Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven

5 plaatsers

Ga naar beneden

Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven Empty Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven

Bericht  Floor di 2 apr 2013 - 20:04

heeft er iemand een kindje die dit ook doet/heeft gedaan? en wat doe je hier mee, hoe reageer je?
Ik vind het behoorlijk vervelend worden, meerdere keren per dag steekt hij 1 of meerdere vingers in zijn keel en 5 van de 10 keer moet hij dan ook echt overgeven. Ik vind het geluid wat hij maakt vervelend en het overgeven zelf natuurlijk. Maar wat moet ik hier nou mee, zodra ik zie dat hij het wil doen hou ik zijn hand vast en zeg dat het niet mag dat is niet goed voor hem maar hij blijft het doen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven Empty Re: Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven

Bericht  Steep di 2 apr 2013 - 20:27

Zo als dat jij beschrijft doet R niet, maar hij steekt wel af en toe zijn vindt in zijn keel. Dat vindt hij grappig.. Ik plak zin handje en zeg dat het niet mag. Dat werkt hier wehl dus ik heb geen tips voor je helaas.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven Empty Re: Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven

Bericht  Charles di 2 apr 2013 - 21:17

Misschien voelt ie zich te dik?

Mijn zoon doet het ook maar ik heb hem verteld dat hij écht al slank genoeg is. Vooralsnog lijkt het te helpen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven Empty Re: Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven

Bericht  Amber- di 2 apr 2013 - 22:00

Mijn zoon doet dat ook. Hij is natuurlijk wel een stuk jonger, dus echt bewust zou het bij hem niet zijn.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven Empty Re: Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven

Bericht  PapillonRose di 2 apr 2013 - 22:07

Hier doet ze dat ook heel soms. Maar dan stopt ze zelf al gauw en ze hoeft tot dusver ook niet over te geven. Soms lijkt ze even te testen hoe ver die vingers naar binnen kunnen :O En schrikt dan zelf al van het resultaat, gelukkig. Lijkt me wel erg vervelend Floor, dat hij het steeds doet en ook moet overgeven soms. Ik kan niet veel meer bedenken dan goed opletten en zodra hij het weer probeert zijn handje weghalen en hopen dat je op tijd bent. En hopen dat deze fase gauw voorbij is!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven Empty Re: Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven

Bericht  Floor di 2 apr 2013 - 23:31

Hij doet het heel bewust, hij schrikt niet van het resultaat hij vind het wel grappig.
Boos worden zal niet helpen denk ik, ik zal dus maar volhouden met hem stoppen en zeggen dat het niet mag.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven Empty Re: Vinger(s) in keel steken, daardoor overgeven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum