Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laten weten dat je van iemand houdt

+14
Punk'd
Feline
Jade
Fortissimo
Snirp
Slakje
Marin
minoessepoes
SoGood
Caresses
Paper Crown
Lady4
RioolSpook
Printje
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 9:17

Net in Grenzeloos verliefd vertelt een meisje dat ze het vervelend vindt dat zij altijd degene is die zegt dat ze van haar vriend houdt, en dat ze het andersom nooit hoort. Ze wordt er onzeker van en denkt dat het niet goed zit tussen hun daarom.

Hoe vaak laat jij aan je vriend weten dat je van hem houdt? En laat hij dat ook aan jou weten, en hoe vaak? Vertel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Printje do 4 apr 2013 - 9:26

Wij laten regelmatig zien dat we van elkaar houden, soms door kleine dingen zoals een briefje bij het brood maar man heeft me afgelopen week verrast met drie dagen Disney :cheering: :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 9:28

Wij spreken beide zeer regelmatig (meerdere keren per dag) uit hoeveel we van elkaar houden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  RioolSpook do 4 apr 2013 - 9:31

Hij laat het vooral weten. Ik ben daar minder in.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Lady4 do 4 apr 2013 - 9:35

Mila schreef:Wij spreken beide zeer regelmatig (meerdere keren per dag) uit hoeveel we van elkaar houden

Wij ook. En ook altijd zeer gemeend. Daarbij zit het in zoveel dingen dat je je liefde laat blijken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 9:36

Ik doelde ook in het algemeen Lady4, laten weten dat je van iemand houdt kan ook door zijn lievelingseten te maken bv smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Lady4 do 4 apr 2013 - 9:44

Pippa schreef:Ik doelde ook in het algemeen Lady4, laten weten dat je van iemand houdt kan ook door zijn lievelingseten te maken bv smile

Precies. Ik kook graag lekker voor mijn vriend en hij waardeert dat altijd enorm. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 10:07

Mijn vriend is doodziek geweest van de griep de afgelopen dagen en ik heb heel erg goed voor hem gezorgd, gewoon omdat ik van hem hou en hij die aandacht nodig had! Hij bleef maar dankjewel lieverd en wat lief van je zeggen Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Paper Crown do 4 apr 2013 - 10:59

Mijn man zegt het sporadisch. Ik hoef 't ook niet dagelijks te horen, dat voel ik namelijk wel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Caresses do 4 apr 2013 - 19:26

Wij zeggen het wel meerdere malen per dag tegen elkaar. Ook laten we het verder blijken uit dat we veel contact met elkaar zoeken (even een knuffel/aanraking of kus). Verder verassen we elkaar met bijv een klein cadeautje of een lief briefje. Houden we rekening met elkaar in bijv. wat hij lekker vind om te eten of samen leuke dingen doen.
Eigenlijk blijkt uit bijna al het contact dat we samen hebben dat we van elkaar houden.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  SoGood do 4 apr 2013 - 19:33

Wij zeggen het altijd als we weggaan of tussendoor nog een best een keer. Soms te vaak vind ik eigenlijk, want dan zeg je "Ik hou van jou" ook weleens uit automatisme. Gisteren kwam mijn vriend me ophalen en toen vertelde hij me dat toen hij naar zijn auto liep hij bedacht hoeveel hij van me houdt, dat ik het echt helemaal voor hem ben en dat hij me nooit meer kwijt wil. Dat voelde wel even anders dan "Ik hou van jou".

Verder ook briefjes bij het brood ja, haha. Mijn vriend krijgt nu een stukje paasstol met zo'n pluizig paaskuikentje omdat ik weet dat ie die leuk vindt. En vervolgens krijgt dat kuikentje vast een plaatsje op zijn bureau. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 21:00

Ik zeg regelmatig ik hou van je, maar laat dat ook door andere dingen blijken. Hij andersom ook smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Gast do 4 apr 2013 - 21:28

Mijn vriend en ik zeggen het regelmatig tegen elkaar, maar we laten het ook aan elkaar blijken in andere dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  SoGood do 4 apr 2013 - 21:47

SoGood schreef:Verder ook briefjes bij het brood ja, haha. Mijn vriend krijgt nu een stukje paasstol met zo'n pluizig paaskuikentje omdat ik weet dat ie die leuk vindt. En vervolgens krijgt dat kuikentje vast een plaatsje op zijn bureau. Wink

Na bijna 12 jaar leer je iemand echt goed kennen. Ik krijg nu een foto toegestuurd van het kuikentje die een nieuw plaatsje heeft gevonden naast zijn telefoon. Stoere man. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Fortissimo do 4 apr 2013 - 21:53

We zeggen het regelmatig tegen elkaar, maar doe vaak ook dingetjes waar dit uit blijkt. Wij zouden geen cadeautjes kopen voor elkaars verjaardag, maar ik was even naar de Action gefietst en heb wat kleine dingetjes gehaald. Mijn vriend is dol op koetjesrepen, chocolademelk op een stokkie en heb daar nog een potje gekocht waar klavertjes 4 uit moeten groeien omdat ik vind dat wij wel weer wat geluk mogen hebben. Ik denk dat hij dit het mooiste cadeautje vond van de afgelopen jaren.. smile I love you
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  minoessepoes do 4 apr 2013 - 22:10

Wij zeggen het maar soms tegen elkaar, maar te pas en te onpas roepen dat je van iemand houdt vind ik ook niet zo nodig, dan verliest het zijn waarde voor mijn gevoel. Ik zeg wel vaak : "ik vind je lief", tegen mijn man. En verder zit het hem meer in de daden dan in de woorden inderdaad.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Marin do 4 apr 2013 - 22:15

Ja wij zeggen dat best wel heel veel tegen elkaar. Het leukste vind ik wanneer de één het echt uit een soort overval van liefde zegt tegen de ander. Wanneer hij iets heel sufs doet bijvoorbeeld, dan slaak ik soms echt met een zucht van 'Oooh ik hou zo van je, sukkel'. Very Happy We zijn wel echt heel erg gek op elkaar en laten dat heel veel aan elkaar merken, door het letterlijk te zeggen, door lieve dingen voor elkaar te doen en door veel te knuffelen. Gisteren zaten we voor 't eerst ooit echt aan de andere kant van de bank (we zitten altijd tegen elkaar aan geknuffeld want dan kan ie aan m'n haar plukken, daarom noem ik 'm ook Pluk), en toen stak ie op gegeven zo'n ET vinger naar me uit, omdat hij me toch wel miste, zo ver weg aan de andere kant van de bank. Oh en hij noemt mij altijd Schuimspaan. Geen idee meer hoe dat is ontstaan, maar ik vind het heel raar en heel lief.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Printje do 4 apr 2013 - 22:25

Wat schattig marin, de liefde straalt ook van je berichtje af. Ik vind het fijn voor je dat je zo gelukkig bent.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Slakje do 4 apr 2013 - 22:50

Dagelijks. Tussen de soep en de pattaten door elkaar eventjes vastnemen, heerlijk.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Marin do 4 apr 2013 - 22:51

Haha wat klinkt dat heerlijk Vlaams, Slakje. Heel lief.

Dank je Printje. Hij is volgende week de hele week weg en dat vind ik maar wat saai. Ik mis 'm nu al.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Snirp do 4 apr 2013 - 23:14

Wij zeggen het vaak tegen elkaar!
Daarnaast knuffelen we veel, zeggen we hoe leuk we het vinden om bepaalde dingen samen te ondernemen enzo.
Nu krijgen we binnenkort ook de sleutels van ons eerste koophuisje samen en vinden we het om te bedenken hoe we hier samen gaan wonen en het samen in gaan delen.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Marin do 4 apr 2013 - 23:15

Oh dat lijkt me ook zo geweldig, Snirp. Bijzonder moment voor jullie!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Snirp do 4 apr 2013 - 23:26

Dank je Marin!
Het is uiteindelijk een huis in V. geworden, 8 kilometer noordelijker dan waar we nu wonen.
Zal in het wonen-topic wat foto's plaatsen!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Marin do 4 apr 2013 - 23:33

Oh leuk, ben heel benieuwd! Ik ben daar nog nooit geweest in 't dorp, maar is vast ook heel gezellig.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Fortissimo do 4 apr 2013 - 23:37

Marin schreef:Ja wij zeggen dat best wel heel veel tegen elkaar. Het leukste vind ik wanneer de één het echt uit een soort overval van liefde zegt tegen de ander. Wanneer hij iets heel sufs doet bijvoorbeeld, dan slaak ik soms echt met een zucht van 'Oooh ik hou zo van je, sukkel'. Very Happy We zijn wel echt heel erg gek op elkaar en laten dat heel veel aan elkaar merken, door het letterlijk te zeggen, door lieve dingen voor elkaar te doen en door veel te knuffelen. Gisteren zaten we voor 't eerst ooit echt aan de andere kant van de bank (we zitten altijd tegen elkaar aan geknuffeld want dan kan ie aan m'n haar plukken, daarom noem ik 'm ook Pluk), en toen stak ie op gegeven zo'n ET vinger naar me uit, omdat hij me toch wel miste, zo ver weg aan de andere kant van de bank. Oh en hij noemt mij altijd Schuimspaan. Geen idee meer hoe dat is ontstaan, maar ik vind het heel raar en heel lief.

Haha zo zijn wij ook! We hebben nu een hele grote bank, maar een deel van de bank wordt vrijwel nooit gebruikt. Als hij dan wel aan de andere kant zit, hebben we hoe dan ook contact. Het zij met een voet, hand, been.
Ook over die domme dingen doen; precies hetzelfde haha.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Laten weten dat je van iemand houdt Empty Re: Laten weten dat je van iemand houdt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum