jeetje ik ga bijna denken dat er iets mis is met ons, want wij zijn helemaal niet zo klef! En nu klinkt klef als een negatief woord maar zo bedoel ik 'm niet. Weet even geen betere omschrijving.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Parisienne di 16 apr 2013 - 20:45

Wij ook niet hoor Carrie Wink

Mijn vriend zegt het voor mijn gevoel teveel. Ik vind het leuk om te horen, maar het hoeft niet dagelijks. Ik vind een gemeende 'ik hou van je' op een specifiek moment veel meer waard dan dat ik het dagelijks (of meerdere malen per dag) uit een soort van automatisme te horen krijg. Nee, ik hecht meer waarde aan het moment waarop het gezegd wordt dan aan de hoeveelheid. Vriend denkt daar anders over. Vroeger werd er bij hem thuis te pas en te onpas, bij elk klein dingetje, ik hou van je gezegd door zijn ouders. Hij heeft het idee dat het zo hoort, dat we anders niet van elkaar houden. Ik weet dat we van elkaar houden, ik hoef het niet dagelijks te zeggen (of te horen).

Ik merk dat het soms ook een averechtse werking kan hebben. Vriend zegt het tegen N. ook heel erg vaak. Ze reageert heel laconiek, maakt grapjes, rent weg of zegt: "Nee, dat wil ik niet." of "Hahah, ik niet van jou!" of "I love you niet!". Als ik het daarentegen weleens tegen haar zeg krijg ik altijd een knuffel en een gemeende: "Ik ook van jou!" Soms zegt ze het uit zichzelf tegen mij. Bij vriend is dat nooit gebeurd. In dit geval werkt het dus averechts in mijn ogen, alsof het een soort dwingend is dat ze het terug moet zeggen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Paper Crown di 16 apr 2013 - 20:47

Mijn man zegt het ook bijna niet hoor Carrie, dat laat hij wel blijken dus dan is het OK maar zoals mijn man laatst tegen een vriend van hem zei: 'Ik zou ook echt leip worden als ik dat elke dag moest zeggen hoor..' Zijn vriend en diens vriendin die hebben problemen en een van die problemen is dat hij, volgens haar te weinig lieve dingen zegt.. Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 394967 Dus vroeg hij aan mijn man hoe het bij ons zat.

Ik weet dat mijn man van mij houdt, en dingen die ik al weet hoef ik niet elke dag paar keer te horen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Punk'd wo 17 apr 2013 - 5:12

In het geval van verbale vertoning? (haha) zijn wij wel klef. Altijd schatje, liefje tegen elkaar. Ook op straat of bij andere Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 394967

Maar lichaamelijk op straat echt niet. Een hand vast houden wel, maar elkaar uitgebreid gaan lopen zoenen op straat neeeuh. Ik vind dat altijd zo 'tja.. waarom?' als andere dat doen.. hahaha. Of in de trein helemaal op elkaar gaan liggen en in elkaars nek gaan lopen snuiven. En dan zit ik daar net alleen tegenover. Dat is zooo ongemakkelijk.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Marin wo 17 apr 2013 - 5:21

Wij lopen ook echt nooit hand in hand, zijn sowieso niet zo klef in het openbaar. Dat voelt ook echt heel raar. Maar thuis wel altijd, zit ie altijd aan m'n haar te plukken als ik naast 'm op de bank zit.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 21:11

Nah ik bedoel meer het samen op de bank zitten en aan elkaar plukken enzo. Wij zitten zelden tegen elkaar aan op de bank, eigenlijk! Knuffelen enzo doen we wel, maar het is niet zo dat we thuis constant op elkaar zitten zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  M-G vr 19 apr 2013 - 13:35

Bijna dagelijks hoor ik van hem dat hij van me houd, andersom iets minder: om de dag.... denk ik ? Ik zeg het naar mijn mening vaak genoeg , maar sinds de bevalling zegt hij het meerdere keren per dag (volgens mij is dat trouwens niets nieuws want nu ik even nadenk, dat zei hij voorheen ook meerdere keren per dag.)
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Gast zo 21 apr 2013 - 6:07

Hier zijn we spaarzaam met zeggen dat we van elkaar houden. Wanneer je het dagelijks zegt, dan begint zo'n uitspraak op den duur zijn inhoud te verliezen. Je hoeft ook niet altijd in zoveel woorden aan de ander te vertellen dat je van elkaar houdt, als je elkaar aanvoelt dan weet je dat ook zonder woorden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Sam zo 21 apr 2013 - 6:40

Wij zeggen niet heel vaak 'ik hou van jou', dit komt denk ik omdat we allebei voelen en laten merken dat we van elkaar houden. Heel fijn.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Sea of Trees zo 21 apr 2013 - 6:47

Punk'd schreef:In het geval van verbale vertoning? (haha) zijn wij wel klef. Altijd schatje, liefje tegen elkaar. Ook op straat of bij andere Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 394967

Maar lichaamelijk op straat echt niet. Een hand vast houden wel, maar elkaar uitgebreid gaan lopen zoenen op straat neeeuh. Ik vind dat altijd zo 'tja.. waarom?' als andere dat doen.. hahaha. Of in de trein helemaal op elkaar gaan liggen en in elkaars nek gaan lopen snuiven. En dan zit ik daar net alleen tegenover. Dat is zooo ongemakkelijk.
Haha ja hier precies hetzelfde.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt - Pagina 2 Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum