Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

+10
Aardbei
NoMercy
Razz
Coco
Monsters&co
eigenwijs
Elodie
Lejow
Filoria
Slakje
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 6:12

Razz_ schreef:
Pippa schreef:Ik hoef er niet de dupe van te worden dat zij kinderen hebben lijkt me? Dan ga je lekker met ze kleuren, knutselen, laat je ze even televisie kijken of leer je dat ze rustig aan moeten doen tot een uur of negen? Ik vind zeven uur, of negen uur al een énorm verschil eerlijk gezegd!

Je woont in een appartement/flat dus dan kan je verwachten dat je wel eens last hebt van de buren. Ik denk dat je bovenburen er vrij weinig aan kunnen doen iig wbt de jongste. Een kind van 4 kan je niet dwingen om 2 uur op een stoel te zitten knutselen en een driftbui voorkomen lukt vaak ook niet. En misschien slapen die kinderen maar tot een uur of 6 en proberen de ouders ook wel om ze rustig te laten spelen tot 7 uur..

Maar gillen en stampen zijn geen normale leefgeluiden als je het mij vraagt. Ik heb heel lang in flats gewoond en dat nooit meegemaakt. Dat het af en toe voorkomt ok maar altijd is een ander verhaal natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 9:20

Zus schreef:
Razz_ schreef:
Pippa schreef:Ik hoef er niet de dupe van te worden dat zij kinderen hebben lijkt me? Dan ga je lekker met ze kleuren, knutselen, laat je ze even televisie kijken of leer je dat ze rustig aan moeten doen tot een uur of negen? Ik vind zeven uur, of negen uur al een énorm verschil eerlijk gezegd!

Je woont in een appartement/flat dus dan kan je verwachten dat je wel eens last hebt van de buren. Ik denk dat je bovenburen er vrij weinig aan kunnen doen iig wbt de jongste. Een kind van 4 kan je niet dwingen om 2 uur op een stoel te zitten knutselen en een driftbui voorkomen lukt vaak ook niet. En misschien slapen die kinderen maar tot een uur of 6 en proberen de ouders ook wel om ze rustig te laten spelen tot 7 uur..

Maar gillen en stampen zijn geen normale leefgeluiden als je het mij vraagt. Ik heb heel lang in flats gewoond en dat nooit meegemaakt. Dat het af en toe voorkomt ok maar altijd is een ander verhaal natuurlijk.

En daar gaat het me om inderdaad. Natuurlijk hoor je kinderen, geen probleem, dat heb ik al vaker aan gegeven, dat maakt me ook helemaal niet uit, we wonen in een appartement. Maar elke ochtend, sorry, dat vind ik niet normaal. Sowieso een driftbui kun je niet voorkomen nee, maar 6 op een dag, en dat 5 dagen in de week lijkt me niet echt normaal :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Coco ma 1 apr 2013 - 9:36

Mijn dochter heeft dagelijks wel minimaal het dubbele aan driftbuien. Bij een vierjarige zou ik daar ook niet van opkijken. Bij een elfjarige wel.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  NoMercy ma 1 apr 2013 - 9:38

Coco schreef:Ik vind 7 uur en 9 uur ook echt een enorm verschil en ik ben elke dag weer in strijd om ze rustig te houden, maar dat is wel verdomde moeilijk.
Ik wil toch dat ze minsten tot 9 uur rustig aan doen. Maar helaas maakt hun dat niet zoveel uit en zitten ze in de geweldige fase van peuterpubers. Ze hebben al ruzie voordat ik uberhaupt mijn bed uit ben en dan lopen ze achter elkaar aan te rennen, trekken en krijsen. Hoe meer ik zeg dat ze zachter moeten doen, hoe harder zij gaan doen. Ik probeer zo lang mogelijk ze op bed te houden met filmpjes op de laptop kijken. Ik vind het echt heel vervelend, maar ik doe echt alles wat ik kan om ze gedempt te houden.

Dit dus. Ik probeer echt wel rekening te houden met mijn buren en s'ochtends rustige dingen te doen (filmpje kijken/boekje lezen/kleuren) maar soms is het echt een draak en maakt hij er een wedstrijd van om zoveel mogelijk herrie te maken. Ik snap dat het heel vervelend kan zijn voor de buren, maar precies zoals Razz zegt, je kan ze moeilijk vast binden.
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Aardbei ma 1 apr 2013 - 21:23

Ik snap het wel hoor, en waarschijnlijk als het 'soms' was geweest was het ook niet zo erg geweest. Toen wij nog in een flat woonden had ons bovenbuurmeisje haar slaapkamer boven ons. Juist doordeweeks hadden we nergens last van omdat wij ook vroeg op moesten maar in het weekend waren alle hekken van de dam. Ze zat met dingen op de verwamingsbuizen te trommelen (die dus het hele gebouw doorliepen), gooide dozen met blokken om en weet ik wat ze allemaal deed. Ik had altijd het gevoel dat heel die kamer in puin moest liggen. En dit was ook altijd rond een uur of 7/half 8. Dit vind ik nou niet echt normale leefgeluiden en wat ik al zei, als dat nou eens soms was, dan is het niet zo erg. Maar dit was gewoon élk weekend zo...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Luce ma 1 apr 2013 - 21:48

Kan je geen oordoppen halen? Ik bedoel, ik snap best dat het irritant is hoor maar als er niks mee gedaan wordt zal je het toch zelf moeten oplossen.

Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 21:55

Ik probeer hier om wel stil te houden maar aan een driftbui of huilbui kan ik niet zoveel doen. Zeker J. Wil nog wel eens gillen als hij zich niet duidelijk kan maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Elodie di 2 apr 2013 - 6:20

NoMercy schreef:
Coco schreef:Ik vind 7 uur en 9 uur ook echt een enorm verschil en ik ben elke dag weer in strijd om ze rustig te houden, maar dat is wel verdomde moeilijk.
Ik wil toch dat ze minsten tot 9 uur rustig aan doen. Maar helaas maakt hun dat niet zoveel uit en zitten ze in de geweldige fase van peuterpubers. Ze hebben al ruzie voordat ik uberhaupt mijn bed uit ben en dan lopen ze achter elkaar aan te rennen, trekken en krijsen. Hoe meer ik zeg dat ze zachter moeten doen, hoe harder zij gaan doen. Ik probeer zo lang mogelijk ze op bed te houden met filmpjes op de laptop kijken. Ik vind het echt heel vervelend, maar ik doe echt alles wat ik kan om ze gedempt te houden.

Dit dus. Ik probeer echt wel rekening te houden met mijn buren en s'ochtends rustige dingen te doen (filmpje kijken/boekje lezen/kleuren) maar soms is het echt een draak en maakt hij er een wedstrijd van om zoveel mogelijk herrie te maken. Ik snap dat het heel vervelend kan zijn voor de buren, maar precies zoals Razz zegt, je kan ze moeilijk vast binden.
Maar kinderen van die leeftijd kun je daar toch straf voor geven?! Als ik zeg dat m'n zoon iets niet moet doen, en hij doet t dan expres wel..nou dan heeft ie een boze mama hoor.
Die ouders mogen gewoon wel wat strenger zijn.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Gast di 2 apr 2013 - 6:21

O, dat mogen ze sowieso wel Elodie, want ze worden sowieso nooit ergens op aangesproken, dus ik vind het ook niet heel gek dat ze zoveel herrie maken en driftbuien hebben, want ze vinden alles goed. Ik was er laatst om 11 in de ochtend en toen zat ze een heel pakje salami uit de hand op te eten & daarna met een kopje vol hagelslag laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Sea of Trees di 2 apr 2013 - 7:38

Ik snap je wel hoor Pippa.

Ik word wel een beetje onzeker van dit topic...we wonen op de 3e verdieping in een appartementencomplex. Mijn zoon wordt vaak wakker 's nachts. Hij gilt dan best hard.....ik probeer altijd zo snel mogelijk bij hem te zijn en hem stil te krijgen maar soms loeit hij zo hard dat ik me echt zorgen maak of de (onder)buren er last van hebben. Ik weet ook gewoon niet wat ik eraan kan doen. Ik heb het eens willen vragen aan onze onderbuurvrouw, maar ik durf niet Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 1270000679
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Bacio di 2 apr 2013 - 7:41

Ik zou er zeker wat van zeggen, 7 uur op zaterdag en zondag is echt onacceptabel! Je hebt nou eenmaal rekening te houden met je buren. Als jij tot 2 uur snachts keiharde muziek aan hebt staan, neem ik aan dat zij dat ook niet oke vinden.

Ik heb een buurman die graag tot 5 uur snachts feestjes geeft. Ik bel dan ook regelmatig om 8 uur 's ochtends aan om hem een goede morgen te wensen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Elodie di 2 apr 2013 - 10:28

Bacio schreef:
Ik heb een buurman die graag tot 5 uur snachts feestjes geeft. Ik bel dan ook regelmatig om 8 uur 's ochtends aan om hem een goede morgen te wensen.
Haha! En dan zeg je 'goedemorgen buurman!!' En je loopt weer weg? smile
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Bacio wo 3 apr 2013 - 7:40

Elodie schreef:
Bacio schreef:
Ik heb een buurman die graag tot 5 uur snachts feestjes geeft. Ik bel dan ook regelmatig om 8 uur 's ochtends aan om hem een goede morgen te wensen.
Haha! En dan zeg je 'goedemorgen buurman!!' En je loopt weer weg? smile
haha ja! Ik blijf net zo lang wachten tot ie de deur open doet. Dan zeg ik goede morgen (overdreven vrolijk) en dan loop ik naar beneden en begin ik aan mn dag.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Steep wo 3 apr 2013 - 7:46

Bacio schreef:
Elodie schreef:
Bacio schreef:
Ik heb een buurman die graag tot 5 uur snachts feestjes geeft. Ik bel dan ook regelmatig om 8 uur 's ochtends aan om hem een goede morgen te wensen.
Haha! En dan zeg je 'goedemorgen buurman!!' En je loopt weer weg? smile
haha ja! Ik blijf net zo lang wachten tot ie de deur open doet. Dan zeg ik goede morgen (overdreven vrolijk) en dan loop ik naar beneden en begin ik aan mn dag.

lol! Hoe reageert hij dan?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Bacio wo 3 apr 2013 - 7:49

meestal zucht ie en slaat ie de deur (hard) dicht. Op een of andere manier word ik daar toch vrolijker van dan m'n frustratie van zijn nachtelijke escapades opkroppen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe laat in de ochtend wakker/herrie maken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum