Wat is een leuk uitje?
+6
girli
Inge
Lynn_
Beachgirl
Melis_je
Tiana
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is een leuk uitje?
Dames, wie wil er met me meedenken. Van mijn beste vriendin heb ik voor mijn verjaardag een dagje voor twee gekregen, en ik mag ideeën geven over wat we gaan doen samen! Maar, ik weet het niet zo heel erg goed. Ik zou een dagje sauna heerlijk vinden, maar daar krijg ik die vriendin écht niet mee naartoe. Ook theater/musical valt eigenlijk af, want dat hebben we elkaar al vaker gegeven, dus dat is niet origineel meer! Dus.. vertel.
Gast- Gast
Re: Wat is een leuk uitje?
Ik heb een vriendin n dagje Apenheul cadeau gedaan, dat vond ze erg leuk!
Ik heb van haar een cocktailproeverij gehad, ook erg leuk.
Ik heb van haar een cocktailproeverij gehad, ook erg leuk.
Gast- Gast
Misschien gezellig ergens high tea-en? Vind dat zelf altijd erg gezellig om met vriendinnen te doen. Of een workshop bonbons maken, workshop cupcakes etc.
Laatst aangepast door Gefelicitass op do 18 aug 2011 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dierentuin / Apenheul vallen af, daar heeft vriendin niks mee. Workshop, wat zou dan leuk zijn?
Gast- Gast
Gefelicitass schreef:Misschien gezellig ergens high tea-en? Vind dat zelf altijd erg gezellig om met vriendinnen te doen.
Dat doen we al regelmatig samen, haha!
Gast- Gast
Taart maken? Bonbons maken? ehm heb ff geen inspiratie Mozaieken, schilderen?
Gast- Gast
Je hebt ook speciale badkledingdagen in de sauna, mocht dat het probleem zijn :-).
Dagje pretpark, of een dagje naar het strand?
Ergens gaan shoppen en daarna uit eten gaan of samen lunchen?
Workshop taarten maken of bonbons maken?
Naar een musical?
Dagje pretpark, of een dagje naar het strand?
Ergens gaan shoppen en daarna uit eten gaan of samen lunchen?
Workshop taarten maken of bonbons maken?
Naar een musical?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Stylegirl schreef:Je hebt ook speciale badkledingdagen in de sauna, mocht dat het probleem zijn :-)
Dan wil ze het ook niet, helaas, haha!
Gast- Gast
Andere schoonheidsdingetjes? Massage, gezichtsmasker ed? Op vakantieveilingen kan je misschien inspiratie opdoen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Dagje zwemmen, overnachten in een hotel (via vakantieveilingen of zo)? Meer weet ik écht niet op dit moment, ga er nog eens verder over nadenken :-)!
Tiana- Ratel
Ze geeft jou een dagje voor twee maar ze vind niks leuk Het is toch jouw dag.... dan zal ze toch niet zo moeilijk gaan doen als het iets is wat ze misschien niet geweldig vind?
En anders doe je een dagje voor 2 met iemand anders
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Beachgirl_24 schreef:Ze geeft jou een dagje voor twee maar ze vind niks leuk Het is toch jouw dag.... dan zal ze toch niet zo moeilijk gaan doen als het iets is wat ze misschien niet geweldig vind?
Ik heb nog niks voorgesteld, maar we zijn bijna 10 jaar vriendinnen dus ik weet dat ze het zelf minder leuk vindt. Als ik zeg ik wil perse dit doen, dan zal het echt wel gebeuren, maar het is wel zo leuk om een dag echt samen te hebben wat je beide leuk vindt, toch?
Gast- Gast
Beachgirl_24 schreef:Ze geeft jou een dagje voor twee maar ze vind niks leuk Het is toch jouw dag.... dan zal ze toch niet zo moeilijk gaan doen als het iets is wat ze misschien niet geweldig vind?
"Niks" leuk vinden is ook een groot woord.. Ze vindt het alleen niet leuk om naar de sauna te gaan en naar de dierentuin
Tiana- Ratel
Een dag een bootje huren en lekker gaan varen? Etentje met bioscoop? Samen een lied inzingen en op cd zetten? Naar een festival? Zwemmen? Beauty behandelingen/massages?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
En dagje Sanadome bijvoorbeeld? is gewoon met badkleding en heb je meer dan alleen sauna.
Net zoals Veluwse bron, je hebt meer dan alleen sauna's... je kan ook relaxt zwemmen binnen / buiten, in bubbelbad, in warmte baden etc
Net zoals Veluwse bron, je hebt meer dan alleen sauna's... je kan ook relaxt zwemmen binnen / buiten, in bubbelbad, in warmte baden etc
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:En dagje Sanadome bijvoorbeeld? is gewoon met badkleding en heb je meer dan alleen sauna.
O dat bedoelde ik ook met sauna eigenlijk, zo'n heel centrum! Haha. Maar ze voelt zich dan niet op haar gemak, en niet prettig, dus ik vind het ook vervelend voor haar dan, omdat ik weet dat ze het echt niet fijn vindt. Dat doe ik dan wel met mijn moeder
Gast- Gast
Een dagje shoppen in een stad waar jullie beide nog niet geweest zijn?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Maddam tussaud, sushi workshop, make up workshop, naar de bios+uit eten.
Minniemeisje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11
Bungy jumpen? Dat heeft een vriendin nog van mij te goed. Moeten we snel eens doen, heb ik haar 2,5 jaar terug al gegeven
Wat zijn haar hobby's?
In mijn omg. gaan veel mensen een dagje naar Valkenburg...geen idee wat daar boeiend aan is, maar ze keren bijna ieder jaar terug.
Misschien een dagje cultuur hoppen in een bepaalde stad? Een museum, rondvaart, een bepaalde markt. Ergens fotograferen?
Een workshop dans, schilderen, een eigen silveren sierraad maken?
Of als jullie van wandelen/natuur houden een dagje veluwe of ander natuurgebied met een bezoekje aan een pannekoekenrestaurant, iets om te lunchen of zelf een picknickmand samenstellen? Moet het weer wel meewerken natuurlijk wat deze zomer niet echt zoden aan de dijk zet.
Waterfietsen? Kanoën? Indoorskien? Dagje Preston Palace?
Wat zijn haar hobby's?
In mijn omg. gaan veel mensen een dagje naar Valkenburg...geen idee wat daar boeiend aan is, maar ze keren bijna ieder jaar terug.
Misschien een dagje cultuur hoppen in een bepaalde stad? Een museum, rondvaart, een bepaalde markt. Ergens fotograferen?
Een workshop dans, schilderen, een eigen silveren sierraad maken?
Of als jullie van wandelen/natuur houden een dagje veluwe of ander natuurgebied met een bezoekje aan een pannekoekenrestaurant, iets om te lunchen of zelf een picknickmand samenstellen? Moet het weer wel meewerken natuurlijk wat deze zomer niet echt zoden aan de dijk zet.
Waterfietsen? Kanoën? Indoorskien? Dagje Preston Palace?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
mountainbikes huren en een route uitkiezen in een mooie omgeving om lekker te crossen?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Een huifkar tocht waarbij je zelf mag mennen met een picknick. Dit heb ik pas gedaan met een vriendin, we hadden dat gespaard bij pickwick (2e gratis) Was erg leuk. 's middags zijn we lekker wezen shoppen en 's avonds film gekeken met een bak ijs erbij
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Onverwacht leuk uitje..
» Leuk uitje gezocht met de trein!
» Leuk uitje voor kindjes omgeving e.hoven
» Uitje met vriendinnen
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk uitje gezocht met de trein!
» Leuk uitje voor kindjes omgeving e.hoven