Wat is jullie Internet Downloadsnelheid?
+9
Sterre
Jade
Silver
Caroow
Printje
love
Bazinga
Pineco
Rush
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is jullie Internet Downloadsnelheid?
En voor hoeveel PC's is dit?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: Wat is jullie Internet Downloadsnelheid?
18.79 Mbps trek ik op dit moment uit onze lijn. Daarmee kunnen we op 2 laptops tegelijk heel snel streamen en downloaden. Meer staat er eigenlijk nooit tegelijk aan.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
38,45 Mbps voor een pc en iPad. Echt een verademing, tot vorig jaar hadden we een andere provider en die haalde soms niet eens 10 Mbps.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Okee ik heb er eigenlijk de ballen verstand van..
Als je pretty much alleen surft en wat emails verstuurd, heb je dan veel mb nodig? We downloaden wel 's wat muziek, maar da's misschien paar keer per maand en streamen is online films kijken, toch? Dat doen we ook niet veel..
Als je pretty much alleen surft en wat emails verstuurd, heb je dan veel mb nodig? We downloaden wel 's wat muziek, maar da's misschien paar keer per maand en streamen is online films kijken, toch? Dat doen we ook niet veel..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Nee dan heb je niet veel MB's nodig. Het gaat dan puur om de snelheid waarmee je internetpagina`s tevoorschijn komen. Streamen is inderdaad online films/rtlgemist dingen kijken, maar radio luisteren online is bijv. ook streamen.Bazinga schreef:Okee ik heb er eigenlijk de ballen verstand van..
Rush- Lady Post-a-lot
80 MB voor 2 laptops ,al is het is vaker dat er maar 1 tegelijk download maar het kan wel.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Euh al sla je me dood hahah man zegt altijd dat we heel snel internet hebben maar hoeveel... Geen idee. Zulke dingen vind ik ook totaal niet boeiend om te weten haha als we maar internet hebben.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Uh, hoe weet je dat?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Www.speedtest.net
Rush- Lady Post-a-lot
9.38 Dat is niet veel, maar we downloaden nooit iets, dus het maakt me ook niet zo veel uit
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
54,0 mbps
Wij delen het internet met de buren, soms is het wel irritant als zij aan het downloaden zijn en ik wil bellen, dan stoort dat ook heel erg. (Klinkt dan alsof ik in een diepzeeboot ben)
*edit* na dat linkje van Rush staat er 0,40 mbps. Dat is wel aanzienlijk minder...
Wij delen het internet met de buren, soms is het wel irritant als zij aan het downloaden zijn en ik wil bellen, dan stoort dat ook heel erg. (Klinkt dan alsof ik in een diepzeeboot ben)
*edit* na dat linkje van Rush staat er 0,40 mbps. Dat is wel aanzienlijk minder...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Zo'n 10 mbps met 2 laptops. Is voor mij genoeg. Mijn vriend download veel en dan merk ik wel eens dat hij bij mij ook trager is. Maar ik heb het eigenlijk alleen nodig om een beetje te surfen en literatuur te zoeken.
Gast- Gast
15.78 mbpsRush schreef:Www.speedtest.net
Ik vind trouwens dat wij een prima internetverbinding hebben!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
17.52 Mbps, ik ben er heel tevreden over!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
23,71...
Toch best raar aangezien we 60 MB Internet hebben van UPC..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mijn ouders hebben dat gehad met KPN. Ze betaalden 'dik' voor een bepaalde snelheid, maar op een gegeven moment kwam m`n vader erachter dat ze al weken bij lange na die snelheid niet haalden. Er is toen een monteur van KPN geweest en die zei dat het aan de kabels lag of zoiets, dat ze die snelheid niet bij hun konden leveren. Toen zijn m`n ouders overgestapt naar Ziggo, and guess what er nu door die kabels komt? Gewoon de echte snelheid.Lejow schreef:23,71...
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Mijn ouders hebben dat gehad met KPN. Ze betaalden 'dik' voor een bepaalde snelheid, maar op een gegeven moment kwam m`n vader erachter dat ze al weken bij lange na die snelheid niet haalden. Er is toen een monteur van KPN geweest en die zei dat het aan de kabels lag of zoiets, dat ze die snelheid niet bij hun konden leveren. Toen zijn m`n ouders overgestapt naar Ziggo, and guess what er nu door die kabels komt? Gewoon de echte snelheid.Lejow schreef:23,71...
Vriend is aan het downloaden
Even kijken wat er gebeurd als dat uitstaat vandeweek..
Anders hebben ze ruzie jonguhhhhhhh!
Lejow- Lady Post-a-lot
Gelukkig Lejow. Je moet die snelheid ook pas controleren als er niets aan het downloaden of streamen is haha. . Dan zit het denk ik wel goed hoor, als je het dan controleert!
Rush- Lady Post-a-lot
Ook nog iets om rekening mee te houden: als je draadloos internet gebruikt, is het vaak ook wat trager dan bekabeld. De meeste providers geven ook aan dat ze alleen de snelheid van bekabeld internet garanderen.
Ik haal nu draadloos zo'n 20 mbit/s, terwijl ik theoretisch gezien 60 mbit/s zou moeten kunnen behalen. Vind het ook redelijk traag nu, maar niks aan te doen. We hebben geen wifi modem, dus kan niet bekabeld aansluiten, want mn vriend gebruikt interactieve tv nu, via de router.
Ik haal nu draadloos zo'n 20 mbit/s, terwijl ik theoretisch gezien 60 mbit/s zou moeten kunnen behalen. Vind het ook redelijk traag nu, maar niks aan te doen. We hebben geen wifi modem, dus kan niet bekabeld aansluiten, want mn vriend gebruikt interactieve tv nu, via de router.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
DIT zijn de cijfers
52,81 MB is nu de download snelheid.
52,81 MB is nu de download snelheid.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik betaal maandelijks voor 20mb en mijn daadwerkelijke download (draadloos) is 12mb. Er zit dus een heerlijke overboeking op. Soms haal ik minder dan 1mb binnen en dan moet ik mijn kanaal veranderen. Bedankt buren.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» Is het internet bankieren van ABN bij jullie ook traag?
» Zouden jullie zo'n foto op internet zetten?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» leek jullie kindje op de 3d echo die jullie tijdens de zwang
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
» Zouden jullie zo'n foto op internet zetten?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» leek jullie kindje op de 3d echo die jullie tijdens de zwang
» Hoeveel sparen jullie? En wat zijn jullie vaste lasten?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: