Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang mag een kindje verkouden zijn?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoelang mag een kindje verkouden zijn? Empty Hoelang mag een kindje verkouden zijn?

Bericht  Razz ma 1 apr 2013 - 21:15

S. is nu al 3 weken flink verkouden en s'nachts hoest hij als een vent van 80 jaar. Ik krijg er geen hoestdrankje in en iedere avond smeer ik hem in met Luuf en hij heeft een aantal dagen neusspray gehad maar niks helpt. En ik ben er eigenlijk nu klaar mee.. :nopompom: Hij is zelf ook na de middag uitgeput van het hoesten en snot ophalen dat het gewoon ook niet meer leuk is voor het mannetje zelf.

Hoelang mag een kindje verkouden zijn en wat doen/gebruiken jullie voor als je kindje verkouden is?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang mag een kindje verkouden zijn? Empty Re: Hoelang mag een kindje verkouden zijn?

Bericht  Lejow ma 1 apr 2013 - 21:19

En tussikind druppels van VSM? die kunnen ze van een lepeltje afsabbelen, smaakt heerlijk en mag volgens mij zelfs door eten/drinken heen.

Met verkoudheid is volgens mij niets mis, dat kan wel flink lang duren. Zolang er geen koorts en uitslag bij komt kijken enzo.

Als B verkouden is (nu ook weer trouwens grrrr), gebruik ik die tussikind hoestdruppels, luuf op haar borst en rug, ui onder haar bed, in bad met zwitsal ademvrij, en neusspray.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang mag een kindje verkouden zijn? Empty Re: Hoelang mag een kindje verkouden zijn?

Bericht  Razz ma 1 apr 2013 - 21:36

Tussikind heb ik nog nooit geprobeerd. Misschien dat ik die van de week eens ga halen dan.

Maar is dat eigenlijk een kuurtje? (Of was dat iets anders van VSM scratch )


Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang mag een kindje verkouden zijn? Empty Re: Hoelang mag een kindje verkouden zijn?

Bericht  PapillonRose ma 1 apr 2013 - 21:40

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Hier ondertussen vorige week wel een kuurtje AB gehad omdat de hoest echt heel naar klonk en ze er ook koorts bij had. Inmiddels is de kuur al dagen voorbij, koorts weg, maar die vreselijke hoest is nog onveranderd :nopompom:

Hier ook tussikind in huis, al vraag ik me af of het nu wel iets doet, maar iets proberen is beter dan niks vond ik. En ik smeer ook luuf, geen idee hoeveel dat verzacht, maar dat is ook weer iets. Helaas helpt het in elk geval onvoldoende. Als het eind van de week nog niet beter gaat met de hoest, dan denk ik dat ik de huisarts weer bel om nog even te laten luisteren.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang mag een kindje verkouden zijn? Empty Re: Hoelang mag een kindje verkouden zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum